Page 141 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 141 - teyxos_13
P. 141
neighbourhood by “reading the terroir.” For example, τράπηκε σε πολυτελές πανδοχείο στην Puebla (La “We use a local
to encourage its guests to explore the nearby Purificadora). Ωστόσο, ο Couturier υποστηρίζει ότι team every time
Hudson River Park, Hôtel Americano will provide και το Hôtel Americano έχει κάποια κοινά χαρακτη- we build a hotel,
New York City-produced Bowery Lane Bicycles. The ριστικά ως προς το ότι προσελκύει ποικίλους επι- and we read the
concierge, Couturier says, will also maintain tables at σκέπτες και αποπνέει μια αίσθηση γειτονιάς. Για surroundings
top restaurants, so that guests will be able to enjoy παράδειγμα, προκειμένου να ενθαρρύνει τους επι- and their
the city without having to struggle for reservations. σκέπτες του να εξερευνήσουν το γειτονικό πάρκο traditions to
And, in a move that is classic Couturier and Micha, του ποταμού Hudson, το Hôtel Americano θα προ- integrate the
Hôtel Americano will have a rooftop pool –something σφέρει ποδήλατα Bowery Lane που κατασκευάζο- local culture
their properties in Mexico City are known for– which νται στη Νέα Υόρκη. Ο concierge, λέει ο Couturier, into our project”
will transform into a hot tub during the winter. θα κρατά επίσης τραπέζια στα καλύτερα εστιατό-
Doing things themselves appealed to Couturier, 49, ρια, ώστε οι καλεσμένοι να μπορούν να απολαμβά- Carlos Couturier
who first met Micha, 44, when they were both students, νουν την πόλη χωρίς να ανησυχούν για το παραμι-
Couturier working towards his master’s degree κρό. Επιπλέον, το Hôtel Americano θα διαθέτει πισί-
and Micha studying economics as an undergrad. να στον τελευταίο όροφο, κάτι που είναι σήμα κατα-
Couturier specialises in the hotel group’s aesthetics, τεθέν στα ξενοδοχεία των Couturier και Micha, που
while Micha oversees operations and logistics. φημίζονται γι’ αυτό.
As a team, they are committed to investing in the Την ιδέα να κάνουν κάτι δικό τους τη συνέλαβε ο
communities where they build their hotels. “We use Couturie, που συνάντησε για πρώτη φορά τον Micha
a local team every time we build a hotel, and we read όταν ήταν και οι δύο φοιτητές. Τότε ο Couturier μελε-
the surroundings and their traditions to integrate the τούσε για να πάρει το μεταπτυχιακό του και ο Micha
local culture into our project,” Couturier explains. σπούδαζε οικονομικά στο πανεπιστήμιο. Ο 49χρο-
Avid art collectors, they each sit on the boards of νος σήμερα Couturier ασχολείται με την αισθητική
Mexico City’s leading cultural institutions, regularly του ομίλου, ενώ ο 44χρονος Micha επιβλέπει τη λει-
host cocktail parties for art exhibitions and decorate τουργία και τα logistics. Ως ομάδα, δεσμεύονται να
their hotels with the works of established and επενδύουν στις κοινότητες όπου χτίζουν τα ξενοδο-
emerging artists, both international and Mexican. χεία τους. «Χρησιμοποιούμε ντόπιους κάθε φορά που
Among the blue-chip pieces in their hotels: Juergeb χτίζουμε ένα ξενοδοχείο και μελετάμε το περιβάλ-
Teller’s photograph “Hunger” at the Habita Monterrey λον και τις παραδόσεις του για να ενσωματώσουμε
and Betsabee Romero’s Toy Car, a 1952 Chevrolet την κουλτούρα της περιοχής στο project μας» το-
re-imagined as an immense windup toy, at the νίζει ο Couturier. Ενθουσιώδεις συλλέκτες τέχνης,
CONDESAdf in Mexico City. συμμετέχουν στα διοικητικά συμβούλια των κορυ-
In Veracruz, where they opened the hotel Maison φαίων πολιτιστικών ιδρυμάτων του Μεξικού, διορ-
Couturier in late 2009, they’ve recently restored γανώνουν συχνά κοκτέιλ πάρτι για εκθέσεις τέχνης
an old barn, transforming it into an artists’ retreat. και διακοσμούν τα ξενοδοχεία τους με έργα κατα-
“The idea is to give the artists a space to be inspired ξιωμένων και ανερχόμενων εγχώριων και διεθνών
and create. In turn, they will contribute a piece that καλλιτεχνών. Μανιώδεις ταξιδιώτες και οι δύο, γνω-
will become a tourist attraction”, Couturier explains. ρίζουν από πρώτο χέρι ότι τα έργα τέχνης και η δυ-
As inveterate travellers, they know firsthand that νατότητα αγοράς εξωτικών αντικειμένων μπορεί
artwork, and the possibility of buying exotic objects, να αποτελέσει ισχυρό πόλο έλξης για τους ξένους.
can be a powerful draw to outsiders. Οι δύο συνεργάτες προτιμούν να αφήνουν τα κεντρι-
Indeed, though their corporate headquarters are in κά γραφεία της εταιρείας τους που βρίσκονται σε
a lovingly restored 1940s home in Mexico City, the μια υπέροχα ανακαινισμένη κατοικία του 1940 στην
pair prefers to be out and in the world, seeking new Πόλη του Μεξικό και να βγαίνουν, αναζητώντας νέ-
experiences and influences to channel back into ες εμπειρίες και επιρροές που μεταφέρουν και εν-
their hotels. “When we were younger, we wanted σωματώνουν στα ξενοδοχεία τους. «Όταν ήμασταν
to be recognised. But over time, you realise that πιο νέοι, μας ενδιέφερε η αναγνώριση. Με τα χρό-
that has less and less value,” Couturier says. “So νια όμως, συνειδητοποιούμε ότι αυτό έχει μικρή
now what motivates me is a sense of truth, a wish αξία» λέει ο Couturier. «Αυτό που τώρα με κινητο-
for authenticity. If I read happiness in a guest, it’s a ποιεί είναι η αλήθεια, η επιθυμία για αυθεντικότητα.
big motivation. In the past, I wasn’t paying attention. Για μένα είναι μεγάλο κίνητρο να διαβάζω την ευτυ-
But now a smile is so important. You get it and you χία στο βλέμμα ενός επισκέπτη. Ένα χαμόγελο είναι
give it in return. It wasn’t as obvious before, and πολύ σημαντικό. Παλαιότερα, αυτό δεν μου ήταν τό-
now it’s obvious to me.” σο προφανές, τώρα όμως είναι».

From top L. clockwise | Από πάνω αριστερά, δεξιόστροφα: Carlos Couturier - La Purificadora - CondesaDF
- Habita Monterrey - Hotel Americano will provide New York, produced Bowery Lane Bicycles tested and
approved by Carlos Couturier | Tο Hotel Americano θα προσφέρει Bowery Lane ποδήλατα δοκιμασμένα και
εγκεκριμένα από τον Carlos Couturier - Hotel Basico - CondesaDF - Hotel Basico - Azucar

141
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146