Page 125 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 125 - teyxos_13
P. 125
ΑΙΑ’s
terminal
upgrade
in 8 moves

1 Branded gates | Video Walls 3 Internet Island | Διαδικτυακό νησί
στις Πύλες Εξόδου A former seating area has been upgraded into an “Internet Island” that includes new design
Large video-walls are located in features with user-friendly and appealing materials, and curvilinear design. This new welcoming
ten departure gate lounges. The airlines space was created by applying the new clustered seating concept. Passengers can benefit from the
effectively communicate their brand image advanced technological facilities on offer, such as wireless internet, information monitors, mobile phone
to their target audience by displaying their charging and free PC access on the specially designed laptop bars. | Ένας πρώην καθιστικός χώρος έχει
corporate or destination videos on the αναβαθμιστεί σε ένα «Διαδικτυακό Νησί». Εφαρμόστηκαν νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ελκυστικά και
screens. In addition, information detailing φιλικά για το χρήστη υλικά, καμπυλόγραμμα σχεδιαστικά στοιχεία, νέο δάπεδο υποδοχής και νέο στήσιμο
the destination’s weather and travel tips is στα πολλαπλά καθίσματα. Στο Διαδικτυακό Νησί προσφέρονται προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες,
also included in either text or image form. όπως ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο, οθόνες πληροφοριών, δυνατότητα φόρτισης κινητού τηλεφώνου
Passengers are informed and entertained και δωρεάν χρήση υπολογιστή σε ειδικά σχεδιασμένες επιφάνειες για φορητούς υπολογιστές.
while waiting to board, which enhances
the travel experience. This innovative 2 Time-to-Gate | Χρόνος προς την Πύλη
customization of AIA’s departure gates Passengers can now easily estimate the time needed to reach their departure gate. The expected
enables airlines to connect with customers Time-to-Gate is provided to passengers in real-time, via eight monitors located in both Intra
even before boarding the aircraft. | Μεγάλα Schengen and Extra Schengen areas of the terminal building. The provided content is dynamic and refreshed
video-walls έχουν τοποθετηθεί σε δέκα every minute. Through this new service, passengers are informed based on their current location, which
(10) lounges, στις Πύλες Αναχωρήσεων helps them avoid possible delays. Additionally, through this service, queuing times are reduced, while
του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Οι terminal operations run smoothly and efficiently. | Οι επιβάτες μπορούν πλέον εύκολα να υπολογίζουν
αεροπορικές εταιρείες προβάλλουν σε αυτά το χρόνο που χρειάζεται για να φτάσουν στην Πύλη Αναχώρησής τους. Ο εκτιμώμενος χρόνος προς
εταιρικά βίντεο ή πληροφορίες, εικόνες και την πύλη προβάλλεται μέσω των οκτώ (8) οθονών που βρίσκονται τόσο στις Εντός Σένγκεν όσο και στις
συμβουλές για προορισμούς, ενώ ταυτόχρονα Εκτός Σένγκεν περιοχές
στο κτίριο του τερματικού
ενημερώνουν για τον καιρό στον εκάστοτε σταθμού. Το περιεχόμενο
προορισμό. Οι επιβάτες πληροφορούνται των ειδοποιήσεων είναι
και ψυχαγωγούνται, ενώ περιμένουν να δυναμικό και ανανεώνεται
επιβιβαστούν, και οι αεροπορικές εταιρείες κάθε λεπτό. Μέσω αυτής
απευθύνονται άμεσα στους πελάτες τους της νέας υπηρεσίας
με έναν καινοτόμο τρόπο. Μέσω αυτής της αποφεύγονται τυχόν
προσαρμογής στις Πύλες Αναχωρήσεων του καθυστερήσεις, ενώ
ΔΑΑ, βελτιώνεται η ταξιδιωτική εμπειρία επιπροσθέτως, μειώνεται
των επιβατών και ταυτόχρονα προβάλλονται η ουρά και διασφαλίζεται η
αποτελεσματικά στο κοινό η εικόνα και οι ομαλή και αποτελεσματική
υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών. λειτουργία του τερματικού
σταθμού.

125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130