Page 180 - 2board 41

 

 

 

 

 

Page 180 - 2board 41
P. 180
NEW HEIGHTS
FOR BUSI N ESS T R AV EL

THE AIR FR ANCE -K LM GROUP, R AISES THE Ο υπερσύγχρονος στόλος, η άρτια και διαρκής εκπαίδευση τεχνικών και
AIR TR AVEL BAR EVEN HIGHER. THE BLUEBIZ πληρωμάτων, η ευγένεια του προσωπικού και το ασυναγώνιστο σέρβις
PROGRAMΜΕ IS THE SOLUTION. | Ο ΟΜΙΛΟΣ AIR καθιστoύν την εναέρια αυτή συμμαχία την επιτομή του ασφαλούς,
FRANCE-KLM ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΤΟΝ άνετου και πολυτελούς ταξιδιού. Με πτήσεις που φτάνουν σχεδόν σε
ΠΗΧΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ολόκληρο τον κόσμο, φέρνοντας κοντά ανθρώπους και πολιτισμούς, η
BLUEBIZ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. εταιρεία έχει πιστούς φίλους και στις 5 ηπείρους, εδώ και δεκαετίες,
που την εμπιστεύονται και την τιμούν με συνέπεια.
T he ultra-modern fleet, the excellent and continuous training Με υψηλό αίσθημα ευθύνης αλλά και με σεβασμό προς τους επιβάτες
of technical staff and crew, the courtesy of the staff and έχει δημιουργήσει το BlueBiz, ένα πρόγραμμα το οποίο σχεδιάστηκε
the unmatched service, make this airborne alliance the αποκλειστικά για τις εταιρείες, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.
exemplar for safe, comfortable and luxurious travel. With Στο πρόγραμμα BlueBiz, οι εταιρείες κερδίζουν Blue Credits (Μπλε
flights reaching almost everywhere in the world, bringing people and Πόντους) για όλα τα ταξίδια των στελεχών τους. Οι Μπλε Πόντοι
cultures together, the company has loyal friends in all five continents, ισούνται με μετρητά και μπορούν να αξιοποιηθούν σε μια ποικιλία
for decades, that trust and honour it consistently. υπηρεσιών και επιλογών.
With a sense of great responsibility, as well as respect for the passengers, Η πολυετής εμπειρία των εταιρειών Air France-KLM και Delta Air
it created BlueBiz, a program designed specifically for companies, Lines, η ευθυγράμμισή τους με τις νέες τεχνολογίες, καθώς και το
irrespective of their size. In the BlueBiz program, companies earn Blue τρίπτυχο «ασφάλεια, φροντίδα, ευχαρίστηση», είναι οι πυλώνες του
Credits for all the trips of their employees. Blue Credits are equivalent ομίλου, που θέτουν τον επιβάτη και τις επιθυμίες του στο επίκεντρο
to cash and can be used in a variety of services and choices. των προτεραιοτήτων.
The companies’ Air France-KLM and Delta Air Lines many years of
experience, their alignment with new technologies as well as the triptych I N F O : www.bluebiz.com
“safety, care, enjoyment”, are the foundations of the group, placing
passengers and their wishes as the central priority.

180
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185