Page 11 - Environment 2018

 

 

 

 

 

Page 11 - Environment 2018
P. 11
Antonov An-124 Boeing B737-200 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
Boeing B707 British Aerospace BAE- McDonell Douglas DC-10 Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
Boeing B727 125-1000 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42

• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures and runway
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για 21L for landings on a 24-hour basis for military aircraft. Military
στρατιωτικά αεροσκάφη.Τα στρατιωτικά αεροσκάφη αντίστοιχου aircraft of types equivalent to civil aircraft, not included in the
τύπου με πολιτικά αεροσκάφη, τα οποία δεν περιλαμβάνονται above list, are exempted from this restriction.
στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από τον περιορισμό.
• Unless necessary for safety reasons,all turbo-prop and jet aircraft
• Εκτός από λόγους ασφαλείας, όλα τα turbo-prop και jet departing from runways 03L and 03R shall not reduce take-off
αεροσκάφη που αναχωρούν από τους διαδρόμους 03L και thrust until a minimum altitude of 1,800 feet has been reached
03R δεν πρέπει να μειώνουν την ώση απογείωσης έως ότου and shall not accelerate above initial climb speed (v2+10) or
επιτευχθεί ένα ελάχιστο υψόμετρο 1.800 ποδιών και δεν πρέπει change take off flaps and slats configuration until a minimum
να επιταχύνουν παραπάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου altitude of 3,300 feet.
(v2+10) ή να αλλάζουν την κλήση των πτερυγίων καμπυλότητας
(flaps και slats) μέχρι το ελάχιστο ύψος 3.300 ποδιών.

Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2017
Aircraft Noise Level per NMT for 2017

80

60

dB(A)

40

20
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10

Lden (A/C) dB (A) Lnight (A/C) dB (A)
Lden (KYA 211773/27-4-2012) Lnight (KYA 211773/27-4-2012)

Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις κινήσεις των αεροσκαφών
και όχι στο συνολικό θόρυβο που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attributed only to aircraft movements and are not total noise levels.

• Ολοκληρώθηκε και υποβλήθηκε η μελέτη για την επικαι- • The study updating the Airport's Strategic Noise Map (SNM)
ροποίηση του Στρατηγικού Χάρτη Θορύβου (ΣΧΘ) του with 2016 traffic data was completed and submitted to the
Αεροδρομίου με βάση τα στοιχεία κινήσεων του 2016 στο Ministry of Environment and Energy together with the updated
Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) καθώς και η Noise Action Plan for review and approval in the context of
αναθεώρηση του ΣχεδίουΔράσης προς έγκριση στο πλαίσιο της European Directive 49/2002 and the Joint Ministerial Decision
Ευρωπαϊκής Οδηγίας 49/2002 και της ΚΥΑ 13586/724-28/3/06. 13586/724-28/3/06.The public consultation phase for the Noise
Το ΥΠΕΝ ξεκίνησε τη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης για Action Plan was initiated by the Ministry and is expected to be
το Σχέδιο Δράσης που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του concluded within the first semester of 2018.
πρώτου εξαμήνου του 2018.
• The Hellenic Civil Aviation Authority (HCAA), which is
• Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έχει σχεδιάσει responsible for Air Traffic Control, has designed departure
και εφαρμόζει, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, διαδικασίες procedures from runway 03R based on ICAO's noise abatement
αναχώρησης από το διάδρομο 03R σύμφωνα με τις οδηγίες του considerations that contribute to further reduction of noise
Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), οι οποίες levels in the region of Artemis, which are implemented when
συμβάλουν στην περαιτέρω μείωση της στάθμης θορύβου στην conditions allow.
ευρύτερη περιοχή της Αρτέμιδος.

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16