Page 88 - 2board38 low

 

 

 

 

 

Page 88 - 2board38 low
P. 88
A LINE ACROSS TIME past with tools of the present, such as business
incubators and co-operative schemes.
RENA DOUROU, REGIONAL GOVERNOR Attica thus appears as a line across time:
OF ATTICA, TALKS ABOUT THE ENDLESS either as a “thin soiled” land, according to
POSSIBILITIES OF ATTICA LAND. Thucydides, or as a challenge for tomorrow.
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΆΡΧΗΣ ΑΤ ΤΙΚΉΣ, ΡΈΝΑ ΔΟΎΡΟΥ, Στον αρχαίο δήμο Θορικού, το παλαιότερο
ΜΙΛΆΕΙ ΣΤΟ 2BOARD ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΈΤΡΗΤΕΣ θέατρο της Αττικής γης, μήτρας του αρχαίου
ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΊΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΉ. δράματος και κατ’ επέκταση της θεατρικής
τέχνης, συμπυκνώνεται το μέτρο της
In the ancient municipality of Thorikos, at Cape Sounion, the Odeon of Herodes ελληνικής μοναδικής ιστορίας και φύσης.
the oldest theatre in the land of Attica, the Atticus, the Sanctuary of Demeter and Kore Ανάμεσα σε πεύκα, μυκηναϊκούς τάφους,
cradle of ancient drama and hence of theatre, in Eleusis, the Sanctuary of the Egyptian Gods τον αρχαίο οικισμό κι ένα σύγχρονο λιμάνι
encompasses the measure of Greece’s unique in Marathon, the “acheiropoiētes” (not made στέκει το πέτρινο μνημείο απέναντι
history and nature. Among the pine trees, the by the hand) Byzantine churches among the ακριβώς από τη Μακρόνησο. Τόπος
ancient tombs from the Mycenaean period, olive trees, but also the emblematic Daphni υπερβατικός και ξέχωρος, πριν ακουστεί
the ancient settlement and the modern port, Monastery are made of. The monuments στην ορχήστρα του ο Λόγος, φιλοξένησε
a stone monument overlooks the island of Attica stand through the ages, yet they στο κοίλο του τους πολίτες της Αττικής ως
of Makronissos. A place of transcended immediately share with the visitor the Classical το πρώτο Βουλευτήριο τον 6ο αιώνα π.Χ.
and unique value; before “Logos” (speech) Civilization, the Hellenistic Period, the Πουθενά αλλού παγκοσμίως δεν υπάρχει
is heard in its “orchestra”, its “koilon” Graeco-Roman Period, the purple Byzantium, παρόμοια ταύτιση της δημοκρατίας και
(amphitheatre) used to assemble the the Ottoman times and the present. Myths, των τεχνών, στο ίδιο μέρος οι πολίτες
citizens of Attica as the first “Bouleutirion” history, epic poetry, legends, archaeology and ψυχαγωγούνται και αποφασίζουν.
(senate house) in the sixth century B.C.. arts are to be found in a banknote or a coin, Φιλοσοφία, Ποίηση, Πολιτική, Δημοκρατία
Nowhere else in the world is there such a fresco, a song, a mosaic, an image of today; και Πολιτισμός συναντώνται πάνω σε λίγα
identification of Democracy with Arts, as images of a land that stretches to the sea and μέτρα λαξευμένης σκούρας πέτρας. Οι
citizens are engaged in public entertainment to the Archipelago that becomes its successor. ίδιες πέτρες και τα μάρμαρα που έχτισαν
and decision-making on the exact place. And, at the same time, images are emerging το μνημείο-σύμβολο του Παρθενώνα,
Philosophy, Poetry, Politics, Democracy and of an Attica that is standing up, henceforth το αρχαίο θέατρο Διονύσου, το Ναό του
Culture are all present on a few square meters daring to embrace openness, innovation and Ποσειδώνα στο Σούνιο, το Ηρώδειο,
of carved, dark-coloured stone. smart specialization, as well as to support το ιερό της Δήμητρας και της Κόρης
The very same stone and marble the young people and their initiatives. Attica opts στην Ελευσίνα, το αιγυπτιακό ιερό στο
Parthenon, this monument symbol, the to be present in the ongoing 4th Industrial Μαραθώνα, τα «αχειροποίητα» βυζαντινά
Theatre of Dionysus, the Temple of Poseidon Revolution, combining universal values of the εκκλησάκια μες στις ελιές αλλά και την
εμβληματική Μονή Δαφνίου. Τα μνημεία
της Αττικής, διάσπαρτα στο χρόνο, PORTRAIT BY JOHN DIMOTSIS
μας αφηγούνται μονομιάς τον κλασικό
πολιτισμό, τα ελληνιστικά και ρωμαϊκά
έτη, το πορφυρό Βυζάντιο, τα οθωμανικά
χρόνια και το σήμερα. Οι μύθοι, η ιστορία,
τα έπη και οι θρύλοι, η αρχαιολογία και οι
τέχνες σε ένα νόμισμα, μια τοιχογραφία,
ένα τραγούδι, ένα ψηφιδωτό και μια εικόνα
του σήμερα. Εικόνες στεριάς που μπαίνει
στη θάλασσα, στο Αρχιπέλαγος που τη
διαδέχεται.
Και την ίδια στιγμή εικόνες μιας Αττικής σε
εγρήγορση.
Μιας Αττικής που πλέον τολμά, επιλέγει την
εξωστρέφεια, την καινοτομία, την έξυπνη
εξειδίκευση, τη στήριξη των νέων ανθρώπων
και των πρωτοβουλιών τους. Επιλέγει
να δώσει το παρών στην υπό εξέλιξη 4η
Βιομηχανική επανάσταση, συνδυάζοντας τις
οικουμενικές αξίες του χθες με τα σύγχρονα
εργαλεία - θερμοκοιτίδες επιχειρηματικής
καινοτομίας, συνεργατικά σχήματα.
Μιας Αττικής που είναι παρούσα ως γραμμή
στο χρόνο: είτε ως «λεπτόγεως» Αττική του
Θουκυδίδη είτε ως στοίχημα του αύριο.

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93