Page 27 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 27
Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014

Η Κουλτούρα μας για την Κοινότητα προσπαθειών των αεροπορικών εταιρειών να αναπτύξουν νέα
των Αεροπορικών Εταιρειών δρομολόγια και/ή να διατηρήσουν τα υφιστάμενα. Αξίζει να
σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των εκδηλώσεων υψηλού κύρους
Κατά τη διάρκεια του 2014 ο ΔΑΑ συνέχισε την προσέγγιση ROUTES, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών αποτελεί το πιο
δυναμικού μάρκετινγκ και πολιτικής παροχής κινήτρων, βραβευμένο αεροδρόμιο με 14 διακρίσεις σε 10 έτη.
ως μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής τιμολογιακής
πολιτικής, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η αύξηση της Κουλτούρα Εμπορευματικής Κοινότητας
κίνησης με ένα στοχευμένο τρόπο και προκειμένου να
βοηθηθούν οι αεροπορικές εταιρείες να επιταχύνουν και να Η κουλτούρα της εμπορευματικής κοινότητας βασίζεται
ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους στο μέτρο του δυνατού. πάνω στη συνέργεια και τους κοινούς στόχους μεταξύ όλων
Η στρατηγική μάρκετινγκ για την ανάπτυξη της αεροναυτιλίας των συμμετόχων της εμπορευματικής κοινότητας του
του ΔΑΑ περιλαμβάνει ολοκληρωμένα αναπτυξιακά και Αεροδρομίου. Η πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας
στοχευμένα προγράμματα για τις αεροπορικές εταιρείες, που λειτουργεί από το 2003, η Επιτροπή Εμπορευματικής
συμπεριλαμβανομένων των πακέτων παροχής κινήτρων και Κοινότητας Αεροδρομίου, συνασπίζει τους εντός και
υποστήριξης μάρκετινγκ, αποτελώντας τον ακρογωνιαίο λίθο εκτός Αεροδρομίου συμμετόχους. Έτσι, οι δράσεις είναι
της στρατηγικής μας για την ανάπτυξη της αεροναυτιλίας. ολοκληρωμένες εστιάζοντας στη βιωσιμότητα της αγοράς και
την ανάπτυξη της κίνησης.
Ο ΔΑΑ διατήρησε αμετάβλητες όλες τις χρεώσεις χωρίς
καμία αύξηση για 6η συνεχή χρονιά. Το πάγωμα των χρεώσεων Στο πλαίσιο αυτό το 2014 συνεχίσαμε τη στενή συνεργασία
συμπληρώθηκε με την αύξηση του αριθμού των ισχυρών με τους φορείς διαχείρισης φορτίου και ταχυδρομείου
στοχευμένων προγραμμάτων για τις αεροπορικές εταιρείες και τους παρείχαμε συνεχή υποστήριξη και ενημέρωση.
κατά τη διάρκεια όλου του έτους. Συνολικά, 13 διαφορετικά Σχετικά παραδείγματα περιλαμβάνουν τις συζητήσεις με
κίνητρα, εφαρμοζόμενα πάντα με πλήρη διαφάνεια και το Υπουργείο Ανάπτυξης αναφορικά με το ηλεκτρονικό
χωρίς διακρίσεις, τέθηκαν σε ισχύ το 2014, προκειμένου εμπόριο (e-commerce) και την ανάπτυξη πολυτροπικών
να βοηθήσουν τόσο την ανάπτυξη όσο και τη διατήρηση ροών, τη συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Τελωνείων και
των δρομολογίων . Άνω του 80% των αερομεταφορέων το Τελωνείο Αερολιμένα για την περαιτέρω διευκόλυνση και
που δραστηριοποιούνται στο Αεροδρόμιο της Αθήνας απλούστευση των Τελωνειακών διαδικασιών, καθώς και την
επωφελήθηκε από ένα ή περισσότερα από τα στοχευμένα οργάνωση σεμιναρίου της ΙΑΤΑ για τη σπουδαιότητα των
κίνητρα. Επιπλέον, περισσότερες από 40 αεροπορικές ηλεκτρονικών εμπορευματικών μεταφορών και την ανάγκη
εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε επωφελήθηκαν για ένα περιβάλλον χωρίς τη χρήση χαρτιού.
