Page 56 - 2board34 low

 

 

 

 

 

Page 56 - 2board34 low
P. 56
forward to tomorrow rather than yesterday, not «Ευχαριστούμε». Ονομάζεται «Ευχαριστούμε» παρήγγειλαν, διαδικτυακά, παροπλισμένα
living in the past; what makes me happy is a από το «φακελάκι», γιατί να είστε σίγουροι όπλα κι έπειτα τα επαναχρησιμοποίησαν. Δεν
feeling that I will find out the next day. πως πίσω από κάθε σκάνδαλο στην Ελλάδα είναι πυρηνική φυσική, είναι εφικτό να γίνει.
2board: Γενικά παρακολουθείτε τα περιοδικά; βρίσκεται μπλεγμένη μία γερμανική εταιρεία. Ήθελα να περάσω από την ίδια διαδικασία
Micha Cattaui: Οχι. Υπάρχει πάντα ένα κρυφό μήνυμα; που πέρασαν κι εκείνοι. Μετά έφτιαξα το
Πώς και παρακολουθείτε αυτό; Οι περισσότερες δουλειές μου είναι είτε μισοφέγγαρο, πήγα το κομμάτι στο νοσοκομείο
Μου αρέσει, είναι μία καλή εισαγωγή για την πολιτικά είτε κοινωνικά σχόλια, είτε βασικά κι έβγαλα την ακτινογραφία, ώστε να είναι
παραμονή σου στην Ελλάδα. Καλύπτει ευρεία έχουν στο στόχαστρο τον καταναλωτισμό. κανονική ακτινογραφία του όπλου και του
θεματολογία και το κάνει σε βάθος, δεν μένει Μου αρέσει να είμαι κάπως ανατρεπτικός και μισοφέγγαρου. Η ιδέα της ακτινογραφίας είναι
στην επιφάνεια. σκεπτικός απέναντι στους καιρούς μας, γιατί να δεις εκ των έσω, να το αντιμετωπίσεις σαν
Ταξιδεύετε πολύ; αυτό πιστεύω πως πρέπει να είναι η τέχνη: βιομηχανία και όχι σαν αντικείμενο.
Ναι, κυρίως για εκθέσεις. Τη χρονιά που πέρασε πρέπει να αντανακλά την εποχή. Φοβάστε την αποτυχία;
έκανα δύο ατομικές εκθέσεις, μία στην Κολωνία Τι περιλαμβάνουν οι τρέχουσες εκθέσεις σας Θεωρώ πως η αποτυχία είναι φανταστική για
(στη Γερμανία) και μία στο Άμστερνταμ. στην Ελλάδα; έναν καλλιτέχνη.
Ποιο είναι το βασικό θέμα της τέχνης σας; Έχω κάνει μια σειρά από έργα, που ίσως είναι Αλήθεια;
Αναμειγνύω υλικά που δεν ταιριάζουν, που δεν πάλι κάπως υπερβολικά ανατρεπτικά. Έχουν Αλήθεια. Γιατί, ως καλλιτέχνης, αν είσαι
τα πάνε καλά μεταξύ τους. να κάνουν με τα όπλα, τη βιομηχανία και την επιτυχημένος, γίνεσαι υπερόπτης.
Για παράδειγμα; υποκρισία. Πρώτα απ’ όλα, τα έδειξα στη Ποια είναι η ιδέα σας για την ευτυχία;
Δουλεύω με τη σκουριά και τη συνδυάζω με Γερμανία, αλλά θα τα δείξω και στην Ελλάδα, Η ευτυχία είναι πολύ απλή. Στην
πλαστικά. Πεθαμένα υλικά μαζί με ζωντανά - είναι σωσίβια φτιαγμένα από τσιμέντο. πραγματικότητα, είναι να προσμένεις το αύριο
η σκουριά είναι ζωντανή, διότι μεταλλάσσεται Εμπνευσμένα από τους πρόσφυγες. αντί για το χθες, να μη ζεις στο παρελθόν. Το τι
