Page 178 - 2board 24
P. 178
Jan-Mar | 14 Afterword




ACCOMMODATION & TRAVELER SURVEY



stay tUNED WITH THE TrEnds



Make rooM for The neW Travel and hospiTaliTy indusTry Trends revealed by Tripadvisor’s annual survey.
η ετησια ερευνα του Tripadvisor αΠοκαλυΠτει τισ νεεσ, Παγκοσμιεσ, ταξιδιωτικεσ και ξενοδοχειακεσ τασεισ.


Travel planning is dominated by online resources
Οι ταξιδιώτες βασίζονται σε online πηγές για το σχεδιασμό του ταξιδιού τους online reviews are ghanging travel
oi online κριτικεσ αλλαζουν το ταΞιδι

word-of-mouth becomes even more powerful online
h φημη απο στομα σε στομα εχει ακομα μεγαλυτερη δυναμη online of travellers
worldwide say
online reviews
93% have an impact
on their booking
decisions
των ταξιδιωτών
69% 57% 56% 43% 30% 24% 18% παγκοσμίως
δηλώνει πως οι
travel review online travel travel family magazines social media high street online κριτικές
websites agencies operator sites & friends & brochures μέσα κοινωνικής travel agency επηρεάζουν την
websites online websites οικογένεια και περιοδικά και δικτύωσης τουριστικά απόφαση της
με κριτικές ταξιδιωτικά ταξιδιωτικών φίλοι φυλλάδια γραφεία κράτησής τους.
ταξιδιωτών πρακτορεία οργανισμών

Travellers are always connected
factors that influence booking decisions Οι ταξιδιώτες είναι πάντα συνδεδεμένοι
παραγοντεσ που επηρεαζουν τhn αποφαση τησ κρατησησ
browse the web using mobile devices
51% σερφαρει στο διαδικτυο απο τισ
? φορητεσ συσκευεσ του



80% 39% upload photos to social networks
ανεβαζει φωτογραφιεσ στα κοινωνικα
WorldWide, people consider an δικτυα DATA bASED ON RESULTS fROM ONLINE SURVEY Of 15,595 TRAVELLERS AND. 19,447 pROpERTIES bY TRIpADVISOR AND STRATEgYONE, JANUARY 2013. www.TRIpADVISORTRIpbAROMETER.COM
average of seven properties of travellers worldwide say that it’s
When booking | οι ταξιδιωτεσ important for properties to offer free Wi-Fi
Παγκοσμιωσ συγκρινουν κατα των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνει πως
μεσο ορο επτα καταλυματα είναι σημαντικό το μέρος της διαμονής να post updates on social networks
Προτου κανουν κρατηση προσφέρει δωρεάν Wi-Fi 34% κανει ενημερωσεισ στα κοινωνικα
δικτυα
MosT popular | Πιο δημοφιλη less popular | λιγοτερο δημοφιλη
Free amenites
have a find local activities using
considerable 33% mobile devices | βρισκει τοπικεσ
70% 64% 58% influence δραστηριοτητεσ απο φορητεσ συσκευεσ
on booking
decisions
Οι δωρεάν
18% 16% 9% παροχές
παίζουν
σημαντικό
free free in-room swimming spa minibar business ρόλο στην
breakfast wi-fi pool centre απόφαση
δωρέαν δωρεάν wi-fi πισίνα της κράτησης
πρωινό στο δωμάτιο


178
   173   174   175   176   177   178   179   180