Page 29 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 29
Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014

ως μέρος της στρατηγικής του δέσμευσης να συνδράμει προσανατολισμό του Εμπορικού Κέντρου του Αεροδρομίου
στην προστασία του περιβάλλοντος, συμμετείχε ενεργά σε να προσαρμόζεται στις τελευταίες τάσεις της αγοράς και
δενδροφύτευση, ακόμα μια πρωτοβουλία του προγράμματος να καλύπτει νέες ανάγκες των πελατών. Στο πλαίσιο αυτό,
τους «Πλανήτης 21 Ημέρα της Γης». δέκα μονάδες άλλαξαν την επωνυμία τους, εξυπηρετώντας
νέα brands ενώ παράλληλα αύξησαν την ποικιλία των
Εκθεσιακό Κέντρο προϊόντων τους, οκτώ μονάδες ανακαινίστηκαν πλήρως
και αναβαθμίστηκαν αισθητικά, ενώ πέντε νέα εμπορικά
Από την έναρξη λειτουργίας του τον Ιανουάριο του 2009, καταστήματα εγκαινίασαν τη λειτουργία τους, κυρίως εντός
το Metropolitan Expo, το εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο των αιθουσών αναχωρήσεων.
του Αεροδρομίου, έχει καθιερωθεί ως ο κορυφαίος χώρος
διεξαγωγής για πολλές αξιόλογες εκθέσεις και συνέδρια που Προκειμένου να ενισχυθούν οι πωλήσεις των
διοργανώνονται στην Αθήνα. Το 2014 πραγματοποιήθηκαν καταστημάτων του Εμπορικού Κέντρου και να
21 εκδηλώσεις, οι οποίες προσέλκυσαν περισσότερους από ενισχυθεί η αφοσίωση των πελατών, ο ΔΑΑ εφάρμοσε
260.000 επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων μια σειρά προωθητικών ενεργειών, οι οποίες μεταξύ
διεθνών εκθέσεων όπως η HORECA, η κορυφαία εμπορική άλλων περιλαμβάνουν καμπάνιες για συγκεκριμένους
έκθεση για τη φιλοξενία και τη βιομηχανία μαζικής προορισμούς, ειδικές προσφορές για αγορές σε συνεργασία
εστίασης, και τα POSEIDONIA, μια μεγάλη ναυτιλιακή με συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες, προωθητικές
έκθεση με σημαντική διεθνή συμμετοχή, που επιφέρει ενέργειες για αρώματα και καλλυντικά, εκστρατεία στα μέσα
σημαντικά θετική επίδραση στην τοπική και εθνική μαζικής ενημέρωσης και διαγωνισμούς στα μέσα κοινωνικής
οικονομία. δικτύωσης.

Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου Τέλος, για την περαιτέρω βελτίωση των πρακτικών
εξυπηρέτησης των πελατών συγκεκριμένων καταστημάτων,
Στους καταναλωτές του Αεροδρομίου παρέχεται ένα ευρύ εισήχθησαν στοχευμένα κίνητρα, τα οποία επικεντρώθηκαν
φάσμα υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, που ποικίλουν από στην καθημερινή επικοινωνία μεταξύ πελατών και
αγορές ρούχων και άλλων καταναλωτικών αγαθών, υπηρεσίες προσωπικού πρώτης γραμμής. Στο πλαίσιο αυτό, ένα
εστίασης και σύγχρονο σύστημα στάθμευσης, μέχρι καινοτόμο πρόγραμμα Αξιολόγησης Πελατών, ειδικά
εξειδικευμένες υπηρεσίες στην περιοχή επίγειας πρόσβασης σχεδιασμένο για τα καταστήματα εστίασης, υλοποιήθηκε με
και τον τερματικό Αεροσταθμό, που στο σύνολό τους μεγάλη επιτυχία. Το πρόγραμμα, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο
αποσκοπούν στην παροχή μιας μοναδικής εμπειρίας τόσο για ανταμοιβής προσωπικού, πέτυχε αύξηση της δέσμευσης όλων
τους επιβάτες όσο και για τους επισκέπτες κατά την παραμονή των μερών ως προς την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου
τους στο Αεροδρόμιο. προς τους πελάτες.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014, προσεχτικά επιλεγμένες Υπηρεσίες Στάθμευσης Επιβατικών
περιοχές του Εμπορικού Κέντρου Αεροδρομίου υπέστησαν Οχημάτων στο Αεροδρόμιο
ριζικές αρχιτεκτονικές μετατροπές ως μέρος ενός μεγάλου
σχεδίου παρέμβασης, το οποίο προετοιμάστηκε και Στο Αεροδρόμιο διατίθενται συνολικά 7.160 θέσεις για
υλοποιήθηκε από το ΔΑΑ. Αυτά τα έργα αναβάθμισης στάθμευση μικρής και μακράς διάρκειας, καθώς και Υπηρεσία
αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τις πωλήσεις λιανικής Διακεκριμένης Στάθμευσης (Executive Valet Parking). Η
και μαζικής εστίασης συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση στάθμευση στους χώρους στάθμευσης μικρής διάρκειας (P1
της ικανοποίησης των επιβατών. & P2) είναι δωρεάν έως 20 λεπτά, ενώ διατίθενται τακτικά
δρομολόγια εσωτερικών λεωφορείων για τη μεταφορά των
Πιο συγκεκριμένα, ένα μεγάλο έργο αναδιαμόρφωσης και επιβατών προς / από το χώρο στάθμευσης μακράς διάρκειας
βελτίωσης της κεντρικής περιοχής εστίασης ολοκληρώθηκε (P3) από / προς το Κτήριο Κύριου Αεροσταθμού. Παρέχονται
επιτυχώς κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2014, αποκλειστικές θέσεις στάθμευσης που προορίζονται για
καλύπτοντας την πλήρη αρχιτεκτονική αναμόρφωση πρόσωπα με μειωμένη κινητικότητα, τόσο στους χώρους
της περιοχής αυτής, καθώς και την ανακαίνιση όλων των στάθμευσης μικρής διάρκειας και στο χώρο στάθμευσης
καταστημάτων εστίασης που βρίσκονται πέριξ και εντός μακράς διάρκειας με το ίδιο κόστος για όλους τους χώρους
αυτής. Η ανακαίνιση της περιοχής Εκτός Σένγκεν, ένα έργο στάθμευσης (δηλαδή P1, P2 και P3) προκειμένου να
που περιλαμβάνει το σχηματισμό ενός κεντρικού σημείου διευκολυνθεί περαιτέρω η πρόσβαση προς / από το Κτήριο
ελέγχου επιβατών, τη δημιουργία ενός walk-through concept, Κύριου Αεροσταθμού. Σε όλους τους χώρους στάθμευσης
καθώς και την επέκταση του εμπορικού χώρου με προσθήκη διατίθενται αμαξίδια για τη μεταφορά των αποσκευών,
επιπλέον αξιοποιήσιμων τετραγωνικών, αναμένεται να ενώ σε περίπτωση βλάβης οχήματος λειτουργεί δωρεάν
ολοκληρωθεί πλήρως στις αρχές του 2015, οπότε και οι πρόγραμμα οδικής βοήθειας 24 ώρες το 24-ωρο βοηθώντας
επηρεαζόμενες μονάδες λιανικής πώλησης και εστίασης τους επιβάτες με την επισκευή του οχήματός τους. Τον
θα ανασκευασθούν πλήρως. Επιπλέον, ο σχεδιασμός μιας Ιανουάριο 2014 εισήχθη μια νέα υπηρεσία με τίτλο “P3 Holiday”
σύγχρονης και μοντέρνας σχεδιαστικά πρόσοψης, η οποία θα – που προτείνεται για στάθμευση πολύ μακράς διάρκειας με
καλύπτει την περιοχή που αφορά στους χώρους εργασίας στο μεγάλες εκπτώσεις. Η εν λόγω υπηρεσία διατίθεται μέσω της
3ο Επίπεδο του Κτηρίου Κύριου Αεροσταθμού (ΜΤΒ), είναι υπό ηλεκτρονικής υπηρεσίας “e-parking” και παρέχει πρόσθετες
ανάπτυξη. εκπτώσεις κατά τη διάρκεια των πολλαπλών εποχιακών
προσφορών και προωθητικών ενεργειών εντός του έτους,
Πλέον των ανωτέρω, συγκεκριμένα εμπορικά καταστήματα έχοντας μέχρι τώρα θετικό αντίκτυπο στην απόδοση της
και μονάδες εστίασης είτε ανακαινίστηκαν βελτιώνοντας λειτουργίας της στάθμευσης.
την αισθητική και τη λειτουργικότητά τους είτε αύξησαν την
προσφορά προϊόντων τους, σε ευθυγράμμιση με τον εμπορικό

aia.gr / 29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34