Page 122 - 2board31

 

 

 

 

 

Page 122 - 2board31
P. 122
0ct-Dec | 15 Material world Greek treasures

the sustainables

Natural miracle BEAUTY

Source of longevity, as its name αξιοποίησε «την ιδιαίτερα στε- των φυσικών καλλυντικών, ενώ MACROVITA... a
suggests, the Greek company νή σχέση της με δύο εξαιρετικά το 1988 η εταιρεία δημιούργησε synonym for long
MACROVITA was one of the ενδιαφέροντες κλάδους της επι- και λανσάρισε τα πρώτα ελλη- life, the natural
first to focus its attention on στημονικής έρευνας, την Ομοιο- νικά καλλυντικά με βασικό δρα- way! | to onoma thσ
natural and herbal cosmetics. παθητική Ιατρική και τη Μελισ- στικό παράγοντα το λάδι ελιάς. σημαινει μακροζωια.
With experience in natural food σοθεραπεία» δηλώνει η ιδρύτρια Δερματολογικά ελεγμένα και με φυσικο τροπο!
supplements and bee products Έλσα Βασιλακάκη. με ενεργά φυτικά συστατικά,
since 1984, MACROVITA has Εκείνη και ο σύζυγός της Γιώρ- τα προϊόντα των γυναικείων The business venture
steadily built on “its particularly γος Βασιλακάκης, μετά από μια και ανδρικών καλλυντικών της began with just four
close relationship with two intriguing επιτυχημένη καριέρα σε θέσεις MACROVITA, σε συνδυασμό products, while the range
fields of scientific research, ανώτερων στελεχών σε βιομη- με τα παράγωγα της μέλισσας, has expanded to 250
Homeopathy and Apitherapy,” χανικές επιχειρήσεις, αποφάσι- βοηθούν τον Άνθρωπο να ανα- over a period of 30 years,
says the company’s founder, Elsa σαν να στρέψουν την επιχειρη- καλύψει τον σωστό δρόμο για successfully meeting
Vassilakaki. ματικότητά τους προς το ρεύ- την Υγεία και την Ομορφιά τόσο modern-day skincare and
After successful careers as senior μα που συνδεόταν με τη φυ- εξωτερικά όσο και εσωτερικά. beauty needs.
executives in industrial enterprises, σική ζωή και την αναδυόμενη, Το επιχειρηματικό ξεκίνημα
Elsa and her husband, George εκείνη την εποχή, οικολογική έγινε με τέσσερα προϊόντα,
Vassilakakis, decided to follow συνείδηση. ενώ η γκάμα διευρύνθηκε
their entrepreneurial spirit in a «Η έντονη ενασχόλησή μας με τον σε 250 μέσα σε 30 χρόνια,
direction associated with natural βασιλικό πολτό οδήγησε, παράλ- απαντώντας στις σύγχρονες
living which reflected the growing ληλα και επιτακτικά, και προς μια ανάγκες ομορφιάς.
ecological awareness at the time. άλλη κατεύθυνση: τις κοσμητολο-
“Our keen interest in royal jelly γικές εφαρμογές του» προσθέτει
meanwhile led us in another – not η κ. Βασιλακάκη.
unrelated – direction, namely its Η κυκλοφορία του τυποποιη-
cosmetological applications,” Mrs. μένου βασιλικού πολτού ήταν
Vassilakaki adds. το έναυσμα για την καινοτο-
The appearance on the market of μία που έμελλε να ξεχωρίσει
standardized royal jelly represented τη MACROVITA στον τομέα
a significant innovation that was
to make MACROVITA stand out
in the field of natural cosmetics,
while in 1988 the company
created and launched the first
Greek cosmetics having olive oil
as their main active ingredient.
Dermatologically tested and
containing active plant oils or
extracts, the MACROVITA range
of cosmetics, in combination
with natural bee products, is
helping men and women all
over the world discover the right
path to Health and Beauty, both
inner and outer. | Πηγή μακρο-
ζωίας, όπως αποκαλύπτει και
το όνομά της, η ελληνική εται-
ρεία MACROVITA ήταν από τις
πρώτες που ασχολήθηκαν με τα
φυσικά/ φυτικά καλλυντικά. Με
εμπειρία στο χώρο των φυσικών
συμπληρωμάτων διατροφής και
των παραγώγων της μέλισσας
από το 1984, η MACROVITA

122
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127