Page 12 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet

 

 

 

 

 

Page 12 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet
P. 12
• Ο ∆ιεθνής Αερολιµένας Αθηνών οργάνωσε τον Ιούλιο από κοινού Επιπλέον,ένας σταθµός (ΝΜΤ 1) έχει εγκατασταθεί εντός του χώρου µε την ΥΠΑ συνάντηση µε εκπροσώπους της τοπικής του Aεροδροµίου για την παρακολούθηση του θορύβου από επίγειες αυτοδιοίκησης και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων από την δραστηριότητες των αεροσκαφών και τις δοκιµές των κινητήρων. Αρτέµιδα,προκειµένου να τους ενηµερώσει για την αναµενόµενη Τέλος,υπάρχει ένας κινητός σταθµός,ο οποίος τοποθετείται όπου οι αυξηµένη κίνηση για τον Αύγουστο 2004 καθώς και για την ανάγκες το επιβάλλουν.Κατά τη διάρκεια του 2004 ο κινητός αναστολή των ∆ΜΘ κατά τις µεσηµεριανές ώρες το διάστηµα αυτό. σταθµός εγκαταστάθηκε σε πέντε περιοχές στην ευρύτερη περιοχή • Αν και κατά την καλοκαιρινή περίοδο και δεδοµένης της αυξηµένης του Aεροδροµίου για χρονικά διαστήµατα που κυµαινόταν από 2 κίνησης λόγω των Ολυµπιακών Αγώνων,το παραπάνω ΝΟΤΑΜ δεν µέρες έως 1 µήνα. ήταν σε ισχύ από 1/8/04 έως 2/9/04,καταβάλλονταν συνεχείς προσπάθειες,πάντοτε µε την εποπτεία της ΥΠΑ,για την εφαρµογή όλων των σχετικών διαδικασιών µείωσης θορύβου. • ∆ιενεργούνται τακτικές συναντήσεις µε εκπροσώπους της ∆ιεύθυνσης Εναέριας Κυκλοφορίας (∆ΕΚ) της ΥΠΑ για θέµατα θορύβου.Τα θέµατα που συζητούνται περιλαµβάνουν την εφαρµογή των (∆ΜΘ),τα αποτελέσµατα των µετρήσεων θορύβου,τα παράπονα που λαµβάνονται σχετικά µε το θόρυβο κ.ά. Επιπλέον, στα επόµενα διαγράµµατα παρουσιάζονται τα Σχέσεις µε την Τοπική Κοινωνία Κατά το 2004 πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 6 συναντήσεις. στοιχεία χρήσης των διαδρόµων προσγείωσης/απογείωσης Ο ∆ιεθνής Αερολιµένας Αθηνών έχει αναλάβει συγκεκριµένες κατά τη διάρκεια της ηµέρας και της νύχτας για την ίδια πρωτοβουλίες µε σκοπό την πληροφόρηση της τοπικής Σύστηµα Παρακολούθησης Θορύβου (NOMOS) περίοδο. κοινωνίας για θέµατα θορύβου, όπως οι τακτικές συναντήσεις Ο ∆ιεθνής Αερολιµένας Αθηνών έχει εγκαταστήσει µόνιµο σύστηµα πληροφόρησης µε τους τοπικούς άρχοντες και µε παρακολούθησης θορύβου εκπροσώπους φορέων της περιοχής, καθώς και η δηµιουργία (NOise MOnitoring System – της ειδικής τηλεφωνικής γραµµής «Σας ακούµε» NOMOS) για τη συνεχή (210 35 30 003), που οι ενδιαφερόµενοι πολίτες µπορούν να παρακολούθηση των επιπέδων καλούν σε 24ωρη βάση για να ενηµερώνονται και να συζητούν θορύβου και τον αυτόµατο για θέµατα θορύβου. συσχετισµό τους µε τις πτήσεις των αεροσκαφών.Το σύστηµα αποτελείται από Ενδεικτικές πορείες κατά την προσγείωση Ενδεικτικές πορείες κατά την απογείωση δίκτυο δέκα (10) σταθερών Θέσεις σταθµών µέτρησης θορύβου σταθµών παρακολούθησης θορύβου (ΝΜΤ) και έναν ∆είκτες Θορύβου κινητό σταθµό. Το σύστηµα NOMOS χρησιµοποιεί έναν µεγάλο αριθµό από δείκτες για την περιγραφή του ακουστικού περιβάλλοντος.Επίσης,µε τη νέα Θέσεις των Σταθµών Ευρωπαϊκή Οδηγία σχετικά µε τη διαχείριση και αξιολόγηση του Μέτρησης Θορύβου περιβαλλοντικού θορύβου,θεσµοθετείται ένας νέος δείκτης,ο Lden. Συνολικά εννέα σταθµοί είναι Σε αυτό το «Περιβαλλοντικό ∆ελτίο» παρουσιάζονται αποτελέσµατα εγκαταστηµένοι στις για το 2004 για τους δείκτες Lden,Lnight και Leq-24h,οι οποίοι κατοικηµένες περιοχές κατά αντιπροσωπεύουν τη συνολική στάθµη θορύβου,δηλαδή µήκος της πορείας των αεροσκαφών και ειδικότερα: συµπεριλαµβάνουν τη συνεισφορά απ’ όλες τις πηγές θορύβου • Στην Αρτέµιδα – 4 σταθµοί (Βορρινέζα ΝΜΤ 2,Άγ.Ιωάννης ΝΜΤ 3, (αεροσκάφη,οδική κυκλοφορία,περιβαλλοντικός θόρυβος κ.λπ.). 1 ο ∆ηµοτικό Σχολείο Αρτέµιδος ΝΜΤ 5,Άγ.Νικόλαος ΝΜΤ 6). Τα αποτελέσµατα µε τον νέο δείκτη Lden είναι υψηλότερα σε σχέση • Στην Αγ.Κυριακή – 1 σταθµός (NMT 4). µε το δείκτη Leq-24h.Αυτό οφείλεται στην αυξηµένη «ποινή» για τις • Στη Ραφήνα – 1 σταθµός (NMT 7). απογευµατινές και βραδινές ώρες (κατά 5 dB(A) και 10 dB(A) • Στο Μαρκόπουλο – 1 σταθµός (NMT 8). αντίστοιχα),που προστίθεται κατά τον υπολογισµό του,ενώ στον • Στο Κορωπί - 1 σταθµός (NMT 9). υπολογισµό του δείκτη Leq-24h λαµβάνεται ισότιµη συνεισφορά για • Στα Σπάτα - 1 σταθµός (NMT 10). όλο το 24ωρο. 13
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17