Page 30 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 30 - 2board23full
P. 30
6. Επιχειρηματικές Μονάδες

Από το 2005, η εταιρεία έχει καθιερώσει τέσσερις Επιχειρηματικές πάγια στις τέσσερις Επιχειρηματικές Μονάδες κι έτσι μπορούμε
Μονάδες (Αεροπορικές Υπηρεσίες, Εμπορικές Υπηρεσίες, Ακίνητη να υπολογίσουμε τη δημιουργία χρηματοοικονομικής αξίας
Περιουσία, και Πληροφοριακά Συστήματα & Τηλεπικοινωνίες) με που προέρχεται από τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες,
ένα σαφές σύνολο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων συνδυασμένο συνυπολογίζοντας τα έμμεσα κόστη και τα πάγια. Το 2007, η
με επιχειρησιακές λειτουργίες. Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες συνολική Προστιθέμενη Αξία Παγίων αυξήθηκε περαιτέρω από
υποστηρίζονται από το μοντέλο Διοίκησης με βάση τη δημιουργία €28,1 εκατ. το 2006, σε €67,7 εκατ., λόγω των αυξημένων εσόδων
αξίας (Value Based Management – VBM), μία σύγχρονη και της αποτελεσματικής χρήσης των υφιστάμενων παγίων.
μεθοδολογία διαχείρισης, που παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία
μέτρησης της δημιουργίας αξίας στις διάφορες δραστηριότητες ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
της εταιρείας τόσο σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο, όσο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
και στους υπόλοιπους τομείς δράσης της εταιρείας (π.χ. ποιότητα
παρεχόμενων υπηρεσιών, περιβαλλοντική υπευθυνότητα, εταιρική Η Επιχειρηματική Μονάδα Αεροπορικών Υπηρεσιών εγγυάται
εικόνα, ασφάλεια εργασίας). την ασφαλή, εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του
Η απόδοση έκαστης Επιχειρηματικής Μονάδας παρουσιάζεται αεροδρομίου, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες και
στα Διαγράμματα 6.1 και 6.2 ακολούθως, εκφρασμένη σε εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας στους αερομεταφορείς.
Προστιθέμενη Αξία Παγίων, τη βασική μονάδα μέτρησης για τη Το 2007, τα έσοδα από αεροναυτιλιακές χρεώσεις ανήλθαν
δημιουργία χρηματοοικονομικής αξίας από τις Επιχειρηματικές σε €170,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15,3% σε
Μονάδες. Η Προστιθέμενη Αξία Παγίων δεν υπολογίζει μόνο σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Μέρος αυτών των εσόδων
την αξία που δημιουργείται από τα λειτουργικά έσοδα και έξοδα, –για τους σκοπούς του VBM– κατανέμεται στις Επιχειρηματικές
αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη το κόστος παγίων και το κόστος Μονάδες Εμπορικών Υπηρεσιών και Ακίνητης Περιουσίας. Τα
κεφαλαίου, καθώς τα αεροδρόμια αποτελούν επιχειρήσεις έντασης έσοδα από αεροπορικές υπηρεσίες ανήλθαν σε €42,9 εκατ. και
παγίων. Ως εκ τούτου, έχουμε κατανείμει όλα τα έσοδα, έξοδα και ελέγχονται επίσης από την Επιχειρηματική Μονάδα Αεροπορικών
Υπηρεσιών. Οι συγκεκριμένες κατηγορίες εσόδων αυξήθηκαν
το 2007 κατά 9%, σύμφωνα με την ανάπτυξη της κίνησης.

Σημ.: Προστιθέμενη Αξία Παγίων = Καθαρά Λειτουργικά Κέρδη μετά από
Φόρους – Κόστος Κεφαλαίου x Καθαρή Αξία Παγίων

Σημ.: Ο διαχωρισμός των Επιχειρηματικών Μονάδων γίνεται για λόγους Ο ΔΑΑ θέτει ως προϋπόθεση μέγιστης σημασίας την ασφάλεια
Διοίκησης με βάση τη δημιουργία αξίας και δεν σχετίζεται με την κανονιστική των λειτουργιών του αεροδρομίου. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία
κατηγοριοποίηση Αεροπορικών/Μη αεροπορικών Δραστηριοτήτων.

28
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35