Page 93 - 2board 24
P. 93
qatarairways.com/gr
Qatar Airways
“The airline goes to great lengths to con-
sider passenger convenience and comfort
at every step of their journey, and we are
pleased that these efforts have not gone un-
noticed,” said Qatar Airways CEO Akbar Al
Baker while collecting the awards World’s
Best Business Class, World’s Best Business
Class lounge and, for the second consec-
utive year, Best Airline Staff Service in the
Middle East. The Doha-based airline, one of
the fastest growing in the world, has seen
rapid growth and progress in just 16 years
of operations and was honoured in 2011 and
2012 with the Airline of the Year award. | «Η
εταιρεία κάνει ό,τι καλύτερο για την εξυπη-
ρέτηση και την άνεση των επιβατών καθ’ όλη
τη διάρκεια του ταξιδιού και είμαστε ικανο-
ποιημένοι που αυτές οι προσπάθειες δεν lufthansa.com
έχουν περάσει απαρατήρητες» είπε ο CEO Lufthansa
της Qatar Airways, Akbar Al Baker, παρα-
λαμβάνοντας τα βραβεία Καλύτερη Business Lufthansa gained top rankings in the categories Best First Class Airline Lounge,
Class Παγκοσμίως, Καλύτερο Business Class Best Airline in Western Europe and Best Transatlantic Airline. While receiving these
lounge Παγκοσμίως και, για δεύτερη συνε- prestigious awards reinhold huber, Lufthansa’s senior Vice President Product &
χή χρονιά, το βραβείο Καλύτερες Υπηρεσίες Marketing, said “we have a clearly defined goal: to become the first Western Five star
Προσωπικού Αεροπορικής στη Μέση Ανατο- Airline by 2015. We still need our fifth star in Business Class to get there, and that
λή. Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες is what is driving us forward”. | Την κορυφή κατέκτησε η Lufthansa στις κατηγορίες
αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, η Qatar Καλύτερο Lounge Πρώτης Θέσης, Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στη Δυτική Ευρώπη
Airways, με βάση στην Doha, έχει δει ρα- και Καλύτερη Υπερατλαντική Αεροπορική Εταιρεία. Παραλαμβάνοντας αυτά τα σημαντικά
γδαία άνοδο και εξέλιξη στα 16 χρόνια λει- βραβεία, ο reinhold huber, senior Vice President Product & Marketing της Lufthansa,
τουργίας της, με αποτέλεσμα το 2011 και το δήλωσε πως «έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο: να γίνουμε η πρώτη Δυτική Αεροπορική
2012 να βραβευτεί Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία Πέντε Αστέρων μέχρι το 2015. Χρειαζόμαστε το πέμπτο αστέρι μας στην
στον Κόσμο. Business Class για να τα καταφέρουμε κι αυτή είναι η δύναμη που μας οδηγεί μπροστά».
