Page 56 - 2board 62
P. 56
ATHENS PERFECT ART-IOUS HOTELS :







a space where every corner tells a story, and ing Zappeion, along with works by Moralis,
every guest becomes part of the art’s narrative. Tetsis, Antsakli, among other artists. Overall,
In Syntagma Square, once again, the Athens we are an artful hotel that engages with the
Capital/M Gallery Collection represents an architecture of the building that once housed
expressive journey into contemporary Greek the King's Palace and later the headquarters of
art with works originating from the personal the Agricultural Bank,” emphasizes Euripides
collection of its owner, Athanasios Laskarid- Tzikas, the hotel's general manager.
is, with art consultancy by Maria Migadi. “In Another example that links owner and art,
the hotel’s DNA one can find an artistic ap- creating a distinctive aesthetic experience, is
proach while the most iconic piece is George the Life Gallery Athens in Ekali, where around
Lappas' Mappemond, which extends across twenty works of contemporary Greek artists
eight floors up to the rooftop, consisting of from the art collection of the G. & A. Mam-
3,150 pieces, narrating the beginning of the idakis Foundation are hosted. Artists such
world. On the ground floor, one encounters as George Lappas, George Gyparakis, Nikos
Spyros Vassiliou's "Correspondence" depict- Alexiou, Anita Xanthou, and Kyros Kokkas
are among those represented with a variety
of artworks, such as sculptures, photography,
and installations. / O ρόλος του ξενοδοχείου
πλέον ξεφεύγει από τους τέσσερις τοίχους
των δωματίων του. Συναντά τις εξελισσό-
μενες τάσεις του hoteling και συχνά επικε-
ντρώνεται σε θεματικές οι οποίες το τοπο-
θετούν σε ένα segmentation που έρχεται να
MASTERPIECES συνομιλήσει με συγκεκριμένο κοινό. Πώς
The Dolli Athens features αλλιώς άραγε να εξηγήσει κανείς τη σχολα-
works of iconic artists στική εστίαση, την περιστροφή του φακού,
such as Cocteau and άλλοτε στη γαστρονομία, άλλοτε στην ευε-
Picasso. / To Dolli Athens ξία, άλλοτε στην αρχιτεκτονική και άλλοτε
περιλαμβάνει έργα των στην τέχνη. Όλα εν ονόματι της εμπειρίας,
Κοκτώ και Πικάσο. η οποία έχει γίνει κάτι σαν Ιερό Γκράαλ στο
hoteling των καιρών μας. Με άλλα λόγια, ξε-
νοδοχεία που χωράνε και πίνακες, γλυπτά,
εγκαταστάσεις αλλά και εκδηλώσεις ή χώ-
ρους αφιερωμένους στην τέχνη προσθέτο-
ντας ένα αποφασιστικό Unique Selling Point
(USP). Την ίδια στιγμή, στέλνουν ανοιχτή πρό-
σκληση στους επισκέπτες οι οποίοι αναζη-
τούν φιλότεχνους και ασφαλώς φιλόξενους
χώρους που νοηματοδοτούν το ταξίδι τους.
Στην Αθήνα, από τα πρώτα ξενοδοχεία που
έδωσαν ένα τέτοιο στίγμα ήταν το New Hotel:
«Δημιουργήθηκε ως ένα συνολικό καλλιτε-
χνικό και, εν πολλοίς, πολιτιστικά παιδα-
γωγικό έργο, καθώς μελέτησε την επιβίω-
ση του ελληνικού λαϊκού ιδιώματος σε επί-
πεδο τοπικής κοινωνίας και της ευρύτερης
γειτονιάς του κέντρου της σύγχρονης πό-
λης, και συνέδεσε το παρελθόν, το παρόν
και το μέλλον της συνθήκης αυτής μέσω
της πρωτοποριακής μεταστοιχείωσης όλων
των υλικών (αρχιτεκτονικών και αντικείμε-
νων), από τις παλαιότερες χρήσεις του κτη-
ρίου της οδού Φιλελλήνων. Η μεταμορφική
αυτή διαδικασία, σε σύλληψη των Βραζιλιά-
νων Fernando & Humberto Campana, διευ-

56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61