Page 92 - 2board 28

 

 

 

 

 

Page 92 - 2board 28
P. 92
Α Athens insider's guide

21 > ATHENS FOOD LOVERS GUIDE > THE EXPERT > THE INITIATIVE > 2BOARD PICKS

κές εμπειρίες που χάρισε στους επισκέπτες της, ρους του διαγωνισμού. Natasha Semmence,
στιγμιότυπα που δηλώνουν ότι τα θέλγητρα της Περνώντας στην επόμενη φάση ζητήθηκε από τους London, UK
πόλης έχουν κάνει χιλιάδες επισκέπτες να αι- 100 που προκρίθηκαν να στείλουν μία νέα φωτο-
σθάνονται κι εκείνοι Αθηναίοι. Το ίδιο υποδηλώ- γραφία και μία σύντομη ιστορία (60-70 λέξεων) I’m not sure what I expected to find
νουν και οι αριθμοί, οι περισσότερες από 80.000 περιγράφοντας τους λόγους για τους οποίους αι- on my recent trip to Athens. What
επισκέψεις στο microsite www.iamanathenian. σθάνονται την Αθήνα σαν το σπίτι τους. Οι ιστορίες with Greece’s well documented
com, τα 9.590 downloads στο mobile app αλλά αξιολογήθηκαν για τη βιωματική εμπειρία και τον financial woes, 6 years of recession
και οι 190.000 θεάσεις του σχετικού βίντεο της τρόπο που προβάλλουν την πόλη και βαθμολογή- and ongoing unpopular austerity measures I was surprised to
καμπάνιας σε YouTube και Facebook (http:// θηκαν με άριστα το 10 από την 5μελή Επιτροπή find a that despite being on its still knees financially Athens was
youtu.be/BNvz5PYnvCw). Ανάδειξης των Νικητών, την οποία αποτελούσαν η fighting it’s way back up. Athens, often thought of as a historical
Το ταξίδι προς τη νίκη ήταν κάτι παραπάνω από Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing του ΔΑΑ, destination, on this trip, I wanted to move away from exploring
ευχάριστο: οι συμμετέχοντες ανέβασαν μία φω- Ιωάννα Παπαδοπούλου, η ταξιδιωτική blogger Athens well documented past, and start looking forward to Athens
τογραφία από την Αθήνα, χρησιμοποιώντας μία του Borders of Adventure, Becki Enright, η Δι- future, and what I found was totally unexpected. To help me on my
από τις σφραγίδες του “I’m an Aθenian too”, κι ευθύντρια Σύνταξης του Athinorama.gr, Δέσποινα quest, I met Vanessa a true Athenian keen to show off her City, part
έτσι απλά διέδωσαν την ιστορία τους στα μέσα Ζευκιλή, ο φωτογράφος ταξιδιωτικού ρεπορτάζ, of the Athens Greeter programme, who gave me a frank insight
κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό ήταν και το εισιτήριό Carlo Raciti, και ο επικεφαλής PR & Editorial της into the Athens of today. Sure Athens has had it tough, but people
τους για το διαγωνισμό, που έδωσε την ευκαιρία Marketing Greece, Θρασύβουλος Πετρόπουλος. seem to be thankful for what they’ve got rather than what they’ve
σε 3 λάτρεις της Αθήνας να κερδίσουν ένα αξέχα- Οι πιο ευφάνταστες μαρτυρίες επικράτησαν ανα- lost and are still fiercely proud of their city. As Vanessa guided
στο πενθήμερο διακοπών στην πόλη μαζί με ένα κηρύσσοντας τους τρεις Athenian Trendsetters, me round the streets of Athens from the bustling squares to the
αγαπημένο τους πρόσωπο. Οι φωτογραφίες έκα- τη Natasha Semmence και τη Σταματία Κοστα- vibrant food markets it was a real assault on the senses for me. As
ναν διαδικτυακά το γύρο του κόσμου, δείχνοντας ρίγκα από το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Miha I walked around the streets of Monastiraki in the early evening, it
ενδιαφέρουσες πτυχές της πόλης μέσα από τα Plank από τη Σλοβενία. was buzzing with activity, people hanging out enjoying the weather,
μάτια όσων δηλώνουν περήφα- Το συγκινητικό ποίημα που έγραψε η Σταματία meeting friends, having a coffee, old men on street corners putting
να ότι είναι Αθεnians. Και το Κοσταρίγκα για την Αθήνα, το οποίο συνδέει λυ- the world to rights, in the heart of the city. Its evident that family &
