Page 176 - 2board31

 

 

 

 

 

Page 176 - 2board31
P. 176
Oct-Dec | 15 Αirport guide flash

FACES & EVENTS | ΠΡΟΣΩΠΑ & ΓΕΓΟΝΟΤΑ

12

3

1. AIA’s Main Terminal Building “in Blue” on the occasion of the International Democracy Day. 2. Mrs. Ioanna Papadopoulou, Director, Communications & Marketing, Mr. Haris Filos,
Developer, Airline Development, Mrs. Katerina Pollatou, Head, Airline Marketing & Mr. Leonidas Raftopoulos, Senior Developer, Airline Development of AIA. 3. Executives of the European
Consumer Center of Greece and of the Hellenic Consumer Ombudsman, Mrs. Elena Papageorgiou, Mr. Nektarios Makrydakis, Mrs. Liana Malisiova, Mrs. Athina Kontogianni, Director
of ECC Greece and Deputy Consumer’s Ombudsman, Mrs. Chara Mitsotaki, Head, Public Relations of AIA, Mr. Nikos Papailiou (HCO), Mrs. Katerina Theochari (ECC Greece), Mrs. Melina
Archontaki (HCO) & Mrs. Teta Petroula, Senior Specialist, Public Relations of AIA.

High standards Μ ε απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του ΔΑΑ στo πλαίσιo του
συνεδρίου WORLD ROUTES, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ντέρ-
A IA’s participation in the WORLD ROUTES conference, held μπαν της Νοτίου Αφρικής στις 19-22/9. Παραπέμποντας σε ατελιέ
in Durban, South Africa on 19-22/9, was crowned with υψηλής ραπτικής, το περίπτερο του ΔΑΑ στη σχετική έκθεση ήταν απόλυτα
success. Having the look and appeal of an haute couture εναρμονισμένο με το σλόγκαν “Tailor Made Aviation Marketing” και σύμφωνο
fashion atelier, AIA’s stand at the accompanying exhibition pro- με τη δέσμευση του ΔΑΑ για δυναμική, εξατομικευμένη στήριξη προς τις συ-
vided an apt visual representation of the slogan “Tailor Made Avi- νεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, ψηφίζοντας και πάλι την «Αθή-
ation Marketing” which underlines AIA’s commitment to dynam- να», οι αεροπορικές εταιρείες ανέδειξαν τον ΔΑΑ για ακόμα μια φορά υπο-
ic and individualised support for all its partner airlines. Likewise, ψήφιο αεροδρόμιο παγκοσμίως στα World Routes Airport Marketing Awards
airlines demonstrated their confidence in “Athens” by once again 2015 ανανεώνοντας την ψήφο εμπιστοσύνης τους. Σημαντική ήταν η συμμε-
placing AIA on the shortlist of nominees for the World Routes Air- τοχή του ΔΑΑ και στην ενέργεια Blue Athens Initiative, στο πλαίσιο της Διε-
port Marketing Awards 2015. θνούς Ημέρας της Δημοκρατίας, όπως έχει οριστεί από τα Ηνωμένα Έθνη η
Meanwhile, AIA made a significant contribution to the Blue Athens 15η Σεπτεμβρίου. Το αεροδρόμιο της Αθήνας (το κτίριο του Κεντρικού Αερο-
Initiative in the framework of the UN’s International Day of Democ- σταθμού) όπως βέβαια και άλλα κτίρια της Αθήνας φωτίστηκαν συμβολικά στα
racy on 15 September. The Main Terminal and a number of other χρώματα της ελληνικής σημαίας αλλά και των Ηνωμένων Εθνών. Ο ΔΑΑ κρατά
buildings at Athens International Airport were symbolically illu- γερούς τους δεσμούς και με τους επιβάτες, καθώς στις 28-29/9 πραγματοποι-
minated with the colours of the Greek flag and of the UN. And as ήθηκε στο Χώρο των Αναχωρήσεων και η κεντρική εκδήλωση της ενημερωτι-
AIA continues to forge close ties with passengers, the main event κής εκστρατείας Air Passenger Rights Days, στη διάρκεια της οποίας στελέχη
of the information campaign “Air Passenger Rights” took place in του «Συνήγορου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή
the Departures Area on 28-29 September, during which repre- Ελλάδας ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους αλλά και για τον
sentatives of the Hellenic Consumers’ Ombudsman and the Eu- τρόπο που μπορούν να τα διεκδικήσουν.
ropean Consumer Centre (Greece) informed passengers of their
rights and how they can exercise them.

176
   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180