Page 177 - 2board 61

 

 

 

 

 

Page 177 - 2board 61
P. 177
δώσουμε προτεραιότητα στη σωματική και ή πολυτελή. Μετά από εκτενείς έρευνες,
ψυχική μας υγεία και να έρθουμε πιο κοντά σπουδές κοσμητολογίας και σεμινάρια
στη φύση. Έτσι ξεκινήσαμε να αλλάζουμε επιχειρηματικότητας, και φυσικά την
την καθημερινότητά μας προς το καλύτερο. επιλογή των καλύτερων συνεργατών,
Να αθλούμαστε, να τρώμε πιο υγιεινά γεννήθηκε η Oriad Athens. Πρόκειται για μια
και να πειραματιζόμαστε δημιουργώντας ολοκληρωμένη προσέγγιση αντιγήρανσης,
χειροποίητα σαπούνια και κρέμες για δική με δραστικά συστατικά, πιστοποιημένη
μας χρήση. Κάπως έτσι προέκυψαν και οι από την PETA ως 100% Vegan & cruelty-
σπουδές στην κοσμητολογία, στο πλαίσιο free, Unisex, χωρίς τοξικά συστατικά και
της εσωτερικής αναζήτησης προκειμένου ασφαλή για χρήση κατά τη διάρκεια της
να γνωρίσουμε τις ιδιότητες των εγκυμοσύνης και του θηλασμού.
φαρμακευτικών φυτών και της παρασκευής Βάσει των παραπάνω αξιών καταλήξαμε
εκχυλισμάτων για προσωπική χρήση και στην επιλογή του ονόματος. Το όνομα
αρχικά. Και τότε, μια διάγνωση καρκίνου Oriad προέρχεται από τις Ορειάδες, οι
στην Ντόρα ήρθε να ανατρέψει όλα όσα οποίες βάσει της ελληνικής μυθολογίας
θεωρούσαμε ως τότε δεδομένα. Έπειτα ήταν οι νύμφες των βουνών. Το όνομα αυτό
λοιπόν από προτροπή του γιατρού της για συνδυάζει τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά
μεγάλη προσοχή σε ό,τι καταναλώνουμε, που αποτυπώνονται στο brand. Οι
ξεκινήσαμε να διαβάζουμε τα συστατικά Ορειάδες, σύμφωνα με τη μυθολογία, ήταν
των προϊόντων περιποίησης. Ήταν ελληνικής καταγωγής, φυσικά όμορφα
πραγματικά σοκαριστικό το πόσα τοξικά πλάσματα, προστάτιδες του περιβάλλοντος,
συστατικά χρησιμοποιούσαμε καθημερινά. και δεν ήταν αθάνατες, αλλά εξαιρετικά
Έτσι γεννήθηκε η ιδέα, αρχικά για να μακρόβιες και αγέραστες. είναι μια πλούσια χώρα σε βότανα με
καλύψει τη δική μας ανάγκη για ειλικρινά Η αγορά του Ελληνικού Καλλυντικού πού θεραπευτικές ιδιότητες. Οι εξαγωγές
καθαρά και απόλυτα ασφαλή προϊόντα. βρίσκεται σήμερα; ελληνικών καλλυντικών παρουσιάζουν
Η δική μας προσωπική ανάγκη όμως δεν Τα τελευταία χρόνια η επιγραφή «Made ιδιαίτερη αύξηση τα τελευταία χρόνια.
σταματούσε εκεί. Θέλαμε προϊόντα τα in Greece» αρχίζει να αποκτά ολοένα Ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας, οι πωλήσεις
οποία να είναι μεν καθαρά, αλλά να μη και πιο φανατικούς οπαδούς, όχι μόνο μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν και δόθηκε
στερούνται αποτελεσματικότητας αλλά και σε ό,τι αφορά προϊόντα διατροφής η δυνατότητα σε ελληνικές εταιρείες
πολυτέλειας. Αποφασίσαμε λοιπόν πως θα και ένδυσης, αλλά και σε προϊόντα καλλυντικών να στέλνουν απευθείας τα
βγούμε στη δράση και θα δημιουργήσουμε περιποίησης. Παράλληλα, η γενικότερη προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα
τη δική μας σειρά προϊόντων, κόντρα στροφή προς την υγιεινή διατροφή και με τα τελευταία στοιχεία, η αξία των
στην αβεβαιότητα που ζούσαμε τότε. η αναζήτηση αγνών προϊόντων είχαν ως εξαγωγών των ελληνικών καλλυντικών
Στόχος μας είναι να ανατρέψουμε την συνέπεια την αύξηση της ζήτησης των έφτασε τα 650 εκατομμύρια ευρώ το 2022,
πεποίθηση πως τα φυτικά καλλυντικά δεν ελληνικών καλλυντικών και ιδιαίτερα ενώ εκτιμάται ότι θα υπάρξει ανάπτυξη
μπορούν να είναι αρκετά αποτελεσματικά των φυτικών, δεδομένου ότι η Ελλάδα κατά 3,5% το 2023.



































Find the Oriad Cosmetics at The Greek Designers Store in Schengen Area. / Βρείτε τα Oriad Cosmetics στο The Greek Designers Store στη Σένγκεν περιοχή.
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182