Page 166 - 2board40
P. 166
F E B -A PR 2018 AIA’S WORLD
‣SHOW TIME
ΑT H E NS WATCH THE VIDEO
ON AIR!
# WA N DE R LUST G R , T H E DIG I TA L T R AV E L S H OW O F
DISCOV ERGR EECE.COM WA LK S A ROU N D AT H E NS A N D
R EV EA LS ITS ON E THOUSA N D A N D ON E FACES.
TO #WA N DER LUSTGR, ΤΟ DIGI TA L ΤΑ Ξ Ι Δ Ι ΩΤ Ι ΚΌ ΣΟ ΟΥ
ΤΟΥ DISCOVERGREECE.COM, ΠΕΡΙΠΛΑΝΉΘΗΚΕ ΣΤΗΝ
ΑΘΉ ΝΑ Κ ΑΙ ΑΠΟΚ ΆΛΥΨΕ ΤΙΣ ΧΊΛΙΕΣ Κ ΑΙ ΜΊΑ ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ.
|
Wanderlust Greece follows professional
digital travel influencers, who have taken
on the role of Discover Greece presenter
and capture experiences at the destinations
they travel to each time through their
contemporary and unique lens. After its its
pilot season presenting the Peloponnese,
the travel show is already on the go.
In its new cycle, Wanderlust Greece wanders
around the neighbourhoods of the liveliest
city in Europe; a city that knows how to
unwind, how to inspire admiration and shine
with originality. Named the ‘‘Next big thing
in Europe’’, Athens has become the talk of
the town, inviting aficionados to discover its Greece presenter και αποτυπώνουν εμπειρίες παρουσίασε τους ανθρώπους της, τις καλά
κρυμμένες γειτονιές της, την αρχιτεκτονική
hidden sides and capture the most beautiful από τον εκάστοτε προορισμό με σύγχρονο και της, την αρμονία που «δένει» το παρόν
με το παρελθόν. Περιέλαβε επεισόδια,
of its thousand faces. Digital presenter αυθεντικό τρόπο. Το digital ταξιδιωτικό σόου, αφιερωμένα στην αθηναϊκή γαστρονομία και
στο διάσημο κρασί της. Έκανε εξερεύνηση
Stefanos Addimando (Stef Greece Travel & μετά την... πρεμιέρα του με τον προορισμό της στην καλοκαιρινή της γειτονιά, την Αθηναϊκή
Ριβιέρα. Ανέβηκε ακόμα και τα βουνά
Photography) lived and broadcast LIVE the Πελοποννήσου, βγήκε και πάλι στους δρόμους. σε ένα επεισόδιο-έκπληξη! Η καμπάνια
συνεχίζεται με περισσότερους ελληνικούς
Athens vibe, revealing the secrets that make Στον νέο του κύκλο περιπλανήθηκε προορισμούς.
the historic capital simply incomparable. στις γειτονιές της πιο κοινωνικής πόλης DISCOVERGREECE.COM IS THE DIGITAL TRAVEL
PORTAL OF MARKETING GREECE, A NOT-FOR-PROFIT
Supported by Athens International Airport, της Ευρώπης. Της πόλης που ξέρει να ORGANIZATION, FOUNDED BY THE GREEK TOURISM
CONFEDERATION (SETE) AND THE HELLENIC
the show presented the people of Athens, «χαλαρώνει», να ακτινοβολεί θαυμασμό και να CHAMBER OF HOTELS, TO PROMOTE GREECE’S
DIVERSE ARRAY OF DESTINATIONS AND TOURISM
its well-hidden neighbourhoods, its χαρίζει αυθεντικότητα. Η Αθήνα, με τίτλο “Next EXPERIENCES. | ΤΟ DISCOVERGREECE.COM ΕΊΝΑΙ Η
ΨΗΦΙΑΚΉ ΠΛΑΤΦΌΡΜΑ ΤΗΣ MARKETING GREECE,
architecture, the harmony that blends the big thing in Europe”, κάλεσε τους θαυμαστές ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΉΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ (ΣΕΤΕ) ΚΑΙ
present with the past. The show includes της να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες πτυχές της ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΎ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΊΟΥ ΕΛΛΆΔΟΣ
(ΞΕΕ), ΜΊΑ ΣΥΜΜΑΧΊΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΎ ΤΟΜΈΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
episodes on Athenian gastronomy and the και να απαθανατίσουν το πιο όμορφο από τα ΠΡΟΒΟΛΉ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΎ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ.
city’s lauded wine, while it explores the city’s χιλιάδες πρόσωπά της! Ο digital presenter
summer quarters, the Athenian Riviera. Στέφανος Addimando (Stef Greece Travel
It even climbs mountains in a surprise & Photography) έζησε και μετέδωσε LIVE
episode! The campaign continues with more τον παλμό της Αθήνας, αποκαλύπτοντας τα
Greek destinations. μυστικά που κάνουν την ιστορική πρωτεύουσα
Το Wanderlust Greece ακολουθεί ασύγκριτη.
επαγγελματίες digital travel influencers, Το digital ταξιδιωτικό σόου, το οποίο
που έχουν αναλάβει το ρόλο του Discover υποστήριξε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών,
STAY TU NED
Tune in on Discovergreece social media and visit www.wanderlustgreece.com / Συντονιστείτε στα social media του Discovergreece και στα www.wanderlustgreece.com
Facebook: @DiscoverGreececom Instagram: @discover.greece Twitter: @DiscoverGRcom
166
‣SHOW TIME
ΑT H E NS WATCH THE VIDEO
ON AIR!
