Page 18 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 18
2 Εταιρική Ταυτότητα

Διάγραμμα Ουσιαστικότητας ΔΑΑ

Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας του 2014 περιλαμβάνει πληροφορίες από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων,
καλύπτοντας και τους τέσσερις άξονες Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΔΑΑ. Δίδεται έμφαση στις πτυχές που χαρακτηρίζονται ως
«ουσιώδεις» και κατά συνέπεια η διαδικασία Διασφάλισης της Δέσμευσης για Εταιρική Υπευθυνότητα επικεντρώνεται σε αυτές.

Προτεραιοποίηση των ουσιαστικών ζητημάτων με βάση τον αντίκτυπο στην Εταιρεία και το ενδιαφέρον των Συμμετόχων.

Χαμηλή Επίδραση / Υψηλό ενδιαφέρον Υψηλή Επίδραση / Υψηλό Ενδιαφέρον

Ασφάλεια Πελατών και Κοινού (περιλ.
Αεροπορική ασφάλεια και προστασία)

Επιχειρησιακή Ετοιμότητα & Διαθεσιμότητα (περιλ.
Διαχείριση Κρίσεων & Επιχειρησιακή Συνέχεια)
Παρουσία στην Αγορά
(Aεροπορική κίνηση)

Μελέτη Κοινωνικο – Οικονομικών Επιπτώσεων Οικονομική Απόδοση
Τοπικές Κοινότητες
Θόρυβος

Ενδιαφέρον ως προς τον αντίκτυπο για τους Συμμετόχους Λύμματα / Απορρίματα

Περιβαλ. Διαχείριση & Ενέργεια, Εκπομπές
Συμμόρφωση & Κλιματική Αλλαγή

Νερό Υγιεινή και Ασφάλεια Εργαζομένων

Βιοποικιλότητα & Διαχείριση Περιβαλ. Ιδιωτικότητα Πελατών Ποιότητα Υπηρεσιών
της Άγριας Ζωής Παράπονα

Πρακτικές κατά της Διαφθοράς

Επίγειες Μεταφορές ( Inter-Modality)

Παροχή Πληροφόρησης
για Υπηρεσίες
Περιβαλ. Επίδραση σε υπηρεσίες

Υπηρεσίες προς Άτομα με
Κινητικές Δυσκολίες

Εκτίμηση Eπίδρασης στα Ανθρώπινα
Δικαιώματα, Πρακτικές και Συμβάσεις

Εργοδοτικές Πρακτικές Εκπαίδευση και Ανάπτυξη

Περιβαλ. Επίδραση στην εφοδιαστική αλυσίδα Πολιτική
μη-Διακρίσεων

Σεβασμός στην Διαφορετικότητα Ελευθερία του Συνεταιρίζεσθαι

Χαμηλή Επίδραση / Χαμηλό ενδιαφέρον Σημασία του αντίκτυπου για τον ΔΑΑ Υψηλή Επίδραση / Χαμηλό Ενδιαφέρον

Ουσιαστικά Θέματα Οριοθέτηση Ζητημάτων ΔΑΑ Αεροδρομιακή Κοινότητα Εκτός Αεροδρομίου

Η Αρχή της Ανταπόκρισης για το 2014 ήταν:
(Responsiveness): Διαχειριζόμενοι
την Απόδοσή μας σε Θέματα Βιωσιμότητας • Διαθεσιμότητα κρίσιμων εταιρικών συστημάτων (που

Η Εταιρεία Αεροδρομίου αναπτύσσει και υλοποιεί τις εκφράζεται με τη διαθεσιμότητα των συστημάτων
κατάλληλες ενέργειες για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τη μέγιστη διάρκεια διακοπής λειτουργίας των
της βιωσιμότητας, έχοντας κατά νου τις απόψεις των κρίσιμων συστημάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται:
συμμετόχων. Το 2014, το ετήσιο Εταιρικό Πλαίσιο Μέτρησης Διαχείριση Αποσκευών, Μέση Τάση, Γέφυρες Επιβίβασης/
Απόδοσης και Στοχοθεσίας συμπεριέλαβε στόχους Αποβίβασης Επιβατών, Φωτισμός Περιοχής Κίνησης
σχετικούς με τη βιώσιμη ανάπτυξη του ΔΑΑ ώστε να Αεροσκαφών και Συστήματα & Δίκτυα Πληροφορικής &
μετρηθεί η αντίστοιχη εταιρική απόδοση. Η επίτευξη αυτών Τηλεπικοινωνιών)
των στόχων συνδέεται με τη διαδικασία αξιολόγησης της
επίδοσης των στελεχών της Διοίκησης, καθώς και των • Αεροπορική Ασφάλεια (που εκφράζεται ως ο αριθμός των
υπόλοιπων εργαζομένων του ΔΑΑ. Συγκεκριμένα, οι τομείς
στους οποίους τέθηκαν μη οικονομικοί στόχοι απόδοσης σε περιστατικών / συμβάντων)
εταιρικό επίπεδο, ως μέρος της Επιχειρησιακής Στοχοθεσίας
• Ποιότητα Υπηρεσιών του Αεροδρομίου (που εκφράζεται

ως η «συνολική ικανοποίηση» από τη Έρευνα Επιβατών
του ΔΑΑ)

• Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή (που εκφράζεται

18 / aia.gr
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23