Page 92 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 92 - teyxos_13
P. 92
Αpr-Jun | 12 Business Ergonomy

LUFTHANSA BUSINESS CLASS SEAT

The world is flat COURTESY OF LUFTHANSA

Take your seat on Lufthansa’s new Jumbo | Η Lufthansa παίρνει... θέση!

T he news that Lufthansa is expanding its fleet to include H είδηση της ενίσχυσης του στόλου της Lufthansa με τα νέα
the new Boeing 747-8 aircraft created much anticipation Boeing 747-8 είχε δημιουργήσει προσμονή σε τακτικούς τα-
among the airline’s regular customers and demanding ξιδιώτες και απαιτητικούς business travellers. Όμως, όταν
business travellers. However, the Business Class passengers πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση με το πολυαναμενόμε-
who travelled on Lufthansa’s inaugural Jumbo flight were νο Jumbo, όσοι είχαν κλείσει θέση στην καμπίνα της Business Class βρέ-
in for an unexpected surprise: an incredibly comfortable θηκαν μπροστά -ή μάλλον πάνω- σε μία ακόμη έκπληξη: ένα απίστευτα
άνετο ανακλινόμενο κάθισμα, που μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού
seat that, at the push of a single button, converts into a horizontal να μετατραπεί σε εντελώς επίπεδο κρεβάτι μήκους 1,98 μ., με επιπλέον
αποθηκευτικό χώρο και αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας.
1,98-metre long bed boasting additional storage space and an enhanced Το μυστικό της επιτυχίας του βρίσκεται στη συνδρομή πάνω από 500 επιβα-
τών στο σχεδιασμό του, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο που διε-
entertainment system. ρευνούσε τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις τους όσον αφορά τα καθίσματα
της Business Class. Με βάση αυτές τις απαντήσεις, ειδικοί εργονομίας, σχε-
The secret to its success is that the wishes of more than 500 frequent flyers διαστές και κατασκευαστές καθισμάτων δημιούργησαν διάφορες εκδοχές, οι

were taken into account in the seat’s design and development. Back in οποίες δοκιμάστηκαν για διάστημα 8 εβδο-
μάδων στο δρομολόγιο Φρανκφούρτη - Νέα
2007, Lufthansa conducted a survey in order to find out their preferences Υόρκη - Φρανκφούρτη. Συνολικά 1.349 επι-
βάτες και ειδικά επανδρωμένο πλήρωμα δο-
and requirements regarding a Business Class seat. Based on these results, κιμών αξιολόγησαν το πρωτότυπο στις πτή-
σεις LH 400 και LH 401, αξιολογώντας την
various concepts were developed with the aid of well-known ergonomics άνεση, την ευκολία χρήσης και την τεχνική
σταθερότητα. Το αποτέλεσμα είναι ένα κά-
experts, designers and seat manufacturers, θισμα που ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές
απαιτήσεις, όσον αφορά την άνεση, είτε σε
which were then tested during an eight- όρθια είτε σε οριζόντια θέση ύπνου. Κάπως
έτσι η Lufthansa έκανε το μικρόκοσμο των
week trial on the Frankfurt-New York- επιβατών της ξανά... επίπεδο!

Frankfurt route.

In all, 1,349 passengers and a specially

recruited test crew evaluated the prototype

on flights LH 400 and LH 401 in terms of

comfort, ease of use and technical stability.

The outcome is a seat that meets the demands

of the most discerning travellers, in terms of

seating and sleeping comfort. And in this way,

Lufthansa has managed to make its passengers’

worlds… flat! ELENA SIAMPOU

92
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97