κοινό ανταποκρίθηκε ανα- ρικά παρελθόν, παρόν και μέλλον, ο καφές που friends are everything to Athenians, mixed with great local food
δεικνύοντας τους 100 χρή- απόλαυσε ο Miha Plank στην Πλατεία Κολωνακί- and excellent Greek wine. From rolling my first overstuffed vine
στες που είχαν τα πιο δη- ου χαζεύοντας τους περαστικούς, τα παραδοσι- leaf at one of Athens oldest taverna’s preparing for a greek feast,
μοφιλή posts, συλ- ακά γλυκά που δοκίμασε και η υπέροχη θέα του to sampling the wines produced in the hills overlooking the city. All
λέγοντας τα πε- Ναού του Ποσειδώνα στο Σούνιο που τον μάγε- of this wrapped up in a city covered in changing street art on every
ρισσότερα likes, ψε, καθώς και οι εκπλήξεις της σύγχρονης πό- corner alongside ancient history. Athens is indeed my kind of city
για το 100 Top λης που ξάφνιασαν τη Natasha Semmence ήταν for #ImAnAthenian.
Trending του οι αναμνήσεις που κέρδισαν τις εντυπώσεις της Δεν ήμουν σίγουρη τι θα έβρισκα στο τελευταίο μου ταξίδι στην
πρώτου μέ- επιτροπής, όπως ακριβώς κέρδισε και η πόλη Αθήνα. Παρόλα τα οικονομικά δεινά της Ελλάδας, τα 6 χρόνια της
τρεις νέους πρεσβευτές. ύφεσης και τα συνεχή μη δημοφιλή μέτρα λιτότητας εξεπλάγην
Χωρίς αμφιβολία, η αποδοχή του κοινού απο- που βρήκα μια Αθήνα να παλεύει για την ανάκαμψή της, έστω κι αν
δεικνύει την επιτυχία του “I’m an Aθenian too”, είναι ακόμη γονατισμένη. Η Αθήνα θεωρείται κατά βάση ιστορικός
το οποίο αποτελεί μετεξέλιξη της καμπάνιας προορισμός, αλλά σε αυτό το ταξίδι θέλησα να εξερευνήσω την
του ΔΑΑ, “Perhaψ you’re an AΘenian too!”, που πόλη πέρα από το άρτια καταγεγραμμένο παρελθόν της. Συνάντησα
εδώ κι ένα χρόνο «τρέχει» σε διεθνή αεροδρό- γι' αυτόν το σκοπό τη Βανέσσα, μία αληθινή Αθηναία γεμάτη
μια, προβάλλοντας τον συναρπαστικό προορισμό προθυμία να μου δείξει την πόλη της, ως μέρος του προγράμματος
της Αθήνας σε όλο τον κόσμο. Athens Greeters και η οποία μου έδωσε μια εκ των έσω ματιά
της σημερινής πόλης. Σίγουρα η Αθήνα δοκιμάζεται, αλλά οι
And the prize is… άνθρωποι φαίνονται ευγνώμονες γι' αυτό που έχουν παρά για
Οι τρεις Aθεnians κέρδισαν την ευκαιρία να όσα έχασαν και είναι περήφανοι για την πόλη τους. Η Βανέσσα με
έρθουν ξανά στην πόλη για 5 μέρες. Το ταξίδι οδήγησε στους δρόμους της Αθήνας, από τις ζωντανές πλατείες
περιλαμβάνει τέσσερις διανυκτερεύσεις σε ξε- της μέχρι τις πολύβουες αγορές της, κι αυτό ήταν μια αληθινή
νοδοχείο 4* ή 5* για τους ίδιους και το συνοδό «επίθεση» στις αισθήσεις μου. Καθώς περπατούσα το βραδάκι
τους, καθώς και τα αεροπορικά εισιτήρια μετ’ γύρω από το Μοναστηράκι, οι δρόμοι έσφυζαν από ζωή κι ο
επιστροφής για την Αθήνα. Η καμπάνια δεν θα κόσμος απαλάμβανε τον όμορφο καιρό. Φίλοι συναντιούνταν για
καφέ, ενώ οι μεγαλύτεροι κουβέντιαζαν ζωηρά, με μια διάθεση
μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς τη συμβο- να αλλάξουν τον κόσμο, στην καρδιά της πόλης. Είναι φανερό ότι
λή της αεροπορικής εταιρείας Aegean, οι φίλοι και η οικογένεια είναι το παν για τους Αθηναίους, κάτι που
καθώς και την Ένωση Ξενοδόχων Αθη- συνδυάζεται με καλό τοπικό φαγητό και τέλειο ελληνικό κρασί.
νών-Αττικής & Αργοσαρωνικού και τα Είτε τυλίγοντας το πρώτο μου γεμιστό αμπελόφυλλο σε μία από
μέλη της Airotel Stratos τις παλαιότερες ταβέρνες της Αθήνας όπου προετοιμαζόμασταν
Vassilikos, Airotel για φαγοπότι... Είτε δοκιμάζοντας τα κρασιά που παράγονται στα
Alexandros Hotel και υψώματα που περιβάλλουν την πόλη... Όλα αυτά ενώνονται σε μία
Titania Hotel για την πόλη, όπου συνπάρχουν ο παλμός της τέχνης του δρόμου και η
προσφορά διαμονής αρχαία ιστορία. Η Αθήνα είναι, πράγματι, η πόλη που μου πάει, γι'
στους νικητές. αυτό #ImAnAthenian.

92
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97