Page 192 - 2board 37

 

 

 

 

 

Page 192 - 2board 37
P. 192
Apr-Jun | 17 AIA’s World

ΤΗΕ SYNERGY | ATHENS TOURISM PARTNERSHIP

Never Ending... Athens

THE PARTNERSHIP BETWEEN THE MUNICIPALITY OF ATHENS, AEGEAN AND AIA IS A REALITY, WITH ITS FIRST ACTION BEING THE
DYNAMIC CAMPAIGN «ONE CITY. NEVER ENDING STORIES». | Η ΣΎΜΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΑΘΗΝΑΊΩΝ, ΤΗΣ AEGEAN ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΎΣ
ΑΕΡΟΛΙΜΈΝΑ ΑΘΗΝΏΝ ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ, ΜΕ ΠΡΏΤΗ ΠΡΆΞΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΉ ΚΑΜΠΆΝΙΑ «ONE CITY. NEVER ENDING STORIES».

A thens is a city with a living history. These aspects, its HΑθήνα είναι μια πόλη με ζώσα ιστορία. Αυτές τις πτυχές, τις μο-
unique stories, are captured by the vibrant and dynamic ναδικές ιστορίες της, αποτυπώνει η ζωντανή και δυναμική κα-
campaign «One City. Never Ending Stories». It’s the μπάνια «One City. Never Ending Stories». Πρόκειται για τον καρ-
fruit of the partnership - for the first time - of the πό της συνεργασίας -για πρώτη φορά- του Δήμου Αθηναίων, της
Athens Municipality, AEGEAN and AEGEAN και του ΔΑΑ, που ένωσαν τις

AIA, that joined forces with the δυνάμεις τους, με στόχο την προβολή

goal of promoting Athens as a της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου

contemporary cultural centre and πολιτισμού και ελκυστικού τουριστι-

an attractive tourist destination κού προορισμού για όλο το χρόνο.

all year round. Προκειμένου να αναδείξει τη νέα αθη-

In order to showcase the new ναϊκή εμπειρία, η καμπάνια, που επιμε-

Athenian experience, the campaign λήθηκε η Marketing Greece, εστιάζει

focuses on the promotion of Athens στην προβολή της Αθήνας ως πόλης

as a city that offers innumerable που προσφέρει αμέτρητες επιλογές.

choices. A city full of stories, Μιας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικό-

images and experiences that are νες και εμπειρίες, οι οποίες παρου-

presented in a contemporary, σιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και

vibrant and dynamic way. The δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο

central video of the campaign της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά

uniquely captures the many, τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, δι-

known and unknown aspects αφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα

of Athens: in just one minute, 51 σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πό-

images of the city unfold before λης ξετυλίγονται μπροστά μας. Πενή-

us. 51 experiential instants of a ντα μια βιωματικές στιγμές μιας πό-

city that has something unique λης, που έχει κάτι μοναδικό να προ-

to offer all year round. σφέρει όλο το χρόνο.

The campaign webpage Η ιστοσελίδα της καμπάνιας thisisathens.

thisisathens.org will gradually org σταδιακά θα φιλοξενήσει συνο-

host 103 stories in total, that λικά 103 ιστορίες, που, μέσα από ένα

through a central and subsequently κεντρικό κι έπειτα με πέντε θεματι-

five themed videos, present life κά βίντεο, παρουσιάζουν τη ζωή στην

in Athens every hour of the day Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώ-

and night, the life of the people ρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης

of the city during all the seasons όλες τις εποχές του χρόνου, αναδει-

of the year, aptly showcasing the κνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές

choices of a city that offers the και τις ατελείωτες ευκαιρίες μοναδι-

visitor endless opportunities κών εμπειριών που προσφέρει στον

for unique experiences. At the επισκέπτη. Παράλληλα, η καμπάνια

same time, the «One City. Never WATCH THE VIDEO «One City. Never Ending Stories»
Ending Stories» campaign, utilises αξιοποιεί στο έπακρον τα ψηφιακά

digital media to the full: electronic and printed ads, video, μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε

promotions on YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, as YouΤube, Facebook, Instagram, Twitter αποτελούν σημαντικά ερ-

they are significant promotional tools. Athens’ tourist spring γαλεία προώθησης. Η τουριστική άνοιξη της Αθήνας είναι γεγονός

is a reality and its promotion is consistent with the promotion και η προώθησή της συμβαδίζει με την προώθηση της πόλης είτε

of the city either as a final destination or as a intermediate ως τελικού προορισμού είτε ως ενδιάμεσου σταθμού, ένας στρα-

stop, a strategic goal of AIA, that is being realised in recent τηγικός στόχος του ΔΑΑ που υλοποιείται τα τελευταία χρόνια μέ-

years, through a variety of initiatives and collaborations, so σω στρατηγικών πρωτοβουλιών και συνεργειών, ώστε η πόλη να

the city can become an attractive destination. γίνει ένας ελκυστικός προορισμός.

192
   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197