Page 27 - Ath Airport Profile
P. 27
Διαμόρφωση Τοπίου Airport Landscaping
Η διαμόρφωση του τοπίου του αερολιμένα ικανοποιεί τις The airport’s landscaping satisfies both operational and
απαραίτητες λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες για τον environmental requirements, such as soil stabilisation while
αερολιμένα, όπως η σταθεροποίηση του εδάφους, αλλά παρέχει providing visual continuity between the surrounding Mesogeia
επίσης και μια οπτική συνέχεια μεταξύ του τοπίου των Μεσογείων region and the airport area.
και του χώρου του αεροδρομίου. The plants used for the airport’s landscaping are mainly local flora
Τα φυτά που χρησιμοποιήθηκαν στη διαμόρφωση του τοπίου species adapted to the local climatic conditions with low water
του αερολιμένα είναι κυρίως είδη της τοπικής χλωρίδας, που demand. In addition, the design and implementation of the airport’s
έχουν χαμηλές απαιτήσεις σε νερό και είναι προσαρμοσμένα στις landscaping incorporates bird-repelling features, such as the use
τοπικές συνθήκες. Επιπλέον, για τη διαμόρφωση του τοπίου έχουν of fruitless plants and dense ground cover vegetation.The non-
ληφθεί υπόψη παράγοντες που μειώνουν την προσέλκυση πτηνών, public landscaped areas are, where necessary, irrigated primarily
όπως είναι η φύτευση δένδρων που δεν έχουν καρπούς, και η with treated effluent from AIA’s Sewage Treatment Plant.
διαμόρφωση πυκνής βλάστησης στο επίπεδο της εδαφοκάλυψης. A total of 2,300 plants have been planted in 2012 to replenish the
Η άρδευση των μη κοινόχρηστων περιοχών πρασίνου του airport’s landscaping.
αεροδρομίου,όπου είναι απαραίτητο,γίνεται με την επεξεργασμένη
εκροή της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων του ΔΑΑ.
Το σύνολο των φυτών που φυτεύτηκαν το 2012 για την
αναπλήρωση του τοπίου του αερολιμένα ανήλθαν στα 2.300 φυτά.

Έλεγχος και Μείωση Κινδύνου από την Πανίδα Wildlife Hazard Control and Reduction
Οι δραστηριότητες της πανίδας στο χώρο του αεροδρομίου The activities of birds and other animals at the airport site entail
μπορεί να δημιουργήσουν κίνδυνο πρόσκρουσής τους σε the risk of strike with aircraft.Although the energy released during
αεροσκάφη. Παρόλο που η ενέργεια που εκλύεται κατά την the collision of an animal with an aircraft is in some cases significant,
πρόσκρουση κάποιου ζώου σε αεροσκάφος, σε ορισμένες the resulting damage is usually minor.According to the International
περιπτώσεις, είναι σημαντική, οι ζημιές που προκαλούνται Civil Aviation Organisation (ICAO), 92% of strikes have little to no
στα αεροσκάφη είναι συνήθως μηδαμινές. Σύμφωνα με τον impact on aircraft movements.
Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), το 92% των For the reduction of the risk associated with wildlife strikes at
προσκρούσεων που συμβαίνουν παγκοσμίως δεν έχουν καμία ή the airport, long-term (passive) and short-term (active) methods
έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στις πτήσεις. are implemented in the context of AIA’s Wildlife Hazard Control
Για τη μείωση των κινδύνων από την πανίδα στο αεροδρόμιο

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32