Page 13 - Care for the Environment
P. 13
Antonov An-124 Boeing B737-200 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
Boeing B707 British Aerospace BAE- McDonell Douglas Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
Boeing B727 125-1000 DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42

• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures and
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση runway 21L for landings on a 24-hour basis for military
για στρατιωτικά αεροσκάφη. Τα στρατιωτικά αεροσκάφη aircrafts. Military aircrafts of types equivalent to civil aircrafts,
αντίστοιχου τύπου με πολιτικά αεροσκάφη, τα οποία δεν not included in the above list, are exempted from this
περιλαμβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από τον restriction.
περιορισμό.
• Unless necessary for safety reasons, all turbo-prop and jet
• Εκτός από λόγους ασφαλείας, όλα τα turbo-prop και jet aircraft departing from 03L and 03R shall not reduce take-
αεροσκάφη που αναχωρούν από τον 03L και 03R δεν πρέπει off thrust until a minimum altitude of 1,800 feet has been
να μειώνουν την ώση απογείωσης έως ότου επιτευχθεί ένα reached and shall not accelerate above initial climb speed
ελάχιστο υψόμετρο 1.800 ποδιών και δεν πρέπει να επιταχύνουν (v2+10) or change take off flap and slat configuration until a
παραπάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου (v2+10) ή να minimum altitude of 3,300 feet.
αλλάζουν την καμπυλότητα των πτερυγίων (flap-slat) μέχρι το
ελάχιστο ύψος 3.300 ποδιών.

Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2015
Aircraft Noise Level per NMT for 2015

75

dB(A) 55

35

15
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10

Lden (A/C) dB (A) Lnight (A/C) dB (A)
Lden (KYA 211773/27-4-2012) Lnight (KYA 211773/27-4-2012)

Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις κινήσεις των αεροσκαφών
και όχι στο συνολικό θόρυβο που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attributed only to aircraft movements and are not total noise levels.

• Τέλος, από το 2013 εφαρμόζεται κατά προτίμηση από την • Since 2013, the Hellenic Civil Aviation Authority’s (HCAA’s)
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) η διαδικασία της preferred departure procedure from runway 03R is a straight
ευθείας πορείας αναχώρησης από το διάδρομο 03R, η οποία line departure which contributes to further reduction of
συμβάλει στην περαιτέρω μείωση της στάθμης θορύβου στην noise levels in the region of Artemis.
ευρύτερη περιοχή της Αρτέμιδος.

13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18