Page 38 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 38 - Ath Airport Profile
P. 38
05. Το Περιβάλλον μας

5.4 Απορρίματα και Ανακύκλωση 5.5 Νερό και Επεξεργασία Λυμάτων

Έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα, το οποίο Παρακολουθούμε συστηματικά την κατανάλωση νερού
στηρίζεται στην αρχή «Ο Ρυπαίνων Πληρώνει» και το οποίο (πόσιμου και για άρδευση) καθώς επίσης και την ποιότητα
προωθεί τη διαλογή στην πηγή και την ανακύκλωση. Οι των επιφανειακών και των υπογείων υδάτων. Επιπλέον,
σημαντικότεροι τύποι απορριμμάτων που παράγονται στο αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και μέτρα για την εξοικονόμηση
αεροδρόμιο είναι: Στερεά Μη Επικίνδυνα Απορρίμματα, νερού, όπως η χρήση του επεξεργασμένου νερού από την
Επικίνδυνα Απόβλητα και Ιατρικά/Κλινικά Απόβλητα. Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων για άρδευση και η τακτική
συντήρηση του δικτύου για την αποφυγή διαρροών.
Παραγόμενα απορρίμματα το 2008:
15.515 τόνοι απορριμμάτων συνολικά, εκ των οποίων 15.128 Όλα τα λύματα που παράγονται στα κτίρια του αεροδρομίου
τόνοι ήταν στερεά μη επικίνδυνα απορρίμματα, 354 τόνοι διοχετεύονται στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ)
επικίνδυνα απόβλητα και 152 κιλά ιατρικά/κλινικά απορρίμματα. του αεροδρομίου, όπου υφίστανται επεξεργασία, και στη
συνέχεια το επεξεργασμένο νερό χρησιμοποιείται για την
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5.4 άρδευση των μη προσβάσιμων στο κοινό χώρων πρασίνου του
αεροδρομίου. Κατά τη διάρκεια του 2008, η ΕΕΛ επεξεργάστηκε
Ανακυκλώσιµα Απορρίµατα το 2008 περίπου 398.000 κυβικά μέτρα λυμάτων. Ο ΔΑΑ είναι ένα από τα
λίγα αεροδρόμια παγκοσμίως που διαθέτει δική του ΕΕΛ.
ΑΛΛΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΧΑΡΤΙ 51%
17% Εντός του αεροδρομίου λειτουργεί Μονάδα Επεξεργασίας
Βιομηχανικών Αποβλήτων (ΜΕΒΑ). Η εγκατάσταση αυτή
ΒΙΟΔΙΑΣΠΩΜΕΝΑ δέχεται απόβλητα κυρίως από την Τεχνική Βάση της ΟΑ και από
ΑΠΟΒΛΗΤΑ 1% άλλες πηγές. Κατά τη διάρκεια του 2008, η ΜΕΒΑ επεξεργάστηκε
περίπου 6.000 κυβικά μέτρα βιομηχανικών αποβλήτων.
ΜΑΓΕΙΡΙΚΑ ΕΛΑΙΑ 1%
ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1% 5.6 Βιοποικιλότητα
ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ 1%
Η λειτουργία του αεροδρομίου επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα,
ΞΥΛΟ 4% μέσω αλλαγών στις χρήσεις γης, τόσο τα φυσικά όσο και
τα ανθρωπογενή οικοσυστήματα της ευρύτερης περιοχής
ΠΛΑΣΤΙΚΟ 18% των Μεσογείων. Για να αξιολογήσουμε τις επιδράσεις αυτές,
παρακολουθούμε σε συνεχή βάση στην ευρύτερη περιοχή
ΓΥΑΛΙ 2% ΜΕΤΑΛΛΑ 4% του αεροδρομίου την κατάσταση των οικοσυστημάτων, μέσω
του προγράμματος βιοπαρακολούθησης.
Ο ΔΑΑ έχει εντείνει τις προσπάθειες ανακύκλωσης σε όλη την αεροδροµιακή
κοινότητα. Το 2008 ακακυκλώθηκαν 6.567 τόνοι υλικών. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 1997 με την καταγραφή της κατάστασης
των οικοσυστημάτων πριν από την έναρξη λειτουργίας του
Από το 2005, συνεργαζόμαστε με όλα τα Συστήματα Εναλλακτικής αεροδρομίου. Η δεύτερη φάση του προγράμματος ξεκίνησε
Διαχείρισης για την επεξεργασία, αξιοποίηση ή/και ανακύκλωση το 2005 σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, και
των επικίνδυνων απορριμμάτων. Κατά τη διάρκεια του ολοκληρώθηκε το 2008.
2008 παρήχθησαν στο χώρο του αεροδρομίου 354 τόνοι
επικίνδυνων απορριμμάτων, το 29% των οποίων κατέληξε Κύριοι στόχοι της φάσης αυτής ήταν η καταγραφή των
στα Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης, ενώ το υπόλοιπο πληθυσμών των φυτών και των ζώων, των ειδών βλάστησης
71% μεταφέρθηκε σε άλλες αδειοδοτημένες εγκαταστάσεις και των οικοσυστημάτων στην περιοχή του αεροδρομίου,
διαχείρισης. Επιπλέον, όλα τα υγρά βιομηχανικά απόβλητα καθώς και η καταγραφή των διαφοροποιήσεων σε σχέση
που παράγονται στο αεροδρόμιο καταλήγουν στη Μονάδα με τη βάση αναφοράς, η αξιολόγηση της προέλευσής τους
Επεξεργασίας Βιομηχανικών Αποβλήτων (ΜΕΒΑ). και η υποβολή προτάσεων για την προστασία ή/και την
αποκατάστασή τους.
Εξέλιξη Προγράμματος Ανακύκλωσης:
Από 174 τόνους (2,8% του συνόλου των απορ/μάτων) το 2001 Η Βιοποικιλότητα στο ΔΑΑ:
σε 6.567 τόνους το 2008 (43% του συνόλου των απορ/μάτων) Παρακολούθηση μιας περιοχής έκτασης 28.000 στρεμμάτων

Παράλληλα με το στόχο της προώθησης της ανακύκλωσης, Τα αποτελέσματα της δεύτερης φάσης του προγράμματος
έχουμε δεσμευτεί να χρησιμοποιούμε ανακυκλωμένα υλικά στην δείχνουν ότι τα φυσικά οικοσυστήματα που είχαν καταγραφεί
καθημερινή μας εργασία. Στο πλαίσιο αυτό, από το 2007 η εταιρεία πριν από τη λειτουργία του αεροδρομίου εξακολουθούν να
μας χρησιμοποιεί μόνο ανακυκλωμένο χαρτί για εκτυπώσεις και υφίστανται, αλλά παρατηρούνται μεταβολές στην έκτασή τους,
φωτοτυπίες. Το 2008 όλες οι εταιρικές εκδόσεις τυπώθηκαν σε κυρίως λόγω ανθρωπογενών επεμβάσεων, όπως η έντονη
ανακυκλωμένο χαρτί και στο μέλλον όλες οι εταιρικές επιστολές και άναρχη οικιστική ανάπτυξη, η εγκατάσταση βιομηχανικών
θα τυπώνονται επίσης σε ανακυκλωμένο χαρτί. μονάδων, η διάνοιξη νέων οδών, η ανεξέλεγκτη εναπόθεση
απορριμμάτων, καθώς και η εκτενής βόσκηση και οι πυρκαγιές. Η
μελέτη προτείνει μέτρα για την προστασία των οικοσυστημάτων,
καθώς και μελλοντικές δραστηριότητες παρακολούθησης.
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43