Page 2 - Microsoft Word - Append Routes Award Europe 2009.doc
P. 2
O Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών εφαρμόζει με συνέπεια μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing συμμετέχοντας στο αρχικό ρίσκο των αεροπορικών εταιρειών για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων, με κύριο στόχο την υποστήριξη των αναπτυξιακών σχεδίων των εταιρειών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του. Πρότυπο στο διεθνή χώρο για το αεροδρομιακό marketing που εφαρμόζει, ο ΔΑΑ πρωτοπορεί στην εφαρμογή σύγχρονων πρακτικών για την υποστήριξη των αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά. Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών αντιμετωπίζει τις αεροπορικές εταιρείες ως βασικούς συνεργάτες του, υπερβαίνοντας την «πελατειακή σχέση» και αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο σε καθημερινή βάση. Το πρωτοποριακό πρόγραμμα του ΔΑΑ βασίζεται σε 3 άξονες: 4 Ο ΔΑΑ επενδύει στην έρευνα: On-line εργαλεία επεξεργασίας στοιχείων & έρευνες επιβατών στη διάθεση των αεροπορικών εταιρειών Το αεροδρόμιο της Αθήνας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα και την επεξεργασία στοιχείων. Προσφέροντας στις αεροπορικές εταιρείες την ολοκληρωμένη εικόνα της ελληνικής αγοράς (στοιχεία & χαρακτηριστικά, εξέλιξη της κίνησης, προφίλ επιβατών), ο ΔΑΑ συμβάλλει ουσιαστικά στην αξιολόγηση της αγοράς και τη λήψη των αποφάσεων των αεροπορικών εταιρειών για την ανάπτυξη βιώσιμων δρομολογίων. Εξειδικευμένες τεχνικές πρόβλεψης ανά αεροπορική εταιρεία, συγκεκριμένα σενάρια και προοπτικές κερδοφορίας, είναι καθημερινά στη διάθεσή των συνεργατών του ΔΑΑ μέσω των καινοτόμων διαδικτυακών εργαλείων του, που παρέχουν στις εταιρείες εύκολη πρόσβαση σε πλήθος σημαντικών πληροφοριών. 9 Infogate: Πρόκειται για το on-line εργαλείο του ΔΑΑ που αποτελεί σημαντική πηγή εξειδικευμένης πληροφόρησης για τις εξελίξεις της αγοράς και το προφίλ των επιβατών. Το συγκεκριμένο εργαλείο – στη διάθεση των αεροπορικών εταιρειών σε 24ωρη βάση - έχει καταστεί αναπόσπαστο στοιχείο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων των αεροπορικών εταιρειών για την αγορά της Αθήνας, δεδομένου ότι επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση της αγοράς και βοηθά στην προσαρμογή του προσφερόμενου προϊόντος από τις εταιρείες.
   1   2   3   4   5   6   7