Page 10 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet

 

 

 

 

 

Page 10 - EnvironmentalBulletin7_2005_booklet
P. 10
ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ Συναντήσεις µε Τρίτα Μέρη Στοιχεία Κίνησης Αεροσκαφών Aεροδροµίου.Οι ∆ΜΘ περιλαµβάνουν µέτρα για τη λειτουργία των Εννέα τακτικές συναντήσεις µε τις µεγαλύτερες εταιρείες Οι κινήσεις αεροσκαφών (αφίξεις και αναχωρήσεις) κατά τη διάρκεια αεροσκαφών,όπως η χρήση των διαδρόµων ή η αποφυγή της επίγειας εξυπηρέτησης, τροφοδοσίας και επίγειας του 2004 κυµαίνονται από 11.805 τον Φεβρουάριο έως 20.449 τον χρήσης της αναστροφής κινητήρα,και δηµοσιεύονται στο Εγχειρίδιο εξυπηρέτησης που πραγµατοποιούν συντήρηση εφοδίων Αύγουστο.Ο µέσος ηµερήσιος αριθµός κινήσεων για αυτή την περίοδο Αεροναυτικών Πληροφοριών «AIP Greece». εδάφους, πραγµατοποιήθηκαν το 2004 για τρέχοντα και κυµαίνεται από 407 τον Φεβρουάριο έως 660 τον Αύγουστο. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ µελλοντικά περιβαλλοντικά θέµατα. Οι κινήσεις τον Αύγουστο ήταν αυξηµένες λόγω της διοργάνωσης των ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ – ΑΘΗΝΑ 2004 Ολυµπιακών Αγώνων στην Αθήνα.Ειδικότερα η αύξηση τον Αύγουστο Στοιχεία κίνησης αεροσκαφών Ασκήσεις 2004 ήταν της τάξης του 17% σε σχέση µε το ίδιο διάστηµα του 2003. Κινήσεις α/φών κατά τον Αύγουστο 2004: 20.579 Αύξηση κίνησης σε σχέση µε το 2003: + 17% Τον Νοέµβριο 2004, η Υπηρεσία Περιβάλλοντος µετείχε Ηµέρα αιχµής: 30/8/04 ως παρατηρητής σε άσκηση σχετικά µε διαδικασίες Κινήσεις ηµέρας αιχµής: 856 αποπαγοποίησης αεροσκαφών, η οποία οργανώθηκε από Ώρα αιχµής (12/8/04): 08:00-09:00 Κινήσεις ώρας αιχµής: 55 τον ∆ιεθνή Αερολιµένα Αθηνών και την Υπηρεσία Στοιχεία επιβατικής κίνησης Πολιτικής Αεροπορίας. Επιβατική κίνηση κατά τον Αύγουστο 2004: 1.583.464 Ηµέρα αιχµής: 30/8/04 Επιβατική κίνηση ηµέρας αιχµής: 68.889 Οι ∆ΜΘ περιλαµβάνουν τα ακόλουθα µέτρα για τη χρήση των διαδρόµων: • Αποφυγή χρήσης του διαδρόµου 03R για απογειώσεις τη νύχτα (23:00-07:00). • Αποφυγή χρήσης του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις τη νύχτα (23:00-07:00). Οι τύποι των αεροσκαφών µε τις περισσότερες κινήσεις είναι τα Boeing 737- Πρόσθετα Μέτρα 400,τα ATR,και τα Boeing 737-300 όπως φαίνεται και στο σχετικό διάγραµµα. Για την περαιτέρω µείωση του θορύβου των αεροσκαφών εφαρµόζονται πρόσθετα µέτρα,τα οποία περιλαµβάνουν τα ακόλουθα: • Οι απογειώσεις στο διάστηµα από 15:00 έως 18:00 πραγµατοποιούνται κυρίως από το διάδροµο 03L σύµφωνα µε τις σχετικές οδηγίες (ΝΟΤΑΜ) της ΥΠΑ.Επίσης κατά το ίδιο χρονικό διάστηµα αποφεύγονται οι προσγειώσεις στο διάδροµο 211. Αποτελέσµατα Επιλεκτικής Χρήσης ∆ιαδρόµων όπως καθορίζεται από τις ∆ΜΘ κατά το 2004 Από τις 11.822 απογειώσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας µε βόρειους ανέµους,µόνο 794 (6,7%) έγιναν από το διάδροµο 03R.Επίσης,565 από τις 794 απογειώσεις πραγµατοποιήθηκαν µεταξύ 23:00-24:00 και 06:00- 07:00.Εποµένως,καθ' όλη τη διάρκεια του 2004,µόνο 229 αεροσκάφη απογειώθηκαν από το διάδροµο 03R στο διάστηµα 24:00-06:00. Από τις 2.125 προσγειώσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας µε νότιους ανέµους,µόνο 324 (15,2%) πραγµατοποιήθηκαν από το διάδροµο 21L. Ακόµη,157 από τις 324 προσγειώσεις πραγµατοποιήθηκαν µεταξύ 23:00-24:00 και 06:00-07:00.Εποµένως καθ' όλη τη διάρκεια του 2004, ∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου µόνο 164 αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο διάδροµο 21L στο διάστηµα Οι ∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου (∆ΜΘ) καθορίστηκαν σε συνεργασία µε 24:00-06:00. την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) πριν από την έναρξη λειτουργίας Μόνο το 16,4% των αναχωρήσεων προς βορρά µεταξύ 15:00-18:00 του Aεροδροµίου µε σκοπό τη µείωση του θορύβου των αεροσκαφών στις πραγµατοποιήθηκαν από το διάδροµο 03R κατά τη διάρκεια του 2004. Μόνο το 5,9% των αφίξεων προς νότο µεταξύ 15:00-18:00 κατοικηµένες περιοχές που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του πραγµατοποιήθηκαν από το διάδροµο 21L κατά τη διάρκεια του 2004. 11
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15