norwegian.com
Norwegian
“The title ‘Europe's best low-cost carrier’ is proof that brand new planes, innovative solutions,
an expansive route network, good service on board and low fares are appreciated”, said nor-
wegian’s CEO Bjorn Kjos while accepting the award for Best low-Cost Airline in Europe. nor-
wegian is the second largest airline in Scandinavia and thanks to its competitive prices and
customer friendly solutions and service, the company has experienced significant growth over
the previous years. | «Ο τίτλος Καλύτερος Αερομεταφορέας Χαμηλού Κόστους στην Ευρώπη
είναι απόδειξη πως τα ολοκαίνουργια αεροπλάνα, οι πρωτοποριακές λύσεις, το επεκτεινόμενο
δίκτυο δρομολογίων, οι καλές υπηρεσίες εν πτήσει και οι χαμηλοί ναύλοι εκτιμώνται» είπε ο
CEO της norwegian, Bjorn Kjos, κρατώντας στα χέρια του το αντίστοιχο βραβείο. Η norwegian
είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Σκανδιναβία και, χάρη στις ανταγωνιστι-
κές τιμές της και τις φιλικές προς τον πελάτη λύσεις και υπηρεσίες, έχει γνωρίσει σημαντική
ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
93
Qatar Airways
“The airline goes to great lengths to con-
sider passenger convenience and comfort
at every step of their journey, and we are
pleased that these efforts have not gone un-
noticed,” said Qatar Airways CEO Akbar Al
Baker while collecting the awards World’s
Best Business Class, World’s Best Business
Class lounge and, for the second consec-
utive year, Best Airline Staff Service in the
Middle East. The Doha-based airline, one of
the fastest growing in the world, has seen
rapid growth and progress in just 16 years
of operations and was honoured in 2011 and
2012 with the Airline of the Year award. | «Η
εταιρεία κάνει ό,τι καλύτερο για την εξυπη-
ρέτηση και την άνεση των επιβατών καθ’ όλη
τη διάρκεια του ταξιδιού και είμαστε ικανο-
ποιημένοι που αυτές οι προσπάθειες δεν lufthansa.com
έχουν περάσει απαρατήρητες» είπε ο CEO Lufthansa
της Qatar Airways, Akbar Al Baker, παρα-
λαμβάνοντας τα βραβεία Καλύτερη Business Lufthansa gained top rankings in the categories Best First Class Airline Lounge,
Class Παγκοσμίως, Καλύτερο Business Class Best Airline in Western Europe and Best Transatlantic Airline. While receiving these
lounge Παγκοσμίως και, για δεύτερη συνε- prestigious awards reinhold huber, Lufthansa’s senior Vice President Product &
χή χρονιά, το βραβείο Καλύτερες Υπηρεσίες Marketing, said “we have a clearly defined goal: to become the first Western Five star
Προσωπικού Αεροπορικής στη Μέση Ανατο- Airline by 2015. We still need our fifth star in Business Class to get there, and that
λή. Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες is what is driving us forward”. | Την κορυφή κατέκτησε η Lufthansa στις κατηγορίες
αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, η Qatar Καλύτερο Lounge Πρώτης Θέσης, Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στη Δυτική Ευρώπη
Airways, με βάση στην Doha, έχει δει ρα- και Καλύτερη Υπερατλαντική Αεροπορική Εταιρεία. Παραλαμβάνοντας αυτά τα σημαντικά
γδαία άνοδο και εξέλιξη στα 16 χρόνια λει- βραβεία, ο reinhold huber, senior Vice President Product & Marketing της Lufthansa,
τουργίας της, με αποτέλεσμα το 2011 και το δήλωσε πως «έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο: να γίνουμε η πρώτη Δυτική Αεροπορική
2012 να βραβευτεί Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία Πέντε Αστέρων μέχρι το 2015. Χρειαζόμαστε το πέμπτο αστέρι μας στην
στον Κόσμο. Business Class για να τα καταφέρουμε κι αυτή είναι η δύναμη που μας οδηγεί μπροστά».
norwegian.com
Norwegian
“The title ‘Europe's best low-cost carrier’ is proof that brand new planes, innovative solutions,
an expansive route network, good service on board and low fares are appreciated”, said nor-
wegian’s CEO Bjorn Kjos while accepting the award for Best low-Cost Airline in Europe. nor-
wegian is the second largest airline in Scandinavia and thanks to its competitive prices and
customer friendly solutions and service, the company has experienced significant growth over
the previous years. | «Ο τίτλος Καλύτερος Αερομεταφορέας Χαμηλού Κόστους στην Ευρώπη
είναι απόδειξη πως τα ολοκαίνουργια αεροπλάνα, οι πρωτοποριακές λύσεις, το επεκτεινόμενο
δίκτυο δρομολογίων, οι καλές υπηρεσίες εν πτήσει και οι χαμηλοί ναύλοι εκτιμώνται» είπε ο
CEO της norwegian, Bjorn Kjos, κρατώντας στα χέρια του το αντίστοιχο βραβείο. Η norwegian
είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Σκανδιναβία και, χάρη στις ανταγωνιστι-
κές τιμές της και τις φιλικές προς τον πελάτη λύσεις και υπηρεσίες, έχει γνωρίσει σημαντική
ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
93