Page 10 - Ath Airport Profile
P. 10
Ο θόρυβος είναι ένα από τα βασικά περιβαλλοντικά θέματα που Noise is one of the main environmental issues associated with the
σχετίζονται με τη λειτουργία ενός αεροδρομίου, και η εταιρεία operation of an airport, and our company addresses it responsibly
μας το αντιμετωπίζει με την ανάλογη σοβαρότητα λαμβάνοντας by taking measures to limit its impact.
τα απαραίτητα μέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου (ΔΜΘ) Noise Abatement Procedures have been defined for the reduction
Για τη μείωση της όχλησης από το θόρυβο στις κατοικημένες of noise levels in the residential areas around the airport and along
περιοχές γύρω από το αεροδρόμιο, εφαρμόζονται οι Διαδικασίες the flight paths.
Μείωσης Θορύβου.
Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για το 2012:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00 στον
διάδρομο 03R: 5%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00 στον
διάδρομο 21L: 8%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00 στον
διάδρομο 03R: 3%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00 στον
διάδρομο 21L: 1%
Results of the Preferential Runway Use System for 2012:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00 on
runway 03R: 5%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00 on
runway 21L: 8%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00 on
runway 03R: 3%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00 on
runway 21L: 1%
Οι Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα The revised Noise Abatement Procedures (NAP) include the
μέτρα για τη χρήση των διαδρόμων: following measures:
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις κατά τη διάρκεια and (21L) for landings to the south during the night (23:00-07:00).
της νύχτας (23:00-07:00). Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται και These measures are also implemented during the afternoon
κατά τις απογευματινές ώρες (15:00-18:00) σύμφωνα με την hours (15:00-18:00), as defined in the Hellenic Civil Aviation
έκδοση σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ της Υπηρεσίας Πολιτικής Authority’s (HCAA) relevant NOTAM.
Αεροπορίας (ΥΠΑ). • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς and (21L) for landings to the south on a 24-hour basis for the
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για following potentially marginally accepted Chapter 3 aircraft types:
τους παρακάτω τύπους οριακά συμμορφούμενων αεροσκαφών
κεφαλαίου 3:
10
σχετίζονται με τη λειτουργία ενός αεροδρομίου, και η εταιρεία operation of an airport, and our company addresses it responsibly
μας το αντιμετωπίζει με την ανάλογη σοβαρότητα λαμβάνοντας by taking measures to limit its impact.
τα απαραίτητα μέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου (ΔΜΘ) Noise Abatement Procedures have been defined for the reduction
Για τη μείωση της όχλησης από το θόρυβο στις κατοικημένες of noise levels in the residential areas around the airport and along
περιοχές γύρω από το αεροδρόμιο, εφαρμόζονται οι Διαδικασίες the flight paths.
Μείωσης Θορύβου.
Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για το 2012:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00 στον
διάδρομο 03R: 5%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00 στον
διάδρομο 21L: 8%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00 στον
διάδρομο 03R: 3%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00 στον
διάδρομο 21L: 1%
Results of the Preferential Runway Use System for 2012:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00 on
runway 03R: 5%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00 on
runway 21L: 8%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00 on
runway 03R: 3%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00 on
runway 21L: 1%
Οι Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα The revised Noise Abatement Procedures (NAP) include the
μέτρα για τη χρήση των διαδρόμων: following measures:
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις κατά τη διάρκεια and (21L) for landings to the south during the night (23:00-07:00).
της νύχτας (23:00-07:00). Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται και These measures are also implemented during the afternoon
κατά τις απογευματινές ώρες (15:00-18:00) σύμφωνα με την hours (15:00-18:00), as defined in the Hellenic Civil Aviation
έκδοση σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ της Υπηρεσίας Πολιτικής Authority’s (HCAA) relevant NOTAM.
Αεροπορίας (ΥΠΑ). • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς and (21L) for landings to the south on a 24-hour basis for the
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για following potentially marginally accepted Chapter 3 aircraft types:
τους παρακάτω τύπους οριακά συμμορφούμενων αεροσκαφών
κεφαλαίου 3:
10