Page 17 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet

 

 

 

 

 

Page 17 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet
P. 17
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΟΡΩΝ • Η σύγκριση µε την αντίστοιχη περίοδο του 2003 έδειξε ότι αποτελέσµατα της παρακολούθησης της ποιότητας του αέρα Η παρακολούθηση κατανάλωσης πόρων περιλαµβάνει την Κατανάλωση Καυσίµων τα επίπεδα όλων των ρύπων που σηµειώθηκαν στον κινητό στην περιοχή των Μεσογείων δείχνουν ότι τα επίπεδα κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, νερού και καυσίµων στο Βενζίνη & Πετρέλαιο σταθµό ήταν ελαφρώς πιο υψηλά κατά τη διάρκεια των συγκέντρωσης αυτών των ρύπων είναι πολύ χαµηλά, και χώρο του Aεροδροµίου. Η κατανάλωση καυσίµων (βενζίνη και πετρέλαιο) ανά διανυθέν Ολυµπιακών Αγώνων. ειδικότερα πολύ χαµηλότερα από τα όρια που έχουν χιλιόµετρο από τα οχήµατα που κινούνται στο χώρο του • Κατόπιν σύγκρισης των επιπέδων ρύπανσης στον κινητό σταθµό θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή και την Εθνική νοµοθεσία. Κατανάλωση Ενέργειας Aεροδροµίου, παρουσιάζει πολύ µικρή µείωση κατά το δεύτερο στο χώρο του αεροδροµίου µε τους άλλους σταθµούς του ∆ΠΠΑ, ∆εδοµένα σχετικά µε την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας εξάµηνο του 2004, ενώ η συνολική κατανάλωση αυξήθηκε σε βρέθηκε ότι,εκτός των O 3 και PM 10 ,τα επίπεδα των ρύπων ήταν λίγο ανά µήνα συλλέγονται και συσχετίζονται µε τον συνολικό σχέση µε το προηγούµενο έτος κατά περίπου 12%. υψηλότερα στο αεροδρόµιο. αριθµό των επιβατών. Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται δεδοµένα σχετικά τόσο µε την κατανάλωση ηλεκτρικής Κατάλογος Απογραφής Εκποµπών Αεροσκαφών ενέργειας ανά επιβάτη όσο και µε τη συνολική κατανάλωση Η Υπηρεσία Περιβάλλοντος ξεκίνησε την αξιολόγηση των εκποµπών ενέργειας. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ανά επιβάτη οξειδίων του αζώτου (NOx),υδρογονανθράκων (HCs) καθώς και παρουσιάζει ελάχιστο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (Ιούλιος και Αύγουστος), λόγω του αυξηµένου αριθµού µονοξειδίου του άνθρακα (CO) από τις κινήσεις των αεροσκαφών επιβατών, ενώ η συνολική κατανάλωση κατά την ίδια περίοδο στο αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». παρουσιάζει µέγιστο λόγω των αυξηµένων αναγκών Κατά την αξιολόγηση λαµβάνονται υπόψη οι εκποµπές κατά τον κλιµατισµού. Στη συνολική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κύκλο Προσγείωσης/Απογείωσης (LTO cycle),που περιλαµβάνουν τις κατά το 2004 παρατηρείται σχετικά µικρή αύξηση (περίπου φάσεις προσέγγισης και προσγείωσης,τροχοδρόµησης,απογείωσης 6%) σε σχέση µε το προηγούµενο έτος. και ανόδου.Ο κύκλος LTO εκτείνεται σε ύψος 1000 µέτρων από το έδαφος και µερικά χιλιόµετρα ΒΑ και Ν∆ πάνω στον άξονα Προσγείωσης/Aπογείωσης. Ακουστικό Ραντάρ Φυσικό Αέριο Για τους υπολογισµούς ακολουθήθηκαν οι οδηγίες που έχουν εκδοθεί Η Υπηρεσία Περιβάλλοντος εγκατέστησε στο χώρο του Το φυσικό αέριο χρησιµοποιείται κυρίως για θέρµανση και από τον ∆ιεθνή Οργανισµό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO),ενώ Aεροδροµίου ένα Ακουστικό Ραντάρ µε σκοπό την προετοιµασία φαγητού σε διάφορες εγκαταστάσεις στο Aεροδρόµιο. χρησιµοποιήθηκαν οι συντελεστές κατανάλωσης καυσίµου και παρακολούθηση των συνθηκών του πεδίου ανέµου (π.χ. Τόσο η κατανάλωση φυσικού αερίου ανά επιβάτη όσο και η συνολική εκποµπών ρύπων από τη Βάση Εκποµπών Αεροσκαφών του ICAO. διεύθυνση και ταχύτητα σε ύψος µέχρι 1.500 µέτρα).Μετά από κατανάλωση είναι υψηλή κατά τους χειµερινούς µήνες,λόγω των Τα αποτελέσµατα για το 2004 παρουσιάζονται στον επόµενο πίνακα. µια µακρά περίοδο δοκιµών και συλλογής δεδοµένων, χαµηλών θερµοκρασιών που επικρατούν κι έχουν σαν αποτέλεσµα Οι εκποµπές υπολογίστηκαν για το 99% του συνόλου των κινήσεων, αυξηµένες ανάγκες για θέρµανση.Το καλοκαίρι η κατανάλωση συµπεριλαµβανοµένης της αξιολόγησης από ειδικούς συµπεριλαµβανοµένων των επιβατικών,εµπορευµατικών και ιδιωτικών φυσικού αερίου ανά επιβάτη παρουσιάζει ελάχιστο,λόγω τόσο της επιστήµονες του Τµήµατος Φυσικής του Πανεπιστηµίου Αθηνών, αεροσκαφών καθώς και των ελικοπτέρων.Οι τιµές αναφέρονται σε αύξησης της επιβατικής κίνησης όσο και των µειωµένων αναγκών από τον Νοέµβριο 2004 το Ακουστικό Ραντάρ βρίσκεται σε χιλιόγραµµο ρύπου ανά επιβάτη. θέρµανσης.Κατά τη διάρκεια του 2004 η κατανάλωση φυσικού κανονική λειτουργία παρέχοντας αξιόπιστα στοιχεία. αερίου βρίσκεται στα ίδια περίπου επίπεδα µε αυτήν του 2003,όταν είχε σηµειωθεί σηµαντική αύξηση κατά 18% σε σχέση µε το 2002. Πρέπει να σηµειωθεί ότι το αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι µόνο µία από τις πολλές πηγές αέριων ρύπων στα Μεσόγεια.Άλλες πηγές αέριων ρύπων είναι η οδική κυκλοφορία,όπως επίσης και η εκτεταµένη ανάπτυξη της περιοχής (π.χ.νέες βιοµηχανικές µονάδες, κατασκευή νέων οδικών αρτηριών,κατοικιών κ.λπ.).Επιπλέον,τα 17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22