Page 36 - exofilo_gr
P. 36
04. Οι Επιχειρηματικές μας Δραστηριότητες

ορίων του αεροδρομίου». Το διαδραστικό εργαστήριο • «Σχεδιασμός Αντιμετώπισης Καταστάσεων Ανάγκης»
επικεντρώθηκε στην κατανόηση των αναγκών των - επαναληπτική εκπαίδευση στο προσωπικό της
συνεργατών μας, ως μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αερολιμένα.
των Πληροφοριακών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών.
• Συμμετοχή του ΔΑΑ στο «Σεμινάριο Διαχείρισης
4.6 Διασφαλίζοντας τη Λειτουργία μας Κινδύνων & Κρίσεων» που πραγματοποιήθηκε στο
Ξενοδοχείο Sofitel του Αεροδορομίου.
4.6.1 Σχεδιασμός Αντιμετώπισης Κρίσεων
Ο σχεδιασμός αντιμετώπισης κρίσεων στα αεροδρόμια • Εκπαίδευση στην υποστήριξη των υπηρεσιών
αποτελεί μια συνεχή διαδικασία για την πρόληψη, τον συστήματος Διαλογής Τραυματιών της Υπηρεσίας
περιορισμό, την προετοιμασία, την ανταπόκριση και Επείγουσας Ιατρικής Βοήθειας Αερολιμένα για το
την ανάκαμψη από καταστάσεις ανάγκης που ενδέχεται εθελοντικό προσωπικό των Υπηρεσιών Διαχείρισης
να διακόψουν τις κανονικές λειτουργίες του ΔΑΑ και Αποσκευών (BHS) του ΔΑΑ, δεδομένου ότι
να έχουν αντίκτυπο στους ανθρώπινους πόρους, την αποτελούν πόρους του ΔΑΑ σε περιπτώσεις
οικονομική κατάσταση και τη φήμη του. Στόχος του αντιμετώπισης καταστάσεων ανάγκης-διαχείρισης
ΔΑΑ είναι να αποτελεί έναν ανθεκτικό οργανισμό που κρίσεων και σε ειδικές επιχειρησιακές καταστάσεις.
αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο περιστατικά Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε εκπαίδευση «Βοηθός
τα οποία απειλούν κύριους εταιρικούς στόχους, Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων / Τομέας Διαχείρισης
παραδοσιακές συμπεριφορές και κοινές αξίες της Πληροφοριών» για το εποπτικό προσωπικό του
κοινότητας. Διατηρώντας ειλικρινείς και σε βάθος Συστήματος Διαχείρισης Αποσκευών με σκοπό τη
σχέσεις με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, υποστηρίζοντας βελτίωση της διαχείρισης πληροφοριών στα πλαίσια
το πνεύμα ομαδικότητας, συγχρονίζοντας τις του συστήματος διαχείρισης κρίσεων.
δραστηριότητες και προσπάθειες της κοινότητας, ο ΔΑΑ
έχει κατορθώσει να εξασφαλίσει τη συμμετοχή των Πραγματοποίηση Ασκήσεων Αντιμετώπισης
μελών της αεροδρομιακής κοινότητας, οικοδομώντας Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης
ένα κλίμα εμπιστοσύνης και επιτυγχάνοντας ομοφωνία Το 2012 πραγματοποιήθηκαν οκτώ ασκήσεις με
για όλες τις σχετικές ενέργειες. Πιστεύουμε ακράδαντα σκοπό την αναθεώρηση της αποτελεσματικότητας της
ότι αυτή η κουλτούρα θα επιφέρει ενδυνάμωση ανταπόκρισης των συμμετόχων σε καταστάσεις ανάγκης:
της ετοιμότητάς μας ως προς την αντιμετώπιση των
διαφόρων απειλών που παρουσιάζονται σε καταστάσεις • 12 Ιανουαρίου 2012: Η άσκηση «Ενεργοποίηση Ευρείας
ανάγκης. Ιδίως την τρέχουσα περίοδο της οικονομικής Κλίμακας» με τη λήψη άμεσων ενεργειών, όπου το
κρίσης, το μέλημα για την απόδοση των εργαζομένων Τοπικό Κέντρο Διαχείρισης Ατυχημάτων σε συνδυασμό
και την αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης με άσκηση επί χάρτου που είχε ως αντικείμενο τη
καταστάσεων ανάγκης επιτείνεται. Κατά τη διάρκεια σύσταση Κέντρου Οικογενειακής Βοήθειας, έλεγξε
του προηγούμενου έτους εστιάσαμε σε στρατηγικές την ομάδα της British Airways και τις ικανότητες του
προσπάθειες για τη διατήρηση μιας αποτελεσματικής αντίστοιχου φορέα επίγειας εξυπηρέτησης ως προς την
και επαγγελματικής υπηρεσίας ανταπόκρισης σε εκτέλεση των καθηκόντων τους για την αντιμετώπιση
καταστάσεις ανάγκης: καταστάσεων ανάγκης.

Εκπαιδεύσεις και εργαστήρια στη διαχείριση κρίσεων- • 1 Μαρτίου 2012: Η άσκηση «Πυρκαγιά και έκρηξη
καταστάσεων ανάγκης στις εγκαταστάσεις φόρτωσης καυσίμων JET A-1
Για τις ομάδες επιχειρησιακών συμμετόχων του της OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού Καυσίμου Α.Ε.»
αεροδρομίου πραγματοποιήθηκαν: που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της
OFC με τη συμμετοχή προσωπικού από το ΔΑΑ,
• «Απομάκρυνση Ακινητοποιημένου Αεροσκάφους» - της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Αερολιμένα, της
εκπαίδευση στην τάξη. Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα, της ΥΕΙΒΑ, της
ΥΠΑ και της OFC. Αργότερα μέσα στο μήνα διεξήχθη
• «Χρήση πλατφόρμας μετακίνησης ακινητοποιημένου επαναληπτικός έλεγχος των καταλόγων σημείων
αεροσκάφους»» - πρακτική εκπαίδευση για το ελέγχου στην αίθουσα ελέγχου της OFC και έλεγχος
προσωπικό παρακολούθησης και επιθεώρησης της της αλληλουχίας των ενεργειών πυρόσβεσης, που είχε
περιοχής δραστηριοτήτων αεροσκαφών (AMIU). ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση των υφιστάμενων
σχεδίων αντιμετώπισης καταστάσεων ανάγκης.
• «Σύστημα Διαχείρισης Καταστάσεων Ανάγκης» -
παρουσίαση στη Διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας • 30 Μαρτίου 2012: Άσκηση επί χάρτου με τη Διοίκηση της
ETIHAD. αεροπορικής εταιρείας Emirates και με τη συμμετοχή
των τμημάτων ασφαλείας και υπηρεσιών αεροσταθμού
• «Σχεδιασμός Αντιμετώπισης Καταστάσεων Ανάγκης του ΔΑΑ, της Υπηρεσίας Αστυνόμευσης Αερολιμένα,
Αεροδρομίου» - παρουσίαση στο προσωπικό της SWISS των Τελωνειακών Αρχών του Αεροδρομίου και της
ΥΠΑ/Αεροπορικής Αρχής.

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ 2012
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41