Page 131 - 2board 25
P. 131
tΗΕ world'S largeSt airlinerS

τα δέδομένα, αλλιωσ


antonov an-225 MriYa
472 9142 first flight: 21st december 1988 / world’s largest airliner
πρώτη πτήση: 21η δεκεμβρίου 1988 / to μεγαλύτερο
αεροσκάφος στον κόσμο
hippos
ιπποποταμοι humans @ 70 kg = grEatEr than | βαρυτέρο απο
ανθρωποι των
640
70 κιλων





airBuS a340-600 tons | τονουσ
first flight: 23st april 2001 / world’s 2nd longest passenger
aircraft | πρώτη πτήση: 23η aπριλίου 2001 / to δεύτερο 2.5
μακρύτερο αεροσκάφος στον κόσμο = bluE whalEs in lEngth
75.36m γαλαζιέσ φαλαινέσ
σέ μΗκοσ
a380: airCraft's numErology | Η νουμέρολογια του αέροσκαφουσ


the internal working
temperature of 22%
the 4 engines is the aircraft
of the airbus is
Η θερμοκρασία στο is designed for made of carbon fibre
εσωτερικό των 4 140,000 flYing HourS reinforced plastic | του
κινητήρων είναι tο αεροσκάφος έχει σχεδιαστεί για πλαστικό, ενισχυμένο με
airbus φτιάχνεται από
3100 C ανθρακόνημα
o
140.000 ώρες πτήσης
the engines are of the
same length as a mercedes 3600 litres
C-Class | οι κινητήρες Edinburgh of paint is required to paint the exterior of
είναι ίδιου μήκους με μια the aircraft | χρώματος χρειάζονται για να
mercedes C-Class βαφτεί το αεροσκάφος εξωτερικά



8000 london airplanEs
arE
75%



bolts arE usEd to attaCh thE if laid, the wiring could stretch quiEtEr than 50 yEars ago | τα αέροπλανα
3 main parts of thE airCraft from Edinburgh to london έιναι 75% πιο Ησυχα απ’ ο,τι πριν απο 50 χρονια
βιδέσ χρΗσιμοποιουνται για να VuVuzEla = 127dB
a380 planE =
συνδέθουν τα 3 κυρια μέρΗ 320 miles
toy αέροσκαφουσ 82dB

τεντωμένη όλη η καλωδίωσή του, θα
εκτεινόταν από το έδιμβούργο έως το λονδίνο
131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136