Page 12 - Environment 2018

 

 

 

 

 

Page 12 - Environment 2018
P. 12
Σύστημα Παρακολούθησης Θορύβου Noise Monitoring System
Έχουμε εγκαταστήσει Σύστημα Παρακολούθησης Θορύβου We have installed a NOise MOnitoring System (NOMOS)
(NOise MOnitoring System – NOMOS) για τη συνεχή for the continuous monitoring of noise levels.The system is
παρακολούθηση των σταθμών θορύβου. Το σύστημα αυτό είναι connected with HCAA’s radar so that correlations between
συνδεδεμένο με το ραντάρ της ΥΠΑ
ώστε να πραγματοποιείται συσχετισμός measured noise levels and aircraft
των σταθμών θορύβου με συγκεκριμένες movements can be established based on
κινήσεις αεροσκαφών με βάση το the actual flight track information. The
πραγματικό ίχνος πτήσης των αεροσκαφών. Noise Monitoring System comprises one
Το NOMOS περιλαμβάνει δέκα (10) (1) mobile and ten (10) permanent Noise
σταθερούς και έναν (1) κινητό σταθμό Monitoring Terminals (ΝΜΤs) installed
παρακολούθησης θορύβου που έχουν in residential areas underneath the flight
εγκατασταθεί σε κατοικημένες περιοχές paths.
κάτω από τις πορείες των αεροσκαφών.
In 2017, we completely refurbished our
Εντός του 2017 αναβαθμίστηκαν οι σταθμοί Noise Monitoring Terminals (NMTs),
παρακολούθησης θορύβου, οι οποίοι which have been operating continuously
λειτουργούν συνεχώς από το 2001 με νέα since 2001 with the latest models.
μοντέλα τελευταίας τεχνολογίας.
Relations with the Local Communities
Σχέσεις με την Τοπική Κοινωνία Concerned citizens may call the “We Listen” telephone
Έχουμε δημιουργήσει την ειδική τηλεφωνική γραμμή «Σας line (210-3530003) on a 24-hour basis in order to request
Ακούμε» (210-3530003) για ερωτήσεις σχετικά με το θόρυβο και, information on noise issues and, if necessary, register their
εάν απαιτηθεί, καταγραφή παραπόνων. Στοιχεία από το NOMOS complaints. Data from AIA's Noise Monitoring System is
είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.aia.gr) ενώ available on its website (www.aia.gr, in Greek only) as well as
υπάρχει και η δυνατότητα λήψης παραπόνων θορύβου μέσω a form to register complaints online. During 2017, a total of 29
ειδικής φόρμας. Τέλος, κατά το 2017 ελήφθησαν συνολικά 29 complaints were received.
παράπονα.

Τηλεφωνικές Κλήσεις στη Γραµµή
“Σας Ακούµε”ανά Περιοχή για το 2017
Τelephone Calls to the “We Listen”
Line per Area during 2017

Άρτεµις / Artemis
(59%)

Σπάτα /
Spata (4,5%)

Ραφήνα /
Rafina (4,5%)

Αγ. Κυριακή /
Ag. Kiriaki (5%)
Άλλες περιοχές
Other Areas 27%)

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17