Page 176 - 2board36

 

 

 

 

 

Page 176 - 2board36
P. 176
Jan-Mar | 17 Airport Guide

FACES & EVENTS | ΠΡΟΣΩΠΑ & ΓΕΓΟΝΟΤΑ

12

34

1. Mrs. Jenny Vallianou, Coordinator, Airline Marketing, AIA, Mr. George Athanassiou, Country Manager for Greece, ALITALIA & Mrs. Ioanna Papadopoulou, Director, Communications
& Marketing, AIA 2. AIA & RYANAIR celebrated the 6 million passengers to/from Athens inspired by the SPEAK AΘENIAN. BE AN AΘENIAN “Cooloύri” concept 3. AIA & American
Airlines’ team 4. Mr. Edo Friart, International Development Manager & Mrs. Valeria Rebasti, Commercial Country Manager Italy & Greece, VOLOTEA & Mrs. Ioanna Papadopoulou

Reaching new heights
B efore bidding 2016 farewell, on 25 October, AIA celebrated Π ριν αποχαιρετήσει το 2016, ο ΔΑΑ γιόρτασε στις 25 Οκτωβρίου
a very successful summer season with American Airlines την πολύ επιτυχημένη καλοκαιρινή σεζόν της American Airlines
and its joint business partners, British Airways and Iberia, και των επιχειρηματικών εταίρων της, της British Airways και της
in a special trade event at the famed Hard Rock Café in Monastiraki. Iberia, σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση για τους τουριστικούς πράκτορες στο
During the evening the airline warmly thanked its customers as γνωστό Hard Rock Café στο Μοναστηράκι. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς,
well as AIA, for “its continuous support and professionalism”. In η αεροπορική εταιρεία ευχαρίστησε θερμά τόσο τους πελάτες της όσο και
the same vein, a celebratory event for Ryanair was held at AIA τον ΔΑΑ «για τη συνεχή υποστήριξη και τον επαγγελματισμό του». Με την
on the following day, 26 October, on the occasion of completing ίδια διάθεση πραγματοποιήθηκε και η εορταστική εκδήλωση της Ryanair
6 million passengers travelling to and from Athens since the στις 26 Οκτωβρίου στο αεροδρόμιο για τη συμπλήρωση των 6 εκατομ-
first Ryanair flight in April 2014. Inspired by AIA’s award-winning μυρίων επιβατών της από/προς την Αθήνα από τον Απρίλιο του 2014! Με
campaign for Athens, “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, and by the έμπνευση από τη βραβευμένη ψηφιακή καμπάνια του ΔΑΑ για την Αθήνα,
October "Cooloύri " theme, the airline offered each passenger on “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, και τη θεματική ενότητα του Οκτωβρίου,
Ryanair’s six daily flights to Thessaloniki a koulouri (a traditional “Cooloύri”, η εταιρεία ξεκίνησε σχετικό διαγωνισμό στα social media και
bagel from Thessaloniki sprinkled with sesame). This winter, προσέφερε κουλούρι σε όλους τους επιβάτες των 6 καθημερινών πτήσε-
Ryanair also added six new routes to Bologna, Bucharest, Dublin, ων Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Αυτόν το χειμώνα, η Ryanair εισήγαγε και 6 νέα
Malta, Mykonos and Sofia. Furthermore, in an event organised for δρομολόγια προς την Μπολόνια, το Βουκουρέστι, το Δουβλίνο, τη Μάλτα,
members of the Press, on 22 November, Volotea announced the τη Μύκονο και τη Σόφια. Σε γεύμα για τους εκπροσώπους του Τύπου, η
launch of a new Athens-Genoa route, which will begin operating Volotea ανακοίνωσε στις 22 Νοεμβρίου το νέο της δρομολόγιο Αθήνα-Γέ-
from 26 May. With the support of AIA, this launch is just one of νοβα, το οποίο θα ξεκινήσει στις 26 Μαΐου. Με την υποστήριξη του ΔΑΑ, η
many of Volotea’s developments via Athens. The next special ενέργεια αυτή αποτελεί άλλη μια επέκταση του δικτύου της από την Αθή-
event of 2016 was held on 24 November at the Embassy of Italy να. Η επόμενη ξεχωριστή εκδήλωση για το 2016 πραγματοποιήθηκε στις
in Athens, themed the “Renaissance” of Alitalia. AIA celebrated 24 Νοεμβρίου στην Πρεσβεία της Ιταλίας στην Αθήνα και είχε ως θέμα την
the airline’s innovative Italian approach, as revealed through «αναγέννηση» της Alitalia. Ο ΔΑΑ γιόρτασε την καινοτόμο ιταλική αντίληψη
its new uniforms, the “rejuvenation” of its fleet and its newly της εταιρείας, όπως αποκαλύφθηκε μέσα από τις νέες στολές, την «αναζω-
designed products. ογόνηση» του στόλου της και των προϊόντων της.

176
   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180