Page 21 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 21 - 2board23full
P. 21
οφειλόταν στο αυξημένο κύμα εισερχόμενης κίνησης για τον
Τελικό του Champions League, ο οποίος πραγματοποιήθηκε
στις 23 Μαΐου στην Αθήνα (βλ. Διάγραμμα 4.4).

του 22% και 14% αντίστοιχα, ανέβηκαν επίσης μία θέση
στην κατάταξη των προορισμών (βλ. Διάγραμμα 4.7).

Η ταχεία ανάπτυξη της διεθνούς κίνησης οφείλεται στα υψηλά
επίπεδα αύξησης σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Η Δυτική
Ευρώπη, η μεγαλύτερη αγορά του αεροδρομίου, σημείωσε
άνοδο 8%, ενώ όλες οι άλλες διεθνείς αγορές παρουσίασαν
διψήφια ποσοστά αύξησης. Η Ανατολική Ευρώπη ήταν η
ταχύτερα αναπτυσσόμενη γεωγραφική περιοχή με ποσοστό
αύξησης 23,2%, φτάνοντας στο 1 εκατ. επιβάτες, ενώ
ακολούθησε η Βόρεια Αμερική σε μικρή απόσταση με ρυθμό
ανάπτυξης της τάξεως του 23,1% και η Μέση Ανατολή, που
κέρδισε την τρίτη θέση με αύξηση 15,1%. Εντός του 2007,
οι τρεις αυτές αγορές κατάφεραν να κερδίσουν μεγαλύτερο
μερίδιο αγοράς στη διεθνή επιβατική κίνηση σε βάρος της
Δυτικής Ευρώπης (βλ. Διαγράμματα 4.5, 4.6).

Σε σχέση με την κατάταξη των κυριότερων ευρωπαϊκών Αναφορικά με την ανάπτυξη της κίνησης εκτός Ευρώπης,
τακτικών προορισμών για το έτος 2007, το Λονδίνο, η οι περισσότεροι βασικοί προορισμοί παρουσίασαν θετική
Λάρνακα και το Παρίσι παραμένουν σταθερά στις 3 πρώτες εξέλιξη, με την Ντόχα και το Ντουμπάι να επιτυγχάνουν τα
θέσεις. Η Φρανκφούρτη ανέβηκε δύο θέσεις, κατακτώντας υψηλότερα επίπεδα αύξησης (+44% και +34% αντίστοιχα).
την 4η θέση, ξεπερνώντας τους προορισμούς του Μιλάνου Η Ντόχα ανέβηκε στην 6η θέση, ενώ η Μπανγκόκ, η
και της Ρώμης, οι οποίοι παρουσίασαν σχετική στασιμότητα. Σιγκαπούρη και η Ατλάντα βελτίωσαν επίσης τις θέσεις τους
Η Ζυρίχη και η Μαδρίτη, με επίπεδα ανάπτυξης της τάξεως στη μη ευρωπαϊκή κατάταξη (βλ. Διάγραμμα 4.8).
Το 2007, οι αεροπορικές εταιρείες κατάφεραν να
διατηρήσουν την πληρότητά τους στις τακτικές απευθείας
πτήσεις, στα υψηλά επίπεδα του 2006. Με μία αύξηση
των προσφερόμενων θέσεων στα αεροσκάφη, της τάξεως
του 12%, η μέση πληρότητα κυμάνθηκε στο επίπεδο του
69%, μόνο 0,6 μονάδες χαμηλότερα από το 2006, με την
πληρότητα στις πτήσεις εσωτερικού και στις διεθνείς πτήσεις
να φτάνει κατά μέσο όρο στο 68% και 70% αντίστοιχα.
Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να
εξυπηρετούν την πλειονότητα των ταξιδιωτών του ΔΑΑ,
ενώ οι ξένοι αερομεταφορείς εκπροσωπούν σταθερά το
42% της συνολικής επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου. Οι
Ολυμπιακές Αερογραμμές, η Aegean Airlines, η Lufthansa και
η Alitalia εξακολουθούν να κατέχουν τις πρώτες 4 θέσεις στην

19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26