Page 181 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 181 - teyxos_13
P. 181
for authenticity led them to take a second look at πάθος τους για αυθεντικότητα τους ώθησε να εξε- We think about
the hotel’s origins. And, because the hotel was τάσουν πιο προσεκτικά την ιστορία του. Επειδή πα- sustainability,
originally called the Klaus Kurki, after a character λιά λεγόταν Klaus Kurki, από το όνομα ενός ήρωα whether it’s the
from a companion text to the Kalevala, an 18th- της Καλεβάλα (φινλανδικό έπος του 18ου αιώνα) wooden paneling
century literary work regarded as Finland’s national αποφάσισαν να κρατήσουν το Klaus K. ως έμπνευ- in the bathroom
epic, they decided to use the epic as the central ση για τον επανασχεδιασμό του ξενοδοχείου. Με or picking out
inspiration for the hotel’s redesign. Embracing the επίκεντρο το concept «στυλ και ιστορία», το ζευγά- the silverware.
mantra “style and story”, the Skvorcs, together with ρι, με τη βοήθεια των διάσημων Φινλανδών αρχιτε- Whatever it is, we
the renowned Finnish architects at SARC Group and κτόνων του SARK Group και την εταιρεία interior think about the
the interior design firm mStylt Trampoli, weaved design mStylt Trampoli, ενέπλεξαν τη φινλανδική next generation
Finnish folklore into nearly every fold of Klaus παράδοση σχεδόν σε κάθε πτυχή της αισθητικής
K’s aesthetic fabric. Τhe front desk owes its own του ξενοδοχείου Klaus K. Έτσι η ρεσεψιόν «γεν- Mark Skvorc
genesis to a Kalevala creation myth. According to νήθηκε» από την Καλεβάλα, καθώς, σύμφωνα με
the epic, the world was formed by the splitting of το μύθο της Γένεσης του Κόσμου, η ζωή ξεκίνησε
a great egg, and so the egg-shaped front desk is από το σπάσιμο ενός τεράστιου αυγού. Έτσι η ρε-
a bold, ovular white-and-gold wooden structure σεψιόν είναι μια στιλπνή, οβάλ λευκόχρυση ξύλινη
haloed by a ring of twisted white metal meant to κατασκευή στεφανωμένη από ένα δαχτυλίδι με πε-
resemble an inverted nest. ριστρεφόμενο άσπρο μέταλλο ώστε να μοιάζει με
The four themes of the Kalevala epic –passion, ανεστραμμένη φωλιά. Τα δωμάτια χωρίζονται σε
mysticism, desire, and envy- make up Klaus K’s τέσσερις κατηγορίες ανάλογα με τα ισάριθμά θέματα
four room categories. “We wanted to have alittle της Kalevala – πάθος, μυστήριο, επιθυμία και ζήλια.
fun with it”, explains Marc, “to create some kind «Θέλαμε να διασκεδάσουμε λίγο με αυτό» εξηγεί ο
of reason to talk about our story with our staff Mark, «να δώσουμε μια αφορμή για συζητήσεις με
and our guests –such as, what is an envy room?” το προσωπικό και τους πελάτες μας, του τύπου, τι
This playfulness and penchant for storytelling also είναι το δωμάτιο της ζήλιας;».
led to the development of a fifth Klaus K room Αυτή η διάθεση για παιχνίδι και η ροπή προς την
category: the art suite. In 2009, the Skvorcs invited αφήγηση ιστοριών οδήγησε στη δημιουργία της Art
two Finnish painters whom Marc had befriended Suite, που ανήκει σε μια πέμπτη κατηγορία. Το 2009,
at an exhibition hosted by the Klaus K to each οι Skcvorcs κάλεσαν δύο Φινλανδούς ζωγράφους
come spend a week in one of the hotel’s envy να περάσουν μια εβδομάδα σε ένα από τα δωμά-
rooms. Once there, they were to use the walls of τια ζήλιας (envy) και με τη ζήλια ως πηγή έμπνευ-
the room as a canvas, taking the idea of envy as σης να χρησιμοποιήσουν τους τοίχους του δωματί-
their inspiration. ου σαν καμβά.
“I actually think that it’s kind of easy to build a «Πιστεύω ότι είναι σχετικά εύκολο να φτιάξεις
beautiful place,” says Marc. “But can you build a ένα όμορφο μέρος» λέει ο Marc. «Αλλά μπορείς
beautiful place that has more of a background να φτιάξεις ένα όμορφο μέρος που να έχει κά-
or deeper meaning and also has longevity, the ποιο υπόβαθρο, βαθύτερο μήνυμα, μακροβιότητα
ability to last, not just from a material perspective, και διάρκεια όχι απλώς από υλική άποψη, αλλά
but also to last in our guests’ eyes? The word και διάρκεια στη μνήμη των πελατών μας. Η λέ-
“timeless” is really key, both when it comes to ξη-κλειδί είναι διαχρονικότητα, τόσο όσον αφορά
atmosphere, what we want to create for guests, την ατμόσφαιρα που θέλουμε να έχει το ξενοδο-
and also when it comes to investment, thinking χείο αλλά και όσον αφορά την επένδυση σε επι-
about what’s going to last.” λογές που θα αντέξουν στο χρόνο».
The concept of sustainability – from a stylistic, Η έννοια της βιωσιμότητας -από άποψη στυλ, δομής
structural and environmental perspective – is και περιβάλλοντος- είναι πρωταρχική για την κατα-
crucial to understanding the Skvorcs’ ethos and νόηση του ήθους και της αισθητικής των Skvorcs.
aesthetic. “We have a family business,” says Marc. «Έχουμε μια οικογενειακή επιχείρηση» λέει ο Marc.
“Now it’s the fifth generation with our kids, and «Με τα παιδιά μας μπαίνουμε στην πέμπτη γενιά, και,
there’s a really cool phrase that Mia’s brother used όπως πολύ ωραία το έθεσε ο αδελφός της Mia, έχουμε
once. He said we’re only borrowing this business απλώς δανειστεί την επιχείρηση από τα παιδιά μας.
from our children. I think that that fits very much Νομίζω ότι αυτό ταιριάζει πολύ σε ό,τι κάνουμε. Σκε-
everything we do. We think about sustainability, φτόμαστε με όρους αειφόρου ανάπτυξης, είτε πρό-
whether it’s the wooden paneling in the bathroom κειται για την ξύλινη επένδυση των τοίχων στα μπά-
or picking out the silverware. Whatever it is, we νια είτε για την επιλογή ασημένιων σερβίτσιων. Σε
think about the next generation.” κάθε περίπτωση, σκεφτόμαστε την επόμενη γενιά».

Klaus is a contemporary hotel inspired by the contrasts of Finland’s national Kalevala epic.
Το Klaus είναι ένα σύγχρονο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από το έπος της Φινλανδίας Kalevala

181
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186