Page 210 - 2board 26

 

 

 

 

 

Page 210 - 2board 26
P. 210
Jul-Sep | 14 Afterword




travel Survey


the age of travelling



a recent survey exposes the travellers’ preferences according to their age. | προσφατη ερευνα αποκαλυπτει
τισ προτιμησεισ των ταξιδιωτων αναλογα με την ηλικια τουσ.
Millennials vs GenX travellers (survey defined Millennials as those betWeen the ages of 18-34, and generation x as 35-54 years old.)

What are the generational divides when it comes to travel? | Πώς διαφοροποιούνται οι γενιές ως προς τα ταξίδια;













38% vs 18% 24% vs 18% 47% vs 59% 28% vs 16% 54% vs 34% 36% vs 24% 70% vs 54%
would pay more would pay more for a plan their trips would stand for a are willing to fly overnight are interested in would sit next to the
to have an open bar child-free plane more than 6 discount to save money space tourism restroom for a discount
on a plane θα πλήρωναν months in advance Θα στέκονταν όρθιοι είναι διατεθειμένοι ενδιαφέρονται για τα θα δέχονταν να
θα πλήρωναν παραπάνω περισσότερο για προγραμματίζουν έναντι έκπτωσης να πετάξουν με ταξίδια στο διάστημα καθίσουν δίπλα στις
για μια πτήση με ένα αεροπλάνο τα ταξίδια τους νυχτερινή πτήση για να τουαλέτες έναντι
δωρεάν ποτά χωρίς παιδιά 6 μήνες πριν εξοικονομήσουν χρήματα έκπτωσης


BudGet & sAvinGs Flying mid-Week iS the moSt popular budget tactic With 69% oF travellerS Willing to
Mon fri Fly mid-Week For cheaper FareS. | oi μεσΟβδΟμαδεσ Πτησεισ ειναι η ΠιΟ δημΟφιλησ taktikh για εξΟικΟνΟμηση
χρηματων, με τΟ 69% των ταξιδιωτων να ειναι διατεθειμενΟι να εΠιλεξΟυν εισιτηρια στΟ μεσΟ τησ εβδΟμαδασ.




AccoMModAtion | διαμονη Holidays | διακοπές

64 4% 77% location is key | η τοποθεσία είναι το κλειδί






77% of Millennials consider reviews
soap and ratings an important part of
5% the decision making process,
compared to 67% of generation
xers. | το 77% των Millennials
With 64% admitting to snatching miniature bottles, toiletries are the most popular items θεωρούν τις κριτικές και τις
taken from hotel rooms. | με το 64% να παραδέχεται πως έχει πάρει φεύγοντας μαζί του βαθμολογίες σημαντικές για την 22% 27% 30%
μπουκάλια μινιατούρες, τα αναλώσιμα είδη μπάνιου είναι τα πιο «δημοφιλή» αντικείμενα απόφασή τους σε σύγκριση με το 37%
που αφαιρούνται από τα δωμάτια των ξενοδοχείων. 67% των generation xers. beach city beach city
παραλία πόλη παραλία πόλη Survey conducted by Hipmunk (october 2013).
price and location (in order) are the top considerations for all age groups when selecting Single women prefer the beach scene while
accommodations. 90% of Millennials rank price as the most important factor, compared single men prefer urban destinations
to 81% of generation xers and 76% of seniors. | h τιμή και η τοποθεσία (με αυτή τη σειρά) Οι γυναίκες χωρίς σχέση προτιμούν τις
είναι κορυφαίοι παράγοντες για όλες τις ηλικίες όταν επιλέγουν μέρος διαμονής. το 90% ¥ $ παραθαλάσσιες περιοχές, ενώ οι άντρες χωρίς
των Millennials θεωρούν την τιμή τον πιο σημαντικό παράγοντα σε σύγκριση με το 81% των € σχέση προτιμούν τους αστικούς προορισμούς
generation xers και το 76% των ηλικιωμένων.

210
   205   206   207   208   209   210   211   212