# WA N DE R LUST G R , T H E DIG I TA L T R AV E L S H OW O F
DISCOV ERGR EECE.COM WA LK S A ROU N D AT H E NS A N D
R EV EA LS ITS ON E THOUSA N D A N D ON E FACES.
TO #WA N DER LUSTGR, ΤΟ DIGI TA L ΤΑ Ξ Ι Δ Ι ΩΤ Ι ΚΌ ΣΟ ΟΥ
ΤΟΥ DISCOVERGREECE.COM, ΠΕΡΙΠΛΑΝΉΘΗΚΕ ΣΤΗΝ
ΑΘΉ ΝΑ Κ ΑΙ ΑΠΟΚ ΆΛΥΨΕ ΤΙΣ ΧΊΛΙΕΣ Κ ΑΙ ΜΊΑ ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ.
|
Wanderlust Greece follows professional
digital travel influencers, who have taken
on the role of Discover Greece presenter
and capture experiences at the destinations
they travel to each time through their
contemporary and unique lens. After its its
pilot season presenting the Peloponnese,
the travel show is already on the go.
In its new cycle, Wanderlust Greece wanders
around the neighbourhoods of the liveliest
city in Europe; a city that knows how to
unwind, how to inspire admiration and shine
with originality. Named the ‘‘Next big thing
in Europe’’, Athens has become the talk of
the town, inviting aficionados to discover its Greece presenter και αποτυπώνουν εμπειρίες παρουσίασε τους ανθρώπους της, τις καλά
κρυμμένες γειτονιές της, την αρχιτεκτονική
hidden sides and capture the most beautiful από τον εκάστοτε προορισμό με σύγχρονο και της, την αρμονία που «δένει» το παρόν
με το παρελθόν. Περιέλαβε επεισόδια,
of its thousand faces. Digital presenter αυθεντικό τρόπο. Το digital ταξιδιωτικό σόου, αφιερωμένα στην αθηναϊκή γαστρονομία και
στο διάσημο κρασί της. Έκανε εξερεύνηση
Stefanos Addimando (Stef Greece Travel & μετά την... πρεμιέρα του με τον προορισμό της στην καλοκαιρινή της γειτονιά, την Αθηναϊκή
Ριβιέρα. Ανέβηκε ακόμα και τα βουνά
Photography) lived and broadcast LIVE the Πελοποννήσου, βγήκε και πάλι στους δρόμους. σε ένα επεισόδιο-έκπληξη! Η καμπάνια
συνεχίζεται με περισσότερους ελληνικούς
Athens vibe, revealing the secrets that make Στον νέο του κύκλο περιπλανήθηκε προορισμούς.
the historic capital simply incomparable. στις γειτονιές της πιο κοινωνικής πόλης DISCOVERGREECE.COM IS THE DIGITAL TRAVEL
PORTAL OF MARKETING GREECE, A NOT-FOR-PROFIT
Supported by Athens International Airport, της Ευρώπης. Της πόλης που ξέρει να ORGANIZATION, FOUNDED BY THE GREEK TOURISM
CONFEDERATION (SETE) AND THE HELLENIC
the show presented the people of Athens, «χαλαρώνει», να ακτινοβολεί θαυμασμό και να CHAMBER OF HOTELS, TO PROMOTE GREECE’S
DIVERSE ARRAY OF DESTINATIONS AND TOURISM
its well-hidden neighbourhoods, its χαρίζει αυθεντικότητα. Η Αθήνα, με τίτλο “Next EXPERIENCES. | ΤΟ DISCOVERGREECE.COM ΕΊΝΑΙ Η
ΨΗΦΙΑΚΉ ΠΛΑΤΦΌΡΜΑ ΤΗΣ MARKETING GREECE,
architecture, the harmony that blends the big thing in Europe”, κάλεσε τους θαυμαστές ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΉΣ ΕΤΑΙΡΕΊΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ (ΣΕΤΕ) ΚΑΙ
present with the past. The show includes της να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες πτυχές της ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΎ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΊΟΥ ΕΛΛΆΔΟΣ
(ΞΕΕ), ΜΊΑ ΣΥΜΜΑΧΊΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΎ ΤΟΜΈΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
episodes on Athenian gastronomy and the και να απαθανατίσουν το πιο όμορφο από τα ΠΡΟΒΟΛΉ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΎ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ.
city’s lauded wine, while it explores the city’s χιλιάδες πρόσωπά της! Ο digital presenter
summer quarters, the Athenian Riviera. Στέφανος Addimando (Stef Greece Travel
It even climbs mountains in a surprise & Photography) έζησε και μετέδωσε LIVE
episode! The campaign continues with more τον παλμό της Αθήνας, αποκαλύπτοντας τα
Greek destinations. μυστικά που κάνουν την ιστορική πρωτεύουσα
Το Wanderlust Greece ακολουθεί ασύγκριτη.
επαγγελματίες digital travel influencers, Το digital ταξιδιωτικό σόου, το οποίο
που έχουν αναλάβει το ρόλο του Discover υποστήριξε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών,
STAY TU NED
Tune in on Discovergreece social media and visit www.wanderlustgreece.com / Συντονιστείτε στα social media του Discovergreece και στα www.wanderlustgreece.com
Facebook: @DiscoverGreececom Instagram: @discover.greece Twitter: @DiscoverGRcom
166