Page 58 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 58 - Ath Airport Profile
P. 58
08. Πλαίσιο Βιωσιμότητας & Εταιρική Δέσμευση

Πίνακας 8.2
Ευρετήριο Δεικτών GRI

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

LA6 Ύπαρξη Επιτροπής Υγιεινής & Ασφάλειας µε µέλη/εκπροσώπους της Διοίκησης και των εργαζοµένων 7.4
Chart 3.5.3
LA7 Ποσοστά χαµένων ηµερών εργασίας και εργατικών ατυχηµάτων
7.2
LA8 Εκπαιδεύσεις εργαζοµένων σε θέµατα υγείας Chart 3.5.5
7.2 & focus
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
activity
LA10 Μέσος όρος ωρών εκπαίδευσης ανά έτος/εργαζόµενο 7.2

LA11 Skill management programmes that assist employees in managing career endings 4.4/4.9
4.4
LA12 Ποσοστό εργαζοµένων που δέχονται τακτικές επιθεωρήσεις εργασιακής απόδοσης και ανέλιξης 4.4

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ 2.4/4.9/7.3

INVESTMENT & PROCUREMENT PRACTICES 4.6.3

HR1 Περιγραφή πολιτικών, διαδικασιών λειτουργίας και µηχανισµών ελέγχου 6.1
2.4
που αφορούν στον σεβασµό των ανθρωπίνων δικαιωµάτων.
4.6.4
HR2 Ενέργειες που αποδεικνύουν ότι ο σεβασµός στα ανθρώπινα δικαιώµατα αποτελεί παράγοντα λήψης αποφάσεων σχετικών 4.5/4.8

µε επενδύσεις και προµήθειες, συµπεριλαµβάνοντας την επιλογή προµηθευτών / αναδόχων. 4.9

HR3 Περιγραφή πολιτικών, διαδικασιών και µηχανισµών ελέγχου που αφορούν στην αξιολόγηση του σεβασµού των ανθρωπίνων

δικαιωµάτων τόσο στην εφοδιαστική αλυσίδα όσο και στην επίδοση των αναδόχων.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ

HR4 Πολιτική για την πρόληψη διακρίσεων κάθε µορφής,

στις λειτουργίες της εταιρείας

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

HR8 Εκπαίδευση εργαζοµένων στον τοµέα της ασφάλειας για θέµατα διασφάλισης ανθρωπίνων δικαιωµάτων

ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

SO1 Περιγραφή και αποδοτικότητα των πολιτικών διαχείρισης των επιδράσεων στις Τοπικές Κοινότητες

ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ

SO3 Εκπαίδευση εργαζοµένων σχετικά µε τον Εταιρικό Κώδικα Δεοντολογίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

PR1 Πολιτική για την προστασία της υγιεινής και ασφάλειας των επιβατών κατά τη χρήση των εγκαταστάσεων και υπηρεσιών

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

PR5 Περιγραφή πρακτικών/ερευνών µέτρησης ικανοποίησης του επιβατικού κοινού

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

PR8 Μηχανισµοί προστασίας των προσωπικών δεδοµένων των πελατών
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63