Page 80 - 2board 62
P. 80
B FOR BUSINESS & LEISURE :
ανθρωπιστικών επιστημών– υφαίνουν τον Τραγουδιού (1962). Το 1977 ο φορέας που
καμβά του πολλά υποσχόμενου «θεματι- διοργανώνει την έκθεση μετατράπηκε σε
κού τουρισμού» στην Ελλάδα. ανώνυμη εταιρεία, και μετονομάστηκε σε
Τελευταίος, αλλά όχι έσχατος, τομέας HELEXPO και σήμερα η Διεθνής Έκθεση
που η Ελλάδα αποτελεί τον Παράδεισο Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να αποτελεί
του Επιχειρηματικού/Συνεδριακού Του- τον μεγαλύτερο εκθεσιακό θεσμό στη χώ-
ρισμού είναι φυσικά η διοργάνωση συ- ρα και ένα πολυδιάστατο γεγονός επιχειρη-
ναντήσεων εν πλω. Όλο και περισσότε- ματικού και ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος
ρες εταιρείες, οργανισμοί και φορείς από με διεθνή ακτινοβολία. Φυσικά, από αυτό
την Ελλάδα και από το εξωτερικό προτι- το ταξίδι στην πόλη, η οποία είναι πλέον
μούν να συνδυάσουν τις μπίζνες τους με συνώνυμο των συνεδρίων, δεν θα πρέπει
μια κρουαζιέρα στις ελληνικές θάλασσες. να παραλείψουμε το Βελλίδειο, που έχει
Μια μικρή –αλλά πολύ μεγάλη και ουσια- γράψει τη δική του ιστορία και αποτελεί το
στική– παρένθεση για το τέλος, για να κά- μεγαλύτερο σε χωρητικότητα συνεδριακό
νουμε ιδιαίτερη μνεία σε έναν θεσμό που κέντρο της χώρας, καθώς μπορεί να φιλο- TOP: PHOTO BY ALONSO REYES ON UNSPLASH. BOTTOM: JIM KALLIGAS ON UNSPLASH
εδώ και χρόνια έχει συμβάλει στην ανάπτυ- ξενήσει 2.400 άτομα.
ξη του Επιχειρηματικού και Συνεδριακού
Τουρισμού της Ελλάδας. Αναφερόμαστε,
φυσικά, στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσα- SEA & CITY
λονίκης, με θρυλική ιστορία η οποία ξεκι- Top: Βusiness cruises are the new
νά από το 1926. Η Έκθεση, πέραν του επι- trend. / Πάνω: Οι επαγγελματικές
χειρηματικού της ενδιαφέροντος, ανέπτυ- κρουαζιέρες είναι η νέα τάση.
ξε δραστηριότητες που επεκτείνονταν και Bottom: The Τelecommunications
στον τομέα του πολιτισμού, με την καθιέ- Τower, trademark of the Thessaloniki
ρωση του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματο- International Fair. / Κάτω: Ο Πύργος ΟΤΕ,
γράφου (1960) και του Φεστιβάλ Ελληνικού σήμα κατατεθέν της ΔΕΘ.
80
ανθρωπιστικών επιστημών– υφαίνουν τον Τραγουδιού (1962). Το 1977 ο φορέας που
καμβά του πολλά υποσχόμενου «θεματι- διοργανώνει την έκθεση μετατράπηκε σε
κού τουρισμού» στην Ελλάδα. ανώνυμη εταιρεία, και μετονομάστηκε σε
Τελευταίος, αλλά όχι έσχατος, τομέας HELEXPO και σήμερα η Διεθνής Έκθεση
που η Ελλάδα αποτελεί τον Παράδεισο Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να αποτελεί
του Επιχειρηματικού/Συνεδριακού Του- τον μεγαλύτερο εκθεσιακό θεσμό στη χώ-
ρισμού είναι φυσικά η διοργάνωση συ- ρα και ένα πολυδιάστατο γεγονός επιχειρη-
ναντήσεων εν πλω. Όλο και περισσότε- ματικού και ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος
ρες εταιρείες, οργανισμοί και φορείς από με διεθνή ακτινοβολία. Φυσικά, από αυτό
την Ελλάδα και από το εξωτερικό προτι- το ταξίδι στην πόλη, η οποία είναι πλέον
μούν να συνδυάσουν τις μπίζνες τους με συνώνυμο των συνεδρίων, δεν θα πρέπει
μια κρουαζιέρα στις ελληνικές θάλασσες. να παραλείψουμε το Βελλίδειο, που έχει
Μια μικρή –αλλά πολύ μεγάλη και ουσια- γράψει τη δική του ιστορία και αποτελεί το
στική– παρένθεση για το τέλος, για να κά- μεγαλύτερο σε χωρητικότητα συνεδριακό
νουμε ιδιαίτερη μνεία σε έναν θεσμό που κέντρο της χώρας, καθώς μπορεί να φιλο- TOP: PHOTO BY ALONSO REYES ON UNSPLASH. BOTTOM: JIM KALLIGAS ON UNSPLASH
εδώ και χρόνια έχει συμβάλει στην ανάπτυ- ξενήσει 2.400 άτομα.
ξη του Επιχειρηματικού και Συνεδριακού
Τουρισμού της Ελλάδας. Αναφερόμαστε,
φυσικά, στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσα- SEA & CITY
λονίκης, με θρυλική ιστορία η οποία ξεκι- Top: Βusiness cruises are the new
νά από το 1926. Η Έκθεση, πέραν του επι- trend. / Πάνω: Οι επαγγελματικές
χειρηματικού της ενδιαφέροντος, ανέπτυ- κρουαζιέρες είναι η νέα τάση.
ξε δραστηριότητες που επεκτείνονταν και Bottom: The Τelecommunications
στον τομέα του πολιτισμού, με την καθιέ- Τower, trademark of the Thessaloniki
ρωση του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματο- International Fair. / Κάτω: Ο Πύργος ΟΤΕ,
γράφου (1960) και του Φεστιβάλ Ελληνικού σήμα κατατεθέν της ΔΕΘ.
80