Page 176 - 2board32

 

 

 

 

 

Page 176 - 2board32
P. 176
Jan-Mar | 16 Αirport guide flash

FACES & EVENTS | ΠΡΟΣΩΠΑ & ΓΕΓΟΝΟΤΑ

1 23

45 6

1. Mr. Iossif Parsalis, General Manager, Marketing Greece, Mrs. Ioanna Papadopoulou, Director, Communications & Marketing, AIA & Mr. Alexandros Vassilikos, President,
Athens – Attica & Argosaronic Hotel Association 2. Mrs. Marimar Laveda, Country Manager Iberian Peninsula Greece & Cyprus, Qatar Airways, Mr. Jonathan Harding, SVP
North South & Western Europe, Qatar Airways, Mrs. Ioanna Papadopoulou & Qatar Airways’s crew 3. Mr. Michael O’Connor, Manager, Environmental Services, AIA, Mrs.
Elina Tzamtzi, Administrator, Facilities Services, AIA, Mrs. Loukia Kotsimpou, Head, Asset Management, AIA & Mr. Panayiotis Kalyvitis, Manager, Facilities Services, AIA
4. The winners of the “Vote for a Smile” Awards Ceremony – 4th wave 5. Mr. Ioannis Novas, Commercial Executive, Skyserv Handling Services, Mrs. Katerina Pollatou,
Head, Airline Marketing, AIA, Mrs. Chiara Ravara, Sales & Marketing Manager Eastern Mediterranean, Ryanair, Ryanair’s lucky passenger & Mrs. Ioanna Papadopoulou
6. Mr. John Alborante, Sales & Marketing Manager Italy, Mrs. Ioanna Papadopoulou & Mr. Noel Kilkenny, Ambassador of Ireland in Greece

High spirits Μ ε σημαντικές βραβεύσεις έκλεισε το 2015 για τον ΔΑΑ. Στην τελετή απο-
νομής των Environmental Awards, το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο, κατέ-
T he year 2015 closed with important recognitions for AIA. At the Environ- κτησε το Χρυσό στα 2015 Waste & Recycling Awards για τις πρακτικές δια-
mental Awards in November and December, AIA was awarded Gold χείρισης αποβλήτων και την προώθηση της ανακύκλωσης και το Ασημένιο στα 2015
at the 2015 Waste & Recycling Awards for its waste management and Energy Mastering Awards για τις δράσεις μείωσης των εκπομπών του. Διακρίθηκε
recycling activities, as well as Silver at the 2015 Energy Mastering Awards for επίσης σε 3 κατηγορίες στην τελετή απονομής των Facilities Management Awards
actions to reduce the airport’s carbon emissions. Moreover, AIA received 3 2015. Με πολλά χαμόγελα πραγματοποιήθηκε και η 4ηαπονομή των βραβείων για
recognitions in the Facilities Management Awards 2015. There were smiles το διαγωνισμό Vote for a Smile, όπου το κατάστημα Gregory’s (στον εξωτερικό χώ-
all around the 4th award-giving ceremony for the “Vote for a Smile” compe- ρο των Αναχωρήσεων) έλαβε το ετήσιο Βραβείο για τα «Καλύτερα Χαμόγελα του
tition, during which “Gregory’s” (located in the outdoor Departures area) was Αεροδρομίου» 2015 και το Βραβείο για τα «Καλύτερα Χαμόγελα του Αεροδρομίου»
given the annual “Best Airport Smiles” award for 2015 and the “Best Airport Απρίλιος 2015-Σεπτέμβριος 2015, ενώ τον «Έπαινο για τη Μέγιστη Βελτίωση» Απρί-
Smiles" prize for the period of April 2015 – September 2015, while McDon- λος 2015-Σεπτέμβριος 2015 πήρε το McDonald’s. Με την υποστήριξη του ΔΑΑ κι
ald’s was given the “Honour for Highest Improvement". Furthermore, with ένα λαμπερό δείπνο στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία γιόρτασε η Qatar Airways
the support of AIA and a glorious dinner at the hotel Grande Bretagne, Qa- στις 14/12 τα 10 χρόνια της επιτυχημένης πορείας της στην Ελλάδα και κλήρωσε 2
tar Airways celebrated 10 years of successful operations in Greece on 14/12, εισιτήρια σε έναν τυχερό παρευρισκόμενο. Εορταστικές ήταν και οι δύο εκδηλώ-
and drew 2 tickets for one lucky guest. Two Ryanair events were also held σεις της Ryanair για τη μεταφορά 3 εκατ. επιβατών από και προς την Αθήνα, καθώς
to celebrate landmark achievements: transporting 3m passengers to and και για το 1 εκατ. επιβάτες του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη από την έναρξη
from Athens, and 1m passengers on the Athens-Thessaloniki route, since της λειτουργίας της στην Αθήνα μέχρι σήμερα. Η εταιρεία προσέφερε επίσης σε
the beginning of its operations in Athens to date. As part of these celebra- έναν επιβάτη που ταξίδευε προς τη Θεσσαλονίκη ένα εισιτήριο Business Plus. Οι
tions, Ryanair offered a Business Plus ticket to one of the passengers travel- εκπλήξεις στο αεροδρόμιο θα συνεχιστούν και το 2016 με δράσεις για τη νέα κα-
ling to Thessaloniki. The surprises at the airport are set to continue into 2016, μπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, η οποία καλεί και μέσω της ιστοσελίδας
with new actions for the “Speak Aθenian. Be an Aθenian” campaign. The ini- και της εφαρμογής της όσους έγιναν πέρυσι “Aθenians” -και όχι μόνο- να μιλούν
tiative involves inviting all those who became “Aθenians” last year to speak αθηναϊκά με σύνθετους όρους, όπως “Hipstoricαl” και “Theαtricult”, αποτυπώνο-
their version of Athenian, via the campaign’s website and application. Using ντας με φαντασία την ιστορία, τη σύγχρονη ζωή και την κουλτούρα της πόλης.
compound terms such as “Hipstorical” and “Theatricult”, the history, contem-
porary life and culture of the city is conveyed in the most imaginative ways.

176
   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180