Page 19 - teyxos_13
P. 19
T hese are just three of the Α υτά είναι μόνο τρία από τα θέματα της ροι, οι εξωστρεφείς, οι ανοιχτόμυαλοι, οι δημιουρ-
campaign themes. The καμπάνιας. Τα υπόλοιπα περιμένουν γικοί, που ταξιδεύουν και αναζητούν το καινούργιο,
others await the traveller, τον ταξιδιώτη να τα ανακαλύψει, μέσα διεκδικώντας μια δυναμική παρουσία στο μέλλον.
ready to be discovered στο κοσμοπολίτικο σκηνικό των αερο- Αυτοί είναι οι πελάτες της HSBC: Oι πολίτες του
within the cosmopolitan δρομίων. Όλα χρησιμοποιούν οικείες εικόνες, συν- κόσμου!
setting of the world’s δυασμένες με ανορθόδοξο τρόπο,
για να κερδίσουν την προσοχή. Το 203
major airports. They all use familiar images μήνυμα γίνεται αντιληπτό μέσα σε
μερικά δευτερόλεπτα, δίνοντας μία
linked in an unorthodox way to catch the πληροφορία που η αξιοποίησή της
μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες
traveller’s eye. They convey messages that στον αποδέκτη. Το αύριο είναι πιο
κοντά από όσο πιστεύουμε και τα
can be understood in a matter of seconds, μηνύματα της καμπάνιας αποτε-
λούν εξαιρετικά ερεθίσματα για
providing information that can be used νέες ιδέες, είτε για επιχειρηματικά
σχέδια είτε για επενδυτικές κι-
to open up new horizons for the business νήσεις. Και αποκτούν όλα ακόμα
περισσότερο ενδιαφέρον, επειδή
traveller. The future is closer than we think, μπορούν να αποτελέσουν για το
θεατή τους την έμπνευση για την
and the campaign messages are highly οικονομική ανάπτυξή του.
Στην Ελλάδα, η καμπάνια της
effective stimuli for new ideas – whether HSBC αποκαλύπτει τα μυστικά
της αποκλειστικά στο αεροδρόμιο
business plans or investment decisions. And και το διαδίκτυο. Πρόκειται για
επιλογή απόλυτα συνειδητή. Για-
they are all the more interesting in that they τί τόσο το αεροδρόμιο όσο και το
διαδίκτυο είναι κομβικά μέσα στα
can provide the viewer with inspiration that οποία διασταυρώνονται κουλτού-
ρες, απόψεις, ιδέες, φιλοδοξίες και
may boost his own economic growth. προοπτικές. Γιατί εκεί βρίσκονται
οι πελάτες της HSBC. Οι πρωτοπό-
Here in Greece you will see the new HSBC
campaign only at the airport and on the
internet. This was very much a conscious
choice. Both airport and internet function as
travel and communication hubs, crossroads
for different cultures, ideas, ambitions
and prospects. Because the international
airport is the natural setting for HSBC
clients - ground-breaking, outward-looking,
open-minded, creative. Business people
who travel in search of the new, seeking a
dynamic presence in the world of the future.
These are our clients at HSBC: citizens of the
world!
campaign themes. The καμπάνιας. Τα υπόλοιπα περιμένουν γικοί, που ταξιδεύουν και αναζητούν το καινούργιο,
others await the traveller, τον ταξιδιώτη να τα ανακαλύψει, μέσα διεκδικώντας μια δυναμική παρουσία στο μέλλον.
ready to be discovered στο κοσμοπολίτικο σκηνικό των αερο- Αυτοί είναι οι πελάτες της HSBC: Oι πολίτες του
within the cosmopolitan δρομίων. Όλα χρησιμοποιούν οικείες εικόνες, συν- κόσμου!
setting of the world’s δυασμένες με ανορθόδοξο τρόπο,
για να κερδίσουν την προσοχή. Το 203
major airports. They all use familiar images μήνυμα γίνεται αντιληπτό μέσα σε
μερικά δευτερόλεπτα, δίνοντας μία
linked in an unorthodox way to catch the πληροφορία που η αξιοποίησή της
μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες
traveller’s eye. They convey messages that στον αποδέκτη. Το αύριο είναι πιο
κοντά από όσο πιστεύουμε και τα
can be understood in a matter of seconds, μηνύματα της καμπάνιας αποτε-
λούν εξαιρετικά ερεθίσματα για
providing information that can be used νέες ιδέες, είτε για επιχειρηματικά
σχέδια είτε για επενδυτικές κι-
to open up new horizons for the business νήσεις. Και αποκτούν όλα ακόμα
περισσότερο ενδιαφέρον, επειδή
traveller. The future is closer than we think, μπορούν να αποτελέσουν για το
θεατή τους την έμπνευση για την
and the campaign messages are highly οικονομική ανάπτυξή του.
Στην Ελλάδα, η καμπάνια της
effective stimuli for new ideas – whether HSBC αποκαλύπτει τα μυστικά
της αποκλειστικά στο αεροδρόμιο
business plans or investment decisions. And και το διαδίκτυο. Πρόκειται για
επιλογή απόλυτα συνειδητή. Για-
they are all the more interesting in that they τί τόσο το αεροδρόμιο όσο και το
διαδίκτυο είναι κομβικά μέσα στα
can provide the viewer with inspiration that οποία διασταυρώνονται κουλτού-
ρες, απόψεις, ιδέες, φιλοδοξίες και
may boost his own economic growth. προοπτικές. Γιατί εκεί βρίσκονται
οι πελάτες της HSBC. Οι πρωτοπό-
Here in Greece you will see the new HSBC
campaign only at the airport and on the
internet. This was very much a conscious
choice. Both airport and internet function as
travel and communication hubs, crossroads
for different cultures, ideas, ambitions
and prospects. Because the international
airport is the natural setting for HSBC
clients - ground-breaking, outward-looking,
open-minded, creative. Business people
who travel in search of the new, seeking a
dynamic presence in the world of the future.
These are our clients at HSBC: citizens of the
world!