Page 189 - 2board 37

 

 

 

 

 

Page 189 - 2board 37
P. 189
THE SPEAKERS AND
REPRESENTATIVES OF
AIA COMPOSED THIS
YEAR’S RICH AGENDA
IN AN INSPIRED WAY.
ΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΔΑΑ
ΣΥΝΕΘΕΣΑΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ
ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ
ΤΡΟΠΟ.

κή εταιρική επιλογή και ως τρόπο σκέψης που πα- μοντέλου και των καινοτομιών της από τη Διευθύ- να βρέθηκε στο προσκήνιο με την καμπάνια “One
ράγει πρωτοποριακές ιδέες, Το μήνυμα άλλωστε ντρια Εταιρικής Ταυτότητας & Διαφήμισης, κ. Έφη City. Never Ending Stories” του Αthens Tourism
έκανε σαφή αναφορά σε όλες τις πρωτοποριακές Παναγιωτοπούλου. Το Colourful Airplanes ήταν το Partnership (σύμπραξη Δήμου Αθηναίων, Aegean
ενέργειες του ΔΑΑ κάθε χρόνο, με στόχο την ενί- θέμα της παρουσίασης της νεοεισερχόμενης Scoot Airlines και αεροδρομίου), που παρουσίασε ο κ. Θα-
σχυση των βασικών του συνεργατών, των αεροπο- από τον κ. Lee Lik Hsin, CEO της εταιρείας, που θα νάσης Παπαθανασίου, Vice President & Executive
ρικών εταιρειών, αλλά και την ενίσχυση και προώ- συνδέει από τον Ιούνιο την Αθήνα με τη Σιγκαπού- Creative Director της Frank & Fame. Το συνέδριο
θηση του προορισμού Αθήνα. Αφορμή στάθηκε το ρη. Το «κεφάλαιο» A connected world: Η Βελτιω- έκλεισε ο CEO του ΔΑΑ, κ. Γιάννης Παράσχης, που
διήγημα «Lost and Found: An Αθenian Story», που μένη Διαχείριση της Χωρητικότητας στα αεροδρό- αναφέρθηκε στη διαδρομή που οδήγησε στο ιδιαί-
δημιουργήθηκε ειδικά για το αεροδρόμιο, στο πλαί- μια μέσω «συναπόφασης» παρουσίασε ο Κωνσταντί- τερα θετικό αποτέλεσμα της περσινής χρονιάς, χά-
σιο της βραβευμένης καμπάνιας προς τις αεροπορι- νος Ζωγράφος, καθηγητής στο Lancaster University ρη στη συνεργασία και την εξαιρετική προσπάθεια
κές εταιρείες «Aviation Marketing delivered in a... Management School, ενώ ο inspirational speaker που κατέβαλε το σύνολο της κοινότητας του αερο-
novel way». Έτσι γράφτηκε μια ευρηματική ιστο- Caspar Berry, μίλησε για το θέμα Ρίσκο και Λήψη δρομίου. Τέλος, για άλλη μια χρονιά, ο ΔΑΑ επιβρά-
ρία, καθώς οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκ- Αποφάσεων στην Εποχή της Αβεβαιότητας. Η προ- βευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν
πρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν τη φετινή θεματολο- οπτική της Αθήνας ως προορισμού city break ενσω- την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το προη-
γία σε μια... real time νουβέλα. Και φέτος το Airline ματώθηκε στο «Lost and Found: An Aθenian Story» γούμενο έτος σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επι-
Marketing Workshop αποτέλεσε την ιδανική πλατ- που παρουσίασε ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Δι- βατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από
φόρμα για την ανταλλαγή απόψεων και την ενίσχυ- ευθυντής της Marketing Greece. Ασφαλώς η Αθή- και προς την Αθήνα.
ση του πνεύματος συνεργασίας. Η θεματολογία πε-
ριέλαβε την επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς 189
της Αθήνας το 2016, νέες τεχνολογικές εφαρμογές,
ανανεωμένες υποδομές στο αεροδρόμιο, δέσμευ-
ση στην προστασία του περιβάλλοντος: πιστοποίηση
του ΔΑΑ για ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Ένα άλ-
λο «κεφάλαιο» ήταν το θέμα Round Τhe World, μια
παρουσίαση από τη Ryanair του επιχειρηματικού
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194