Page 60 - 2board30full

 

 

 

 

 

Page 60 - 2board30full
P. 60
Jul-Sep | 15 Latitudes Take off

GLOBAL VIEWS | ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

San Francisco 37° 78’Ν 122°41’W βΑRCELONA 41° 38’N 02°18’E

Destiny of fantasy Catch of light

A trapped Aegean wave from which a ray of light
escapes. That’s how the creators of Colimbo, the new
line of lighting of the firm Manolito & Manolita, imagined
a design inspired by the Greek seas and made of local
materials. Dorian and elegant, the line focuses on
sustainability and the European design. | Ένα παγιδευμένο
κύμα στο Αιγαίο, απ’ όπου δραπετεύει μια ακτίνα φωτός.
Κάπως έτσι φαντάστηκαν οι δημιουργοί της σειράς
φωτιστικών Colimbo, της εταιρείας Manolito & Manolita, ένα
σχέδιο -εμπνευσμένοι από τις ελληνικές θάλασσες- με υλικά
της περιοχής. Δωρική και πολύ κομψή, η σειρά εστιάζει στη
βιωσιμότητα και το ευρωπαϊκό design. (tc-interiors.es)

Salvador Dali and Walt Disney. We know one NEW YORK 78° 55’N 11°56’E TOP RIGHT: PHOTO VINCENTE ORTEGA, MIDDLE: COURTESY OF SMITHSONIAN DESIGN MUSEUM NY
from the characters from the fairy tales he
brought to life with his movies. We admire Posters of duty
the other for his disruptive perception of
reality. They share the ability to capture What makes an ad poster a hit,
fantasy, an ability that through the six minute specifically a commercial success?
film «Destino», led to a strong friendship, And how it can be simple as
that the exhibition at the Walt Disney Family well as attractive, condensing its
Museum presents with archival material, message in one glance? Visitors of
paintings, films and other fragments. the exhibition «How Posters Work»
Σαλβαδόρ Νταλί και Ουόλτ Ντίσνεϊ. Τον in Smithsonian Design Museum,
ένα τον γνωρίζουμε μέσα από τους ήρωες will see how the question was
των παραμυθιών που «ζωντάνεψε» με answered in political, movie and
τις ταινίες του. Θαυμάζουμε τον άλλο για product posters. | Τι είναι αυτό
την ανατρεπτική του αντίληψη για την που κάνει μια διαφημιστική αφίσα
πραγματικότητα. Το κοινό τους στοιχείο είναι επιτυχημένη και εμπορική; Επίσης,
η ικανότητα να «αποτυπώνουν» τη φαντασία, πώς, εκτός από ελκυστική, θα είναι
όπως στην εξάλεπτη ταινία τους «Destino», και απλή συμπυκνώνοντας ένα
που οδήγησε σε μια δυνατή φιλία, την οποία μήνυμα σε μια ματιά; Στα ερωτήματα
παρουσιάζει η έκθεση «Disney and Dali: θα απαντήσουν όσοι επισκεφθούν
Architects of the Imagination», με αρχειακό την έκθεση «How Posters Work»
υλικό, πίνακες, ταινίες κι άλλα αποσπάσματα και αποκρυπτογραφήσουν πολιτικές
στο Walt Disney Family Museum. αφίσες, αφίσες ταινιών και
(10/7-3/1/16, waltdisney.org) προϊόντων στο Smithsonian Design
Museum. (until 15/11, Cooper
Hewitt, cooperhewitt.org)

ATHENS 37°58’N 23°43’E

Hommer had a beard

A symbol of manhood that characterizes men’s care. Beards have their own
grooming code, which Minos Zarifopoulos has captured in the new range Hommer,
the first complete range of beard grooming products, with natural ingredients and a
clever design inspired by mythology. The ambition is to become a modern myth in the
international market of male grooming. Part of the proceeds go to charity.
Σύµβολο αρρενωπότητας που χαρακτηρίζει παραδοσιακά την αντρική περιποίηση. Τα
γένια έχουν τον δικό τους κώδικα φροντίδας, τον οποίο ο Μίνως Ζαριφόπουλος έκλεισε
στη νέα σειρά Hommer, την πρώτη ελληνική ολοκληρωµένη σειρά περιποίησης
για γένια, και µάλιστα µε φυσικά συστατικά κι ένα έξυπνο design που παραπέµπει
στη µυθολογία. Φιλοδοξία του; Να γίνει κι αυτός ένας σύγχρονος µύθος στη διεθνή
αγορά και την ανδρική περιποίηση. Επιπλέον, ένα µέρος των εσόδων διατίθεται για
φιλανθρωπικό σκοπό. (hommer.gr)

60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65