Page 178 - 2board 61

 

 

 

 

 

Page 178 - 2board 61
P. 178
ICONIC BRANDS





































ITALIAN


B E A U T Y





FOREVER IN LOVE WITH THE RENAISSANCE AND FLORENCE, THE INIMITABLE SALVATORE FERRAGAMO, PROUD SON OF
SOUTHERN ITALY, LEFT HIS ETERNAL PASSION FOR THE CITY OF ART AS A LEGACY TO THE COMPANY HE ESTABLISHED,
AND THIS YEAR, 96 YEARS AFTER ITS FOUNDING, THE FAMOUS BRAND IS BEING REBORN WITH ITS LATEST CAMPAIGN
“THE NEW RENAISSANCE”. AN AMAZING WORK OF ART IN ITS OWN RIGHT, THE CAMPAIGN HIGHLIGHTS THE TIMELESSNESS
OF FERRAGAMO LUXURY GOODS THROUGH MASTERPIECE PAINTINGS FROM THE FAMED UFFIZI GALLERY, QUITE SIMPLY
BECAUSE EACH CHOICE BY THOSE WHO APPRECIATE THEM IS A TESTAMENT TO THE CHICNESS IN THEIR DAILY LIVES.
ΑΕΝΑΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ, Η ΑΥΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΑ ΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟΣ SALVATORE
FERRAGAMO ΑΦΗΣΕ, ΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ, ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ
ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ, 96 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΔΙΑΣΗΜΟ BRAND ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
«ΤHE NEW RENAISSANCE»: ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ FERRAGAMO ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ LE GALLERIE DEGLI UFFIZI ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ
ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΣΩΝ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ CHICNESS ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.
The retail prices may be lower during the sales period. The availability of product may vary. For AIA's Shopping Centre full store list, map & contacts go to pages 198 and 205.
Οι αναγραφόμενες τιμές ενδέχεται να είναι χαμηλότερες κατά την περίοδο των εκπτώσεων. H διαθεσιμότητα των προϊόντων ενδέχεται να διαφέρει.
Για ολοκληρωμένη λίστα καταστημάτων, χάρτες και πληροφορίες του Εμπορικού Κέντρου του ΔΑΑ, δείτε τις σελίδες 198 και 205.
   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183