Page 150 - teyxos_13
P. 150
GREEN aviation
The future of sustainable air travel lies in biofuels and breakthrough initiatives | Η βιώσιμη
αεροπορική βιομηχανία στηρίζεται στα βιοκαύσιμα και σε πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
a company less ordinary 50% of the crude algal oil at an agreed price. «Από τα χρώματα της εταιρείας, το μπλε και
Since 1991, Lufthansa has reduced average fu- το κίτρινο, προκύπτει το πράσινο», είναι ένα
«Combining our corporate colors blue and yel- el consumption from 6,20 liters to 4,20 liters of από τα μότο της Lufthansa, η οποία μπορεί
low creates green” is one of Lufthansa’s mot- fuel per 100 passenger kilometres. At the same να υπερηφανεύεται πως δεν είναι μόνο η
tos. The company is not only the biggest in Eu- time, the company is modernizing its fleet in or- μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης
rope, but also the greenest. In 2011, the airline der to reduce carbon emissions, is operating αλλά και η πιο πράσινη. Ήδη από το 2011 ήταν η
conducted tests with 50% biosynthetic kerosene with electronic, paperless cockpits and invests πρώτη παγκοσμίως που εγκαινίασε καθημερινές
on daily flights between Hamburg and Frank- on eliminating sound emissions (οver the next πτήσεις μεταξύ Αμβούργου και Φρανκφούρτης,
furt. The trial period of six months ended and the six years, 13 billion euro will be invested to buy χρησιμοποιώντας ένα μείγμα συμβατικών
savings in carbon emissions came to 1,500 tons. 146 new, more efficient and quieter aircrafts). And καυσίμων με βιοσυνθετική κηροζίνη, η οποία,
Well aware of the fact that natural resources are as if these were not enough, Lufthansa’s HelpAl- μέσα σε διάστημα 6 μηνών, μειώνει τις εκπομπές
finite, in September 2012 Lufthansa came to an liance aid organization has raised over the years διοξειδίου του άνθρακα έως και 1.500 τόνους.
agreement with Algae.Tec for the construction almost $7.7 million for health and education in Γνωρίζοντας πως οι ορυκτές πρώτες ύλες είναι
of a large-scale algae-to-aviation biofuels pro- Africa, South America, and Asia. πεπερασμένες, τον περασμένο Σεπτέμβρη ήρθε
duction facility. The airline company funds the σε συμφωνία να χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου
project and also commits to purchase at least την εταιρεία Algae.Tec για την παραγωγή
βιοκαυσίμων από άλγη, καθώς και να αγοράσει
περισσότερο από το 50% των αποθεμάτων που
θα παραχθούν. Ήδη, σε σχέση με το 1991, η Luf-
thansa έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμων
από 6,20 σε 4,20 λίτρα ανά 100 επιβατικά
χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή εκσυγχρονίζει
το στόλο της, βελτιώνει τεχνολογικά τους
κινητήρες της και τις μεθόδους καθαρισμού
τους, δε χρησιμοποιεί χαρτί στα πιλοτήρια,
επενδύει σε αεροσκάφη που μειώνουν και τους
ηχητικούς ρύπους (μέσα στην επόμενη εξαετία
έχει δεσμευτεί να επενδύσει 13 δισ. ευρώ σε
146 πιο «ήσυχα» αεροσκάφη), θέτοντας ολοένα
και περισσότερους περιβαλλοντικούς στόχους.
Και, σαν να μην έφταναν αυτά, μέσα από την
οργάνωση HelpAlliance έχει συγκεντρώσει
σχεδόν $7,7 εκατομμύρια, που επενδύονται στην
υγεία και εκπαίδευση σε χώρες της Αφρικής,
της Νότιας Αμερικής και της Ασίας.
2008 December: 2nd 2009 2010 2011 πετώντας από το Mexico
Generation biofuel from City International Airport
February: Virgin Jatropha was used in January: Japan June: the first flight Spring: Interjet and στο αεροδρόμιο Angel
Atlantic carried out a test one Rolls Royce engine Airlines used a 50:50 by an airplane using Airbus conducted the Albino Corzo of Tuxtla
flight of a Boeing 747 for a two hour test flight blend of Jet A fuel algal biofuels was first jatropha-based Gutierrez της Chiapas.
