Page 159 - 2board 41

 

 

 

 

 

Page 159 - 2board 41
P. 159
AIA’S WORLD

πολλά με την τέχνη και την έμπνευσή THE WORKSHOP καινοτομία και την τεχνητή νοημοσύνη,
του. Κι αν πρόκειται για την ευωδιά της στην ομιλία του, με τίτλο Art of the
αεροπορικής και της τουριστικής άνοιξης Greece, παρουσίασε τη ‘‘Wanderlust Possible: Innovation & Technology across
της Αθήνας, το ενδιαφέρον μεγαλώνει. Athens’’, τη νέα καμπάνια για την Aviation. Το Συνέδριο έκλεισε ο CEO του
Με βάση αυτό τον άξονα διοργάνωσε ο Αθήνα, πρωτοβουλία της Marketing Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών το φετινό Greece και του αεροδρομίου της Αθήνας. Παράσχης, μιλώντας για τη διαδρομή που
18ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών O δημοσιογράφος και συγγραφέας οδήγησε στο ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα
Εταιρειών στο Ζάππειο Μέγαρο. Ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος παρουσίασε της περσινής χρονιάς και τις προοπτικές
ευρηματικός τίτλος “The Pairfume τη θεματική «Το αεροδρόμιο της Αθήνας, του 2018, χάρη στη συνεργασία και την
of the Athenian Spring” έδωσε τον ως κόμβος ανθρώπινων ιστοριών – εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλε
θεματικό τόνο του συνεδρίου και γέμισε #Hub of stories: Tο επόμενο βήμα του και συνεχίζει να καταβάλλει το σύνολο
με... αρωματικές νότες την πλούσια αεροδρομίου», που δίνει το λόγο στους της κοινότητας του αεροδρομίου. Στο
θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και επιβάτες και τις ιστορίες τους, στο «αθηνοκεντρικό» πνεύμα του Συνεδρίου,
φέτος αφορμή για μια εποικοδομητική πλαίσιο της ανακήρυξης της Αθήνας οι εκπρόσωποι των αεροπορικών
«οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ ως Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Βιβλίου εταιρειών ψήφισαν τις αγαπημένες
του αεροδρομίου και των βασικών UNESCO για το 2018. Η Shaesta Waiz, τους χαρακτηριστικές μυρωδιές της
συνεργατών του. πρώτη στα χρονικά Αφγανή γυναίκα- αθηναϊκής άνοιξης, συνθέτοντας έτσι
Συγκεκριμένα, οι προσκεκλημένοι πιλότος πολιτικής αεροπορίας, ήρθε στο ένα νέο μοναδικό άρωμα, το «Άρωμα της
ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ Συνέδριο και διηγήθηκε τη συγκλονιστική Αθήνας»!
συνέθεσαν στο Ζάππειο Μέγαρο, που ιστορία της, κάνοντας σόλο το γύρο του Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο ΔΑΑ
μεταμορφώθηκε στο εργαστήριο ενός κόσμου με το μονοκινητήριό της, σε μια επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες
αρωματοποιού, τη φετινή θεματολογία. παρουσίαση, με τίτλο ‘‘Dreams Soar’’. που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη
Η «Αθηναϊκή Άνοιξη» ήταν, κυριολεκτικά Eπίσης, παρουσιάστηκαν το ‘‘Let’s talk αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια
και μεταφορικά, το «κλειδί» της φετινής Customer Experience: Τι πραγματικά του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας
θεματολογίας. Τιμώντας τη συμβολή ζητά ο πελάτης και κατ’ επέκταση ο αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης
όλων των φορέων της αεροπορικής νέος επιβάτης σήμερα’’, με ομιλητή τον στα τακτικά δρομολόγιά τους από και
βιομηχανίας για τη συνεχή και ουσιώδη John Young, CEO, JCY Associates, ενώ ο προς την Αθήνα.
βελτίωση της Αθήνας ως ένας από τους Houman Goudarzi, Manager Innovation,
κύριους τουριστικούς προορισμούς IATA έδωσε το στίγμα για το εντυπωσιακό AWA R DS A N D SM I L ES
διεθνώς, οι τελευταίες τάσεις και τεχνολογικό «αύριο» στην αεροπορία, την The award ceremony was held in a vibrant
προσδοκίες παρουσιάστηκαν και ambience. / Η παραδοσιακή βράβευση των
αναλύθηκαν. αεροπορικών εταιρειών έγινε σε χαρούμενο κλίμα.
Ο Peter Jordan, Head of Insights,
Toposophy, ανέλυσε τις τάσεις που
διαμορφώνουν την αεροπορική αγορά
το 2018, με επίκεντρο την Αθήνα. H
Iωάννα Δρέττα, CEO της Marketing

159
   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164