σημαντικά από τα παραδοσιακά αναπτυξιακά κίνητρα
και τα προγράμματα υποστήριξης μάρκετινγκ του ΔΑΑ. Επιπλέον, η δέσμευσή μας για επιχειρησιακή αριστεία
Τα αποτελέσματα του 2014 και μια αρχική αξιολόγηση υποστηρίχθηκε περαιτέρω μέσω της αναβάθμισης του
των προσφερόμενων προγραμμάτων εξακολουθούν προγράμματος Ποιότητας Διαχείρισης Εμπορευματικών
να επιβεβαιώνουν ότι τα κίνητρα που έχουν υλοποιηθεί Ροών μέσω της ανάπτυξης δύο νέων ηλεκτρονικών
αντιμετώπισαν με επιτυχία τα συγκεκριμένα θέματα για τα εφαρμογών. Η πρώτη απλοποιεί την παρακολούθηση
οποία σχεδιάστηκαν. Το γεγονός ότι ο αερομεταφορέας των εισερχόμενων ροών εμπορευμάτων και εγγράφων
Εξαιρετικά Χαμηλού Κόστους, Ryanair, ξεκίνησε τη λειτουργία μειώνοντας τις απαιτήσεις για εισαγωγή δεδομένων,
του από την Αθήνα ενώ το μερίδιο άλλων Αερομεταφορέων βελτιώνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα και την ακρίβεια
Χαμηλού Κόστους αυξήθηκε επίσης, υποδεικνύει τη των προβλεπόμενων τριμηνιαίων εκθέσεων. Η δεύτερη
δυναμικότητα της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας που αφορά έναν κατάλογο ελέγχου για την παρακολούθηση των
υποστηρίζεται σθεναρά από την ανταγωνιστικότητα του λειτουργιών, την καθαριότητα, καθώς και την πρόσβαση
τιμολογιακού μας προγράμματος. στους εμπορευματικούς σταθμούς, επιτρέποντας έτσι την
παροχή επικαιροποιημένης ανατροφοδότησης αναφορικά με
Το μεγαλύτερο φόρουμ ανάπτυξης αερογραμμών και την απόδοση προς τους φορείς διαχείρισης εμπορευμάτων.
δικτύων αεροδρομίων της Ευρώπης “Routes Europe 2014”
(το οποίο εφέτος πραγματοποιήθηκε στη Μασσαλία, στις Τέλος, με στόχο την ενημέρωση των νέων ανθρώπων
6-8 Απριλίου 2014), ολοκληρώθηκε με μια ακόμα διάκριση σχετικά με τις εμπορευματικές μεταφορές και την
για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στην κατηγορία 4-20 εφοδιαστική αλυσίδα οργανώσαμε τρεις εκπαιδευτικές
εκατ. επιβατών, σε αναγνώριση της συνεχούς, δυναμικής επισκέψεις στο Αεροδρόμιο για φοιτητές που φοιτούν στο
υποστήριξης που προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού του Τεχνολογικού
με τις οποίες συνεργάζεται στις αναπτυξιακές τους Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας),
προσπάθειες. Επιπλέον, στo πλαίσιο του 20ου Παγκόσμιου παρουσιάζοντας την αεροδρομιακή εμπειρία σε θέματα
Φόρουμ Ανάπτυξης Αερογραμμών, “World Routes 2014”, τη εμπορευματικής ανάπτυξης.
μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση αεροδρομίων και αεροπορικών
εταιρειών (η οποία πραγματοποιήθηκε στο Σικάγο, στις 20-23 Παροχή Υπηρεσιών Επίγειας Εξυπηρέτησης
Σεπτεμβρίου) με τη συμμετοχή 3.000 επαγγελματιών του
αεροπορικού τομέα, ήτοι στελέχη αεροπορικών εταιρειών, Ο ΔΑΑ θέτει τα ποιοτικά πρότυπα και τους στόχους για την
αεροδρομίων και του κλάδου γενικότερα, ο ΔΑΑ έλαβε ακόμα αποτελεσματική και αποδοτική παροχή υπηρεσιών από τις
μια σημαντική διάκριση και με την ψήφο αποκλειστικά εταιρείες παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης που
των αεροπορικών εταιρειών – απέσπασε Έπαινο στην λειτουργούν στο Αεροδρόμιο. Επιπλέον, ο ΔΑΑ παρακολουθεί
κατηγορία 4-20 εκατ. επιβατών, σε αναγνώριση των συνεχών τη λειτουργική επίδοση τους σε τακτική βάση. Έμφαση έχει
προσπαθειών του για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των δοθεί στην ανάπτυξη μιας κοινής κουλτούρας αμοιβαίου
οφέλους (win-win), αντιμετωπίζοντας επομένως τους φορείς
λειτουργίας των αεροσκαφών και τις εταιρείες παροχής

aia.gr / 27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32