Page 155 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 155 - teyxos_13
P. 155
Τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν DNA τους σήμερα. Η γραφική ανα- δείχνουν σαφή συσχέτιση της εγκλη- Σαγκάη παρουσιάζει διπλάσιες εκπο-
την ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων παράσταση κάτω συνοψίζει τα πο- ματικότητας με την εισοδηματική ανι- μπές, λόγω της παρουσίας βαριάς βι-
κρύβουν πολύ διαφορετικά πρότυπα ρίσματα αυτής της έρευνας και δίνει σότητα, με εξαίρεση το Χονγκ Κονγκ, ομηχανίας στην ευρύτερη αστική πε-
αστικοποίησης. Πέρα από τα κλασικά ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως όπου, παρά τη μεγάλη ανισότητα, η ριοχή. Υπάρχει σημαντική διακύμανση
(πληθυσμός, οικονομία, μέσα μετακί- ότι η αύξηση-ρεκόρ στον πληθυσμό εγκληματικότητα παραμένει χαμηλή. και στο προσδόκιμο της ζωής μεταξύ
νησης) το project αυτό αντιπαραβάλ- του Σάο Πάολο δεν συνεπάγεται ότι Παρότι το κατα κεφαλήν ΑΕΠ στην πό- των 9 πόλεων, γεγονός που οφείλεται
λει επίσημα στοιχεία που συγκέντρω- θα συνεχιστεί μια και ο πληθυσμός λη του Μεξικού είναι περίπου το ένα σε πολλούς παράγοντες. Κατά μέσο
σε από διάφορες πηγές όσον αφορά της Βομβάης αναμένεται να αυξάνε- τρίτο αυτού που εντοπίζεται στη Νέα όρο, ο κάτοικος του Χονγκ Κονγκ ζει
τις εκπομπές CO2 και την υγεία, την τε κατά 44 κατοίκους ανά ώρα μέχρι Υόρκη, οι κάτοικοι της πρώτης πόλης 30 χρόνια περισσότερο από τον κάτοικο
ενέργεια, την εγκληματικότητα κ.λπ,. το 2025. Οι τάσεις φανερώνουν και έχουν περίπου διπλάσια αυτοκίνητα. του Γιοχάνεσμπουργκ, ενώ στη Βομ-
σε μια προσπάθεια να συγκρίνει εν- διαφορετική ηλικιακή κατανομή των Ενώ το Γιοχάνεσμπουργκ το Λονδίνο βάη το προσδόκιμο ζωής δεν φτάνει
νέα πόλεις σε βασικές παραμέτρους πληθυσμών, αλλά και πυκνότητα. Τα Χονγκ Κονγκ και η πόλη του Μεξικού ακόμη τα 70 χρόνια, αλλά είναι πολύ
με στόχο να αποκωδικοποιήσει το ευρήματα, όσον αφορά την ασφάλεια, έχουν παρόμοιες εκπομπές CO2, η υψηλότερο από τον εθνικό μέσο όρο.

Metropolitan Health Income inequality % of the population Murder rate (homicides % of daily trips made by Rail Network System Car ownership rate Annual waste Daily water Annual electricity use Annual (CkOg2 emissions
Index (measured by the under 20 per 100,000 inhabitants) walking and cycling Length (km) (per 1,000 inhabitants) production consumption (kWh per capita) per capita)
% ημερήσιων διαδρομών Σιδηροδρομικό δίκτυο (litres per capita) Ετήσια κατανάλωση Ετ(ήκσιλιεόςκεακτάποκμεπφέαςλCήOν)2
Δείκτης υγείας Gini index) % πληθυσμού Ανθρωποκτονίες ανά πεζή ή με ποδήλατο (Μήκος σε χλμ.) Αναλογία ιδιόκτητων (kg per capita) ηλεκτρικής ενέργειας
Εισοδηματική κάτω των 20 ετών 100.000 κατοίκους αυτοκινήτων ανά 1.000 Ετήσια παραγωγή Ημερήσια
ανισότητα (μέτρηση κατανάλωση νερού (kWh κατά άτομο)
με δείκτη Gini) κατοίκους αποβλήτων (λίτρα κατά κεφαλήν)
(κιλά κατά κεφαλήν)

Graphics and data taken from “Cities, Health and Well-being”, Urban Age conference newspaper (2011), pp 20-21; Text edited by 2Board Maga1z5in5e
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160