Page 11 - Ath Airport Profile
P. 11
Antonov An-124 Boeing B737-200 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
Boeing B707 British Aerospace BAE- McDonell Douglas Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
Boeing B727 125-1000 DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση and (21L) for landings to the south on a 24-hour basis for military
για στρατιωτικά αεροσκάφη. Τα στρατιωτικά αεροσκάφη aircraft. Military aircraft of types equivalent with civil aircraft not
αντίστοιχου τύπου με πολιτικά αεροσκάφη, τα οποία δεν included in the above list are exempted from this restriction.
περιλαμβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από τον
περιορισμό. • Thrust reduction following take-off from runways 03L and
03R will be exercised at a minimum altitude of 1,800 feet, while
• Κατά τη διάρκεια της απογείωσης από τους διαδρόμους 03L acceleration above initial climb speed (v2+10) and changes in flap
και 03R προβλέπεται η μείωση της ισχύος κατά την απογείωση and slat configuration will be made at a minimum altitude of
να πραγματοποιείται σε ελάχιστο υψόμετρο 1.800 ποδών και 3,300 feet.
η επιτάχυνση πάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου (v2+10)
και η αλλαγή πτερυγίων καμπυλότητας να πραγματοποιείται σε AIA’s Strategic Noise Map (SNM) was revised in 2012 in accordance
ελάχιστο υψόμετρο 3.300 ποδών.
Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2012
Aircraft Noise Level per NMT for 2012
65
50
dB(A)
35
20
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10
L den (A/C) dB (A) L night (A/C) dB (A)
Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις πτήσεις των αεροσκαφών
και όχι ο συνολικός θόρυβος που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attribute only to aircraft flights and are not total noise levels.
Ο Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου (ΣΧΘ) τουΔΑΑ αναθεωρήθηκε with the requirements of the relevant European and Greek
το 2012, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σχετικής Ευρωπαϊκής και legislation, the results of which indicate that no revision of the
Ελληνικής νομοθεσίας, τα αποτελέσματα της οποίας δείχνουν ότι relevant action plan is required.
δεν απαιτείται αναθεώρηση του σχετικού σχεδίου δράσης.
11
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
Boeing B707 British Aerospace BAE- McDonell Douglas Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
Boeing B727 125-1000 DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση and (21L) for landings to the south on a 24-hour basis for military
για στρατιωτικά αεροσκάφη. Τα στρατιωτικά αεροσκάφη aircraft. Military aircraft of types equivalent with civil aircraft not
αντίστοιχου τύπου με πολιτικά αεροσκάφη, τα οποία δεν included in the above list are exempted from this restriction.
περιλαμβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από τον
περιορισμό. • Thrust reduction following take-off from runways 03L and
03R will be exercised at a minimum altitude of 1,800 feet, while
• Κατά τη διάρκεια της απογείωσης από τους διαδρόμους 03L acceleration above initial climb speed (v2+10) and changes in flap
και 03R προβλέπεται η μείωση της ισχύος κατά την απογείωση and slat configuration will be made at a minimum altitude of
να πραγματοποιείται σε ελάχιστο υψόμετρο 1.800 ποδών και 3,300 feet.
η επιτάχυνση πάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου (v2+10)
και η αλλαγή πτερυγίων καμπυλότητας να πραγματοποιείται σε AIA’s Strategic Noise Map (SNM) was revised in 2012 in accordance
ελάχιστο υψόμετρο 3.300 ποδών.
Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2012
Aircraft Noise Level per NMT for 2012
65
50
dB(A)
35
20
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10
L den (A/C) dB (A) L night (A/C) dB (A)
Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις πτήσεις των αεροσκαφών
και όχι ο συνολικός θόρυβος που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attribute only to aircraft flights and are not total noise levels.
Ο Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου (ΣΧΘ) τουΔΑΑ αναθεωρήθηκε with the requirements of the relevant European and Greek
το 2012, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σχετικής Ευρωπαϊκής και legislation, the results of which indicate that no revision of the
Ελληνικής νομοθεσίας, τα αποτελέσματα της οποίας δείχνουν ότι relevant action plan is required.
δεν απαιτείται αναθεώρηση του σχετικού σχεδίου δράσης.
11