Jumbo from London to of an Air New Zealand and 2nd generation demonstarted by EADS biofuel test flight in June: KLM became the
Amsterdam with a 20% Boeing 747-400. synthetic kerosene, at the Berlin Air Show. Mexico. An The Airbus first airline in the world
blend of coconut and Δεκέμβριος: Μείγμα mainly produced from Ιούνιος: Η πρώτη 320 jet successfully to operate a commercial
babassu oil in one of the δεύτερη γενιάς Camelina, in one engine πτήση με βιοκαύσιμα flew from Mexico City flight carrying 171
aircraft’s fuel tanks. βιοκαυσίμου από of a Boeing 747-300. από άλγη στα πλαίσια International Airport to passengers on aviation
Φεβρουάριος: jatropha σε μια δίωρη Ιανουάριος: Η Japan του Berlin Air Show. Angel Albino Corzo of biofuels. Flight KL1233
Δοκιμαστική πτήση της δοκιμαστική πτήση της Airlines χρησιμοποίησε Tuxtla Gutierrez airport – a Boeing 737-800 –
Virgin Atlantic (Boeing Air New Zealand. ένα 50/50 μείγμα από in the southern State of took off from Schiphol
747) από το Λονδίνο Jet A fuel και β’ γενιάς Chiapas. bound for Charles de
στο Άμστερνταμ με 20% συνθετικής κηροζίνης, Άνοιξη: Η Interjet και η Gaulle in Paris carrying
αναλογία coconut και κυρίως φτιαγμένης Airbus πραγματοποιούν 171 passengers. KLM’s
babassu oil σε μία από τις από Camelina σε έναν την πρώτη πετυχημένη first commercial flight to
δεξαμενές καυσίμου. κινητήρα ενός Boeing δοκιμαστική πτήση με
December: a blend 747-300. jatropha στο Μεξικό,
Aviation Biofuels Timeline | Το χρονικό της χρήσης βιοκαυσίμ ων στην αεροπορική βιομηχανία
More than 30 airlines now trialing, deploying biofuels – but who’s doing what, exactly? |I I Περισσότερες από 30 εταιρείες σήμερα δοκιμάζουν και χρησιμοποιούν
150 βιοκαύσιμα – αλλά ποιος κάνει τι ακριβώς;
The future of sustainable air travel lies in biofuels and breakthrough initiatives | Η βιώσιμη
αεροπορική βιομηχανία στηρίζεται στα βιοκαύσιμα και σε πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
a company less ordinary 50% of the crude algal oil at an agreed price. «Από τα χρώματα της εταιρείας, το μπλε και
Since 1991, Lufthansa has reduced average fu- το κίτρινο, προκύπτει το πράσινο», είναι ένα
«Combining our corporate colors blue and yel- el consumption from 6,20 liters to 4,20 liters of από τα μότο της Lufthansa, η οποία μπορεί
low creates green” is one of Lufthansa’s mot- fuel per 100 passenger kilometres. At the same να υπερηφανεύεται πως δεν είναι μόνο η
tos. The company is not only the biggest in Eu- time, the company is modernizing its fleet in or- μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης
rope, but also the greenest. In 2011, the airline der to reduce carbon emissions, is operating αλλά και η πιο πράσινη. Ήδη από το 2011 ήταν η
conducted tests with 50% biosynthetic kerosene with electronic, paperless cockpits and invests πρώτη παγκοσμίως που εγκαινίασε καθημερινές
on daily flights between Hamburg and Frank- on eliminating sound emissions (οver the next πτήσεις μεταξύ Αμβούργου και Φρανκφούρτης,
furt. The trial period of six months ended and the six years, 13 billion euro will be invested to buy χρησιμοποιώντας ένα μείγμα συμβατικών
savings in carbon emissions came to 1,500 tons. 146 new, more efficient and quieter aircrafts). And καυσίμων με βιοσυνθετική κηροζίνη, η οποία,
Well aware of the fact that natural resources are as if these were not enough, Lufthansa’s HelpAl- μέσα σε διάστημα 6 μηνών, μειώνει τις εκπομπές
finite, in September 2012 Lufthansa came to an liance aid organization has raised over the years διοξειδίου του άνθρακα έως και 1.500 τόνους.
agreement with Algae.Tec for the construction almost $7.7 million for health and education in Γνωρίζοντας πως οι ορυκτές πρώτες ύλες είναι
of a large-scale algae-to-aviation biofuels pro- Africa, South America, and Asia. πεπερασμένες, τον περασμένο Σεπτέμβρη ήρθε
duction facility. The airline company funds the σε συμφωνία να χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου
project and also commits to purchase at least την εταιρεία Algae.Tec για την παραγωγή
βιοκαυσίμων από άλγη, καθώς και να αγοράσει
περισσότερο από το 50% των αποθεμάτων που
θα παραχθούν. Ήδη, σε σχέση με το 1991, η Luf-
thansa έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμων
από 6,20 σε 4,20 λίτρα ανά 100 επιβατικά
χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή εκσυγχρονίζει
το στόλο της, βελτιώνει τεχνολογικά τους
κινητήρες της και τις μεθόδους καθαρισμού
τους, δε χρησιμοποιεί χαρτί στα πιλοτήρια,
επενδύει σε αεροσκάφη που μειώνουν και τους
ηχητικούς ρύπους (μέσα στην επόμενη εξαετία
έχει δεσμευτεί να επενδύσει 13 δισ. ευρώ σε
146 πιο «ήσυχα» αεροσκάφη), θέτοντας ολοένα
και περισσότερους περιβαλλοντικούς στόχους.
Και, σαν να μην έφταναν αυτά, μέσα από την
οργάνωση HelpAlliance έχει συγκεντρώσει
σχεδόν $7,7 εκατομμύρια, που επενδύονται στην
υγεία και εκπαίδευση σε χώρες της Αφρικής,
της Νότιας Αμερικής και της Ασίας.
2008 December: 2nd 2009 2010 2011 πετώντας από το Mexico
Generation biofuel from City International Airport
February: Virgin Jatropha was used in January: Japan June: the first flight Spring: Interjet and στο αεροδρόμιο Angel
Atlantic carried out a test one Rolls Royce engine Airlines used a 50:50 by an airplane using Airbus conducted the Albino Corzo of Tuxtla
flight of a Boeing 747 for a two hour test flight blend of Jet A fuel algal biofuels was first jatropha-based Gutierrez της Chiapas.
Jumbo from London to of an Air New Zealand and 2nd generation demonstarted by EADS biofuel test flight in June: KLM became the
Amsterdam with a 20% Boeing 747-400. synthetic kerosene, at the Berlin Air Show. Mexico. An The Airbus first airline in the world
blend of coconut and Δεκέμβριος: Μείγμα mainly produced from Ιούνιος: Η πρώτη 320 jet successfully to operate a commercial
babassu oil in one of the δεύτερη γενιάς Camelina, in one engine πτήση με βιοκαύσιμα flew from Mexico City flight carrying 171
aircraft’s fuel tanks. βιοκαυσίμου από of a Boeing 747-300. από άλγη στα πλαίσια International Airport to passengers on aviation
Φεβρουάριος: jatropha σε μια δίωρη Ιανουάριος: Η Japan του Berlin Air Show. Angel Albino Corzo of biofuels. Flight KL1233
Δοκιμαστική πτήση της δοκιμαστική πτήση της Airlines χρησιμοποίησε Tuxtla Gutierrez airport – a Boeing 737-800 –
Virgin Atlantic (Boeing Air New Zealand. ένα 50/50 μείγμα από in the southern State of took off from Schiphol
747) από το Λονδίνο Jet A fuel και β’ γενιάς Chiapas. bound for Charles de
στο Άμστερνταμ με 20% συνθετικής κηροζίνης, Άνοιξη: Η Interjet και η Gaulle in Paris carrying
αναλογία coconut και κυρίως φτιαγμένης Airbus πραγματοποιούν 171 passengers. KLM’s
babassu oil σε μία από τις από Camelina σε έναν την πρώτη πετυχημένη first commercial flight to
δεξαμενές καυσίμου. κινητήρα ενός Boeing δοκιμαστική πτήση με
December: a blend 747-300. jatropha στο Μεξικό,
Aviation Biofuels Timeline | Το χρονικό της χρήσης βιοκαυσίμ ων στην αεροπορική βιομηχανία
More than 30 airlines now trialing, deploying biofuels – but who’s doing what, exactly? |I I Περισσότερες από 30 εταιρείες σήμερα δοκιμάζουν και χρησιμοποιούν
150 βιοκαύσιμα – αλλά ποιος κάνει τι ακριβώς;