Page 12 - Ath Airport Profile
P. 12
•Αποφυγή της χρήσης του ανατολικού διαδρόμου (03R) για •Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
απογειώσεις προς βορρά στη διάρκεια της νύχτας (23:00– departures to the north during the night (23:00–07:00).
07:00).
•Avoidance of the use of the eastern runway (21L) for
•Αποφυγή της χρήσης του ανατολικού διαδρόμου (21L) για landings to the south during the night (23:00–07:00).
προσγειώσεις προς νότο στη διάρκεια της νύχτας (23:00–
07:00). •Additionally, for further reduction of noise nuisance, the
preferential runway use system is also implemented
•Επιπλέον, για την περαιτέρω μείωση της όχλησης, η during the afternoon hours (15:00–18:00).
επιλεκτική χρήση διαδρόμων εφαρμόζεται και κατά τις
απογευματινές ώρες (15:00–18:00).
Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για
το 2009:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00
από τον διάδρομο 03R: 6%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00
από τον διάδρομο 21L: 10%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00
από τον διάδρομο 03R: 7%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00
από τον διάδρομο 21L: 3%
Results of the Preferential Runway Use System for 2009:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to
07:00 from runway 03R: 6%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00
from runway 21L: 10%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00
from runway 03R: 7%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00
from runway 21L: 3%
“ Το ΝΟΜΟS είναι συνδεδεμένο
με το ραντάρ της ΥΠΑ για
την παροχή στοιχείων πορείας
αεροσκαφών. ”
“ NOMOS is connected with
HCAA’s radar for the provision
of flight track information. ”
12
απογειώσεις προς βορρά στη διάρκεια της νύχτας (23:00– departures to the north during the night (23:00–07:00).
07:00).
•Avoidance of the use of the eastern runway (21L) for
•Αποφυγή της χρήσης του ανατολικού διαδρόμου (21L) για landings to the south during the night (23:00–07:00).
προσγειώσεις προς νότο στη διάρκεια της νύχτας (23:00–
07:00). •Additionally, for further reduction of noise nuisance, the
preferential runway use system is also implemented
•Επιπλέον, για την περαιτέρω μείωση της όχλησης, η during the afternoon hours (15:00–18:00).
επιλεκτική χρήση διαδρόμων εφαρμόζεται και κατά τις
απογευματινές ώρες (15:00–18:00).
Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για
το 2009:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00
από τον διάδρομο 03R: 6%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00
από τον διάδρομο 21L: 10%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00
από τον διάδρομο 03R: 7%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00
από τον διάδρομο 21L: 3%
Results of the Preferential Runway Use System for 2009:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to
07:00 from runway 03R: 6%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00
from runway 21L: 10%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00
from runway 03R: 7%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00
from runway 21L: 3%
“ Το ΝΟΜΟS είναι συνδεδεμένο
με το ραντάρ της ΥΠΑ για
την παροχή στοιχείων πορείας
αεροσκαφών. ”
“ NOMOS is connected with
HCAA’s radar for the provision
of flight track information. ”
12