Page 176 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 176 - teyxos_13
P. 176
Apr-Jun | 13 Αirport guide flash 3
5
FACES & EVENTS | ΠΡΟΣΩΠΑ & ΓΕΓΟΝΟΤΑ
9
12

4

6 78

1. Traditional New Year’s pie cutting by Dr. Yiannis Paraschis, CEO of AIA 2. Mr. Kresimir Mlinar, Director Network & Revenue Management of Croatia Airlines, Mr. Javier
Suarez - Senior Manager, Network Planning of Vueling Airlines & Mr. Chris Shern, General Manager Italy & Eastern Mediterranean of SAS Scandinavian Airlines 3. Mr. Ioakim
Tsimpidis, Senior Specialist, Press Office of AIA & Mrs. Teta Petroula, Senior Specialist, Public Relations of AIA 4. 13th Airline Marketing Workshop’s Lunch 5. Mr. George
Drakopoulos, General Manager of SETE 6. Mr. Christopher Kaparounakis, Vice President of GNTO 7. Mr. George Baliouskas, Commercial Director of airtickets.com 8. Mr. Nikos
Goulis, Managing Director of e-Travel 9. AIA’s Communications & Marketing team

Bonding takes us higher
A thens International Airport awarded the airlines that record- Τ ις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξι-
ed the highest growth in 2012 at the annual Airline Market- ακή πορεία το 2012 βράβευσε ο ΔΑΑ στις 14/2 στο πλαίσιο του Συνεδρί-
ing Workshop, an event AIA has been organising for the last ου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, που διοργανώνει το αεροδρόμιο
13 years. The Workshop has acquired a “statutory” role that aims εδώ και 13 χρόνια. Προοδευτικά, το Συνέδριο έχει αποκτήσει ένα «θεσμικό» ρό-
to inform and increase communication between AIA and its airline λο με σκοπό την αμφίδρομη πληροφόρηση και ενημέρωση μεταξύ ΔΑΑ και αε-
partners, while also being an internationally recognized “innovation” ροπορικών εταιρειών απέναντι στις προκλήσεις του κλάδου των αερομεταφο-
that has been adopted by other international airports. This year’s ρών, ενώ αποτελεί μια διεθνώς αναγνωρισμένη «καινοτομία» που έχει υιοθετη-
Workshop presented topics that included an overview of the aviation θεί και από αεροδρόμια του εξωτερικού. Στα βασικά θέματα που παρουσιάστη-
market, developmental policy and targeted incentives to sustain and καν φέτος περιλαμβανόταν η επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς, η αναπτυξι-
enhance traffic at Athens International Airport, as well as including ακή πολιτική και τα οικονομικά στοχευμένα κίνητρα για τη διατήρηση και τόνωση
presentations on the aesthetic renovations and new airport services της αεροπορικής κίνησης της Αθήνας, καθώς και οι αισθητικές παρεμβάσεις και
that aim to enhance passengers’ travel experience. νέες υπηρεσίες του αεροδρομίου που αναβαθμίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία.
Creating the ideal platform for exchanging ideas and enabling com- Δημιουργώντας μια ιδανική πλατφόρμα ανταλλαγής απόψεων και επικοινωνίας
munication between AIA and its partners, airline representatives μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του, εκπρόσωποι αερο-
participated in a panel discussion to assess the impact of the eco- πορικών εταιρειών συζήτησαν σε πάνελ τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις της αρ-
nomic and Eurozone crisis on the aviation and tourism industries, νητικής οικονομικής συγκυρίας και της κρίσης της Ευρωζώνης στον αεροπορι-
while particular emphasis was placed on the development of e-Trav- κό και τουριστικό χώρο, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και φέτος στο θέμα της
el. The Workshop came to a close with the well-expected lunch and ανάπτυξης του «e-travel». Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με το καθιερωμένο γεύ-
pie cutting for the New Year, while all the guests enjoyed a series of μα και την κοπή της πίτας για το νέο έτος, ενώ οι παρευρισκόμενοι διασκέδασαν
entertainment acts. με μία σειρά απο καλλιτεχνικά δρώμενα.

176
   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180