με τον καιρό. Κάπως έτσι εξηγείται το πώς Προφανώς είναι για τους πρόσφυγες, αλλά η με κάνει χαρούμενο είναι ένα συναίσθημα που
ξεκίνησα να ασχολούμαι με την τέχνη. Καθώς χρήση του τσιμέντου έχει να κάνει περισσότερο μέλλει να το ανακαλύψω την επόμενη μέρα.
αγαπώ τα πλοία, αποφάσισα να πάρω ένα μικρό με το βάρος τού να σώζεις κάποιον. Τώρα έχεις
κομμάτι από ένα ελληνικό πλοίο, την ελληνική το βάρος τού να διασφαλίσεις πως θα συνεχίσει Who is Who
σημαία, και να φτιάξω σημαίες από σκουριά... στον σωστό δρόμο. Η ειρωνεία είναι πως το
Ένας συμβολισμός για την ελληνική κρίση; σωσίβιο συμβολίζει τη σωτηρία και το τσιμέντο MICHA CATTAUI WAS BORN IN 1972 IN SWITZERLAND BY
Αυτό το ξεκίνησα πριν από την κρίση, το 2005, το βάρος στους ώμους σου μετά τη στιγμή που AN EGYPTIAN FATHER AND A GREEK MOTHER. HE STUDIED
οπότε, προς υπεράσπισή μου, δεν αποτελεί σώζεις κάποιον. Τελοσπάντων, αυτή η σειρά INDUSTRIAL DESIGN IN RHODE ISLAND SCHOOL OF
υπονοούμενο. Έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω φτιάχτηκε για να αφυπνίσει. DESIGN, USA. HE HAD HIS FIRST SOLO EXHIBITION IN 2012
μεγάλες σημαίες, ένα μείγμα από υαλονήματα Όπως και το όπλο. Πόσο καιρό σας πήρε να το IN ATHENS. SINCE THEN HE HAS SHOWCASED HIS WORK
και σκουριά, κι έκανα μια σειρά από αυτές, μία φτιάξετε; IN NUMEROUS CITIES IN EUROPE AND HE IS CURRENTLY
εκ των οποίων εκτέθηκε στη Γερμανία το 2012. Πολύ, βασικά επειδή στην αρχή έπρεπε να PREPARING A SOLO EXHIBITION IN MYKONOS IN SEPTEMBER.
Έφτιαξα μία εξαιρετικά σκουριασμένη ελληνική παραγγείλω το όπλο, ένα παροπλισμένο Ο MICHA CATTAUI ΓΕΝΝΉΘΗΚΕ ΤΟ 1972 ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΊΑ
σημαία, που ξεφλούδιζε, με μία υγιή γερμανική Καλάσνικοφ, με τον ίδιο τρόπο που το ΑΠΌ ΑΙΓΎΠΤΙΟ ΠΑΤΈΡΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΊΔΑ ΜΗΤΈΡΑ. ΣΠΟΎΔΑΣΕ
σημαία από πίσω και ονόμασα το έργο έκαναν εκείνοι που επιτέθηκαν στο Παρίσι: INDUSTRIAL DESIGN ΣΤΟ RHODE ISLAND SCHOOL OF DESIGN
ΣΤΙΣ ΗΠΑ. TO 2012 ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΉ
ΈΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΉΝΑ. ΈΚΤΟΤΕ, ΈΡΓΑ ΤΟΥ ΈΧΟΥΝ ΕΚΤΕΘΕΊ ΣΕ
ΠΟΛΛΈΣ ΠΌΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΏΠΗΣ, ΕΝΏ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΠΕΡΊΟΔΟ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΖΕΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΉ ΈΚΘΕΣΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΆΣΕΙ
ΤΟ ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟ ΣΤΗ ΜΎΚΟΝΟ.

56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61