Page 27 - Ath Airport Profile
P. 27
Αεροπορίας (ICAO), το 92% των προσκρούσεων που Birdstrike Avoidance Team of the Department for
συμβαίνουν παγκοσμίως δεν έχουν καμία ή έχουν ελάχιστες Environment, Food and Rural Affairs of the United
επιπτώσεις στις πτήσεις. Kingdom. The auditor certified that AIA's programme
complies with the standards and recommendations of
Για τη μείωση των κινδύνων από την πανίδα στο ICAO and the best international practices for wildlife
αεροδρόμιο χρησιμοποιούμε τόσο μακροπρόθεσμα control.
(παθητικά) όσο και βραχυπρόθεσμα (ενεργητικά) μέτρα, τα
οποία εντάσσονται στο Πρόγραμμα Ελέγχου και Μείωσης The long-term measures that reduce and/or eliminate the
των Κινδύνων από την Πανίδα. Το πρόγραμμα αυτό έχει factors attracting wildlife to the airport include:
ελεγχθεί από ειδικό της Ομάδας Αποφυγής Πρόσκρουσης
Πτηνών σε Αεροσκάφη του Υπουργείου Περιβάλλοντος του • The airport is designed not to attract wildlife, i.e. birds
Ηνωμένου Βασιλείου και πιστοποιήθηκε ως προς τη and other animals do not find food, water, nesting and
συμμόρφωση με τα πρότυπα και τις συνιστώμενες roosting places at the airport.
• Wildlife (mainly birds) at the airport and in its vicinity is
“Το 2010 πραγματοποιήθηκαν
φυτεύσεις με δένδρα και θάμνους
στην βόρεια περιοχή του αερολιμένα
έκτασης 10 περίπου στρεμμάτων
σύμφωνα και με το Εταιρικό Σχέδιο
Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή.”
“ In 2010, a total area of 10,000 m2 in
the northern part of the airport was
planted with trees and shrubs in
accordance with the Climate Change
Corporate Action Plan.”
πρακτικές του ICAO και τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές studied continuously.
για τον έλεγχο της πανίδας.
• Proposals are submitted regarding land use in the
Τα μακροπρόθεσμα μέτρα μειώνουν ή εξαλείφουν τους airport vicinity, such as the exclusion of facilities that
παράγοντες που προσελκύουν τα πτηνά στο αεροδρόμιο could provide wildlife with food and water (e.g. waste
και περιλαμβάνουν: management facilities).
• Σχεδιασμό του αεροδρομίου ώστε να μην προσελκύει The short-term measures aim to disperse the wildlife
είδη πανίδα, μειώνοντας τα διαθέσιμα τροφής και νερού, (particularly birds) from sensitive areas of the airport by
καθώς επίσης και τις θέσεις φωλεοποίησης και causing distress.These include:
κουρνιάσματος.
• Bio-acoustics: natural sounds like distress or alarm calls,
• Συνεχή μελέτη των ειδών της πανίδας και των calls of predators, etc.
δραστηριοτήτων τους στο χώρο του αεροδρομίου και
στις γειτονικές περιοχές. • Pyro-acoustics: sharp, loud sounds (e.g. explosions)
either electronic or from guns (e.g. shotgun blanks).
• Υποβολή προτάσεων για τον καθορισμό χρήσεων γης
εκτός αεροδρομίου, όπως η αποφυγή διαμόρφωσης In addition, a programme for trapping, ringing and
χώρων που προσφέρουν τροφή και νερό στα ζώα releasing birds far away from the airport was initiated in
2009. Up to now 59 birds, mostly falcons, have been
27
συμβαίνουν παγκοσμίως δεν έχουν καμία ή έχουν ελάχιστες Environment, Food and Rural Affairs of the United
επιπτώσεις στις πτήσεις. Kingdom. The auditor certified that AIA's programme
complies with the standards and recommendations of
Για τη μείωση των κινδύνων από την πανίδα στο ICAO and the best international practices for wildlife
αεροδρόμιο χρησιμοποιούμε τόσο μακροπρόθεσμα control.
(παθητικά) όσο και βραχυπρόθεσμα (ενεργητικά) μέτρα, τα
οποία εντάσσονται στο Πρόγραμμα Ελέγχου και Μείωσης The long-term measures that reduce and/or eliminate the
των Κινδύνων από την Πανίδα. Το πρόγραμμα αυτό έχει factors attracting wildlife to the airport include:
ελεγχθεί από ειδικό της Ομάδας Αποφυγής Πρόσκρουσης
Πτηνών σε Αεροσκάφη του Υπουργείου Περιβάλλοντος του • The airport is designed not to attract wildlife, i.e. birds
Ηνωμένου Βασιλείου και πιστοποιήθηκε ως προς τη and other animals do not find food, water, nesting and
συμμόρφωση με τα πρότυπα και τις συνιστώμενες roosting places at the airport.
• Wildlife (mainly birds) at the airport and in its vicinity is
“Το 2010 πραγματοποιήθηκαν
φυτεύσεις με δένδρα και θάμνους
στην βόρεια περιοχή του αερολιμένα
έκτασης 10 περίπου στρεμμάτων
σύμφωνα και με το Εταιρικό Σχέδιο
Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή.”
“ In 2010, a total area of 10,000 m2 in
the northern part of the airport was
planted with trees and shrubs in
accordance with the Climate Change
Corporate Action Plan.”
πρακτικές του ICAO και τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές studied continuously.
για τον έλεγχο της πανίδας.
• Proposals are submitted regarding land use in the
Τα μακροπρόθεσμα μέτρα μειώνουν ή εξαλείφουν τους airport vicinity, such as the exclusion of facilities that
παράγοντες που προσελκύουν τα πτηνά στο αεροδρόμιο could provide wildlife with food and water (e.g. waste
και περιλαμβάνουν: management facilities).
• Σχεδιασμό του αεροδρομίου ώστε να μην προσελκύει The short-term measures aim to disperse the wildlife
είδη πανίδα, μειώνοντας τα διαθέσιμα τροφής και νερού, (particularly birds) from sensitive areas of the airport by
καθώς επίσης και τις θέσεις φωλεοποίησης και causing distress.These include:
κουρνιάσματος.
• Bio-acoustics: natural sounds like distress or alarm calls,
• Συνεχή μελέτη των ειδών της πανίδας και των calls of predators, etc.
δραστηριοτήτων τους στο χώρο του αεροδρομίου και
στις γειτονικές περιοχές. • Pyro-acoustics: sharp, loud sounds (e.g. explosions)
either electronic or from guns (e.g. shotgun blanks).
• Υποβολή προτάσεων για τον καθορισμό χρήσεων γης
εκτός αεροδρομίου, όπως η αποφυγή διαμόρφωσης In addition, a programme for trapping, ringing and
χώρων που προσφέρουν τροφή και νερό στα ζώα releasing birds far away from the airport was initiated in
2009. Up to now 59 birds, mostly falcons, have been
27