Page 42 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 42 - 2board23full
P. 42
8. Μελλοντικές Προοπτικές

Η πρώτη περίοδος λειτουργίας του αεροδρομίου χρηματοδότησης, η ανάπτυξη του έργου αναμένεται να
σηματοδοτήθηκε από υψηλά επίπεδα αύξησης της κίνησης ξεκινήσει στα τέλη του 2008 ή στις αρχές του 2009. Η
και μεγάλη χωρητικότητα υποδομών, που επιτρέπουν την λειτουργία του Φ/Β Πάρκου δεν θα εξασφαλίσει μόνο επιπλέον
άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την έσοδα για το ΔΑΑ, αλλά παράλληλα θα συμβάλει και στη
άψογη εξυπηρέτηση επιβατών και αεροσκαφών. Με μια μείωση εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο
ραγδαία ανάπτυξη της κίνησης, το αεροδρόμιο εισέρχεται του θερμοκηπίου και στην ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών
σε μια περίοδο αυξημένων επενδυτικών απαιτήσεων για ενέργειας.
βελτιστοποίηση της χωρητικότητας, ενώ στο άμεσο μέλλον Επιπλέον, το νέο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο θα
προβλέπεται η επέκταση των υποδομών (αεροσταθμός, ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2009, προσφέροντας 50.000
χώροι στάθμευσης αεροσκαφών και οχημάτων). τ.μ. στεγασμένου χώρου για εκθεσιακά δρώμενα.
Έχοντας διασφαλίσει μέσω της συμβατικά συμφωνημένης Εντός του 2008, η Επιχειρηματική Μονάδα Πληροφοριακών
διαδικασίας ότι η πραγματική χωρητικότητα του υπάρχοντος Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών του ΔΑΑ θα συμμετέχει στην
συστήματος τερματικών σταθμών ανέρχεται σε 21 εκατ. εγκατάσταση του συστήματος CUTE σε πέντε περιφερειακά
επιβάτες ετησίως, η εταιρεία έχει αναλάβει πρωτοβουλίες αεροδρόμια της Ελλάδας. Εκτός από σημαντική πηγή
προκειμένου να διασφαλίσει ότι η υπάρχουσα υποδομή εσόδων, το έργο αυτό αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας
αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΔΑΑ του ΔΑΑ να αναπτύσσει επιχειρηματικές δραστηριότητες
θα προχωρήσει σε μία επένδυση που θα αποσκοπεί στην πέραν των συνόρων του αεροδρομίου, αξιοποιώντας τη
αυξημένη χρήση του Κτιρίου του Δορυφορικού Αεροσταθμού φήμη, την τεχνογνωσία και την ποιότητα των παρεχόμενων
και σε βελτιώσεις στο Κτίριο του Κεντρικού Αεροσταθμού. Το υπηρεσιών του. Αναλαμβάνουμε τις εν λόγω επιχειρηματικές
έργο αφορά σε τροποποιήσεις του Κτιρίου του Δορυφορικού δραστηριότητες με σύνεση, αποφεύγοντας άσκοπους
Αεροσταθμού για αποκλειστική εξυπηρέτηση της κίνησης κινδύνους και εκμεταλλευόμενοι ευκαιρίες σε σχέση με τα
εκτός Σένγκεν και βελτίωση της πρόσβασης από το Κτίριο ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά μας. Οι δραστηριότητες αυτές,
του Κεντρικού Αεροσταθμού. Επίσης, θα πραγματοποιηθούν δίχως να ζημιώνουν την εύρυθμη λειτουργία και την εύρωστη
τροποποιήσεις και στο Κτίριο του Κεντρικού Αεροσταθμού επιχειρηματική απόδοση του ΔΑΑ, στοχεύουν στη δημιουργία
για την πλήρη ένταξη του Δορυφορικού Αεροσταθμού πρόσθετης αξίας για όλους τους συμμετόχους μας.
στις λειτουργίες του, την αναβάθμιση της ατμόσφαιρας/ Συνεχίζοντας την εφαρμογή της χρηματοοικονομικής
περιβάλλοντος του αεροσταθμού και τη δημιουργία στρατηγικής μας με βάση τους στόχους μας για αυξημένη
επιπλέον εμπορικών χώρων. Περαιτέρω, ο ΔΑΑ αξιολογεί ευελιξία, μειωμένα χρηματοοικονομικά έξοδα και
τη δημιουργία πρόσθετων θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών βελτιστοποιημένη ρευστότητα, η εταιρεία επέμεινε στις
ώστε να εξυπηρετηθούν μελλοντικές ανάγκες κίνησης με προσπάθειές της να βελτιώσει τη χρηματοοικονομική της
βάση τη στρατηγική για επικερδή αεροναυτιλιακή ανάπτυξη δομή. Ως εκ τούτου, κατόπιν της αξιολόγησης όλων των
και ποιοτικές υπηρεσίες. σχετικών παραμέτρων, περιλαμβανομένων των ταμειακών
Στις αρχές του 2008 θα ολοκληρωθεί η επέκταση του χώρου διαθεσίμων, των μελλοντικών απαιτήσεων ρευστότητας και
στάθμευσης οχημάτων μακράς διάρκειας, αυξάνοντας τη της ενδεχόμενης προστιθέμενης αξίας, ο ΔΑΑ αποφάσισε να
συνολική χωρητικότητα των χώρων στάθμευσης σε 7.000 προχωρήσει, στις 28 Μαρτίου 2008, στην πρόωρη αποπληρωμή
θέσεις. Με βάση την προβλεπόμενη ανάπτυξη και τις τάσεις των Εμπορικών Δανείων (υπόλοιπο €77,2 εκατ.).
στην κατανομή των μέσων μεταφοράς, η χωρητικότητα αυτή Το νέο Επιχειρηματικό Σχέδιο που πρόκειται να καταρτιστεί
αναμένεται να καλύψει τις απαιτήσεις μέχρι και 21 εκατ. το 2008 θα περιλαμβάνει την επιτυχημένη 12ετή πορεία
επιβατών ετησίως. Παράλληλα, η Εταιρεία Αεροδρομίου της εταιρείας, η οποία συγκαταλέγεται ήδη ανάμεσα στις
εξετάζει εναλλακτικές επιλογές για την περαιτέρω επέκταση πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και θεωρείται
των χώρων στάθμευσης προκειμένου να ανταποκριθεί υποδειγματική εταιρεία αεροδρομίου παγκοσμίως. Επίσης,
στη μελλοντική ζήτηση. Αναμένεται ότι το πλαίσιο της εν θα εξετάζει τις προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη με τη
λόγω μελλοντικής ανάπτυξης θα είναι διαθέσιμο μέσα στο δυναμική νέων δραστηριοτήτων που δημιουργούν αξία,
2008, προκειμένου να ξεκινήσουν περαιτέρω ενέργειες αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις μελλοντικές προκλήσεις
σχεδιασμού. για επενδύσεις και αύξηση της χωρητικότητας του με
Στο πλαίσιο του Κανονισμού 1107/2006 της Ευρωπαϊκής μια ισορροπημένη χρηματοοικονομική δομή και με την
Ένωσης, από τον Ιούλιο του 2008, τη συνολική ευθύνη ικανότητα να διατηρεί την υποδειγματική επιχειρηματική
για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία και ατόμων με του απόδοση.
μειωμένη κινητικότητα θα φέρουν οι εταιρείες διαχείρισης Καθώς το 2007 αποτελεί ένα ακόμη έτος σημαντικής
αεροδρομίων. Ο ΔΑΑ συνεργάζεται ήδη με όλες τις αρμόδιες αύξησης της κίνησης και λαμβάνοντας υπόψη την κυκλική
αρχές (ΥΠΑ, Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, φύση της αεροπορικής βιομηχανίας, η κίνηση για το έτος
Επιτροπή Χρηστών ΔΑΑ) καθώς και με την Ευρωπαϊκή 2008 αναμένεται να παρουσιάσει βραδύτερη ανάπτυξη
Επιτροπή για την εφαρμογή του νέου κανονισμού στο συγκριτικά με τα προηγούμενη έτη και κατά συνέπεια η
αεροδρόμιό μας. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μια νέα πρόκληση ετήσια διακίνηση επιβατών αναμένεται να ανέλθει σε 17,11
και ταυτόχρονα μια ευκαιρία να αποδείξουμε τη δέσμευσή εκατ., που αντιστοιχεί σε προβλεπόμενα λειτουργικά έσοδα
μας για την παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών και έσοδα από το Τέλος Ανάπτυξης Αεροδρομίου ύψους
σε μια ευαίσθητη κοινωνική ομάδα. €420 εκατ.
Έπειτα από μια θετική αποτίμηση των περιβαλλοντικών
όσο και των οικονομικών οφελών, η εταιρεία αποφάσισε
να προβεί στην κατασκευή και λειτουργία Φωτοβολταϊκού
Πάρκου μεγάλης κλίμακας εντός του χώρου του αεροδρομίου.
Κατόπιν της απαραίτητης διαδικασίας αδειοδότησης